Autokreso
Autokreso
2013-09-17 01:25:22 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Više od 200 vozača na 32. Buzetskim danima zakuhalo publiku. Ulje na vatru dodala su dvojica driftera




Na brdskim utrkama u Hrvatskoj do sad se vidjelo svega i svačega. Vozili su kartinzi, formule i motocikli s prikolicama, sve u svrhu promocije i kako bi se publici pružio razlog više da prisustvuju oktanskom spektaklu. Bilo je i drifta, ali nikada na brdu nije nastupio netko od drifterskih natjecatelja.



Miro Zrnčević Mrgud iz Links Teama i Marko Brkljačić iz TRT-a, drifteri su koji se natječu u Croatian Drift Challengeu već četiri godine. U Buzetu su se na neki način upisali u povijest, skromno, ali nikako ne u tišini. Buzetska publika dobila je ono po što je došla - spektakl. Linksov Skyline navijači su pozdravili bakljadom i navijanjem.



'Kako je bilo? Pet prolaza, pet setova guma. Brzo, opasno, atraktivno. To je to! Ovo je iznad svih očekivanja, nadam se da ćemo moći isto napraviti i sljedeće godine i da će nas biti više. Gušt je nemjerljiv, staza je odlična, a atmosfera se bolja ne može poželjeti!' zadovoljno je zaključio Mrgud kad su se u nedjelju vozači spustili u boks. Brkljačić je imao peh: 'Zaboravio sam da je lijevi zavoj nakon kuća i precijenio sam se. Pogodili smo ogradu, ništa strašno, ali dokazuje da drift na brdu nije baš mačji kašalj. Ali je zakon! Baš smo uživali,' rekao je Marko.



237 prijavljenih vozača - što natjecatelja što predvozača protutnjalo je Buzetskim brdom. Kiša koja je prijetila od jutra ipak nije pala, pa je čak i rekord staze bio ugrožen. Sve se poklopilo i buzetska je torta dobila šlag na vrhu - hrvatska nakon trinaest godina ponovo ima prvaka Europe na brdskim utrkama. Tomislav Muhvić iz Čabra pokorio je konkurenciju u svojoj klasi i odnio titulu. Ukupni pobjednik utrke bio je Miloš Beneš iz Češke ispred Otokara Kramskog i Patrika Zajelsinka.

 


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: stelvio automatik ili rucni mjenjac sava eskimo vw polo tdi koliko ulja ide u motor toyota daciassanderoastepwey chevrolet kalos hibridi koliko ulja ide u motor golf kiauceed-crdi adac test pouzdanosti suv ford c max prednosti i mane test autosjedalica refari usporedni.testuzadnjitpogonni koliko ulja ide u motor pola najbrzi spas pritisak u gumama ford focus t c kategorija justinbieber opel vectra c za snijeg piaggio x evo kontakt koliko ulja ide u mercedes a k kompaktssuvfmasterttest daciassanderoastepwey novi skodini modeli kvarova abarthaalfalromeo minibager cjenik dijelova za opel vektru rainsport nissan micra australia ugg classic bailey b koliko ide ulja u motor smart koliko ulja ide u suzuk swifti toyota bmw parnerstvo renault megan grantour nico rosberg test toyota auris ts ninocjaklin australia ugg classic bailey b seatgcordobajtdi abgasprufen koliko ulja ide u motor man karting arena zagreb koliko ulja ide u motor polo benzinac mladenplecko test rabljenog audi allroad