Autokreso
Autokreso
2014-02-19 09:33:34 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Novi se model može pohvaliti 15 mm više postavljenoj karoseriji, ali i 18-colnim mat sivim brušenim aluminijskim naplatcima




Citroën je za salon automobila u Ženevi pripremio novo izdanje modela C5. Riječ je o CrossTourer izvedbi, a koja je, kao što se iz imena može zaključiti, zasnovana na karavanu. Aktualni Sadašnja je generacija modela C5 prodana u više od 530 tisuća primjeraka, a što ćemu će uskoro u pomoć doći i novo izdanje - CrossTourer.



Model je to koji ima naglašen karakter zahvaljujući posebnim proširenjima blatobrana, uzdužnim krovnim nosačima mat sive boje usklađenim sa 18-colnim mat sivim brušenim aluminijskim naplatcima, kromiranim kućištima retrovizora i zaštitnim oblogama u boji poliranog aluminija na prednjim i stražnjim odbojnicima. Te stilske atribute upotpunjuje karoserija povišena za 15 mm (do 70 km/h na izvedbama opremljenim ovjesom Hydractive III+).



CrossTourer može biti opremljen Hydractive III+ ovjesom, a koji osigurava visoku razinu udobnosti. Time je omogućeno upravljanje visinom karoserije u stvarnom vremenu kako bi se zadržao stalni razmak od tla neovisno o opterećenju vozila. Ovjes prilagođuje krutost opruga i amortiziranje prema željama vozača i profilu ceste za optimalnu udobnost i stabilnost karoserije neovisno o uvjetima. Automatsko spuštanje pri većim brzinama poboljšava aerodinamičnost. Pri umjerenoj brzini, C5 CrossTourer rabi dvije visine karoserije (+6 cm do 10 km/h i +4 cm do 40 km/h) kako bi olakšao prijelaz preko prepreka pri maloj brzini. Promjenjiva visina karoserije olakšava i utovar zahvaljujući mogućnosti spuštanja ili podizanja praga prtljažnika. Kupci mogu odabrati i kožno sjedalo za vozača s masažnom funkcijom i električnim namještanjem u leđnom dijelu.



Opremu čini i inteligentni sustav trakcije koji se prilagođava svim uvjetima u vožnji, poboljšavajući vučnu silu na snježnoj ili blatnoj podlozi ili, pak, navigacijski sustav eMyWay sparen s kamerom za vožnju unatrag za lakše manevriranje automobilom. Predviđene su dvije izvedbe - Seduction i Exclusive - te dizelski motori snage od 160 i 200 KS.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: kralj infinitiex servisni interval svecice slikeafordgfokusa elektro auto koliko ide ulja u getribu fiat dinamika sportsiorazonoda cla, c mercedes renault megan grandtour toyota gt spark novi koliko ide ulja u getribu fiat koliko ulja ide u motor toyota nova octavia koliko ulja ide u motor audi mini mois cubman christian.louboutinojimmyichoo honda rr vs mercedes koliko ulja ide u motor toyota renault megan sedane rabljeni megane ta welcome testinmini vw golf goal koliko ulja ide u motor scenic toyota stari modeli dzipovi yvessaintlaurentplatformpu passatitdi zastava koliko ulja ide u motor scenic mercedes s klasa najskuplji auti prednji far opel meriva osvoji thenorthfacemensjackets dijelovilzangajbu limarijaskodaoctavia bicikl usporedni test golfova popularne.limuzineuusporedba najudobnija vozila srednje kla kraljevi prerada santa fe gume fiat cominato hondadcbr antara nissan quashai civic rezervoar za gorivo cijena kol