Autokreso
Autokreso
2010-12-27 13:06:43 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Službena prodaja novog francuskog kompakta započinje kroz mjesec dana, početkom veljače


 

Elegantan i energičan, racionalan i polivalentan, smirujući i moderan. Novi Citroën C4 ponovo dokazuje umijeće i kreativnost marke u pogledu inovacija i tehnologije. Njegove skladne linije privlače poglede. Njegova kvaliteta završne obrade je izuzetna. Njegova oprema, inovativna i pripadnica višeg segmenta, udovoljava zahtjevima privatnih, ali i poslovnih kupaca koji su uvijek u potrazi za boljim. Citroën C4 zrači pozitivnom energijom. U ponudi je od veljače kod ovlaštenih distributera novih vozila Citroën, s konkurentnom cijenom već od 94.900 kn na tržištu kompaktnih limuzina.

 


Novi Citroën C4 raspolaže brojnim adutima: prostornost i obujam prtljažnika, polivalentnost i ugodnost boravka u vozilu. Nudi poboljšani koncept u svijetu limuzina: dimenzije ostaju kompaktne što predstavlja bitan kriterij u ovom tržišnom segmentu: 4,33 m dužine (+ 5 cm), 1,79 m širine (+ 2 cm) i 1,49 m visine (+ 3 cm). Pristup i prostornost su poboljšani, a naročito prostor za glavu. Njegov prtljažnik, najveći u kategoriji (408 litara) i 100% iskoristiv (kubični oblik te niski i tanki utovarni prag) postaje referenca na tržištu.

 


Novi je model dostupan s 3 razine opremljenosti: Attraction, Seduction i Exclusive. Attraction u serijskoj opremi nudi 6 zračnih jastuka, ABS + AFU, regulator/limitator brzine, klima uređaj, električne i grijane vanjske retrovizore, prednje električne podizače stakala, prednje i stražnje odbojnike u boji karoserije, preklopivu stražnju klupu 2/3-1/3, pripremu za radio sa 6 zvučnika, ukrasne poklopce kotača 15" Tampa i dr.

 


Oprema Seduction uključuje opremu Attraction + ESP, putno računalo, radio CD MP3, svjetla za maglu s bočnim osvjetljenjem, upravljač presvučen kožom, ukrasne poklopce kotača 16" Atlanta, srednji naslon za ruke sprijeda, stražnje električne podizače stakala i dr.

 

 Oprema  Motor  Snaga

 Cijena

 Attraction  VTi 90 BVM  95

 94.900 kn

 Attraction  HDi 90 FAP BVM  92

 107.900 kn

 Seduction  VTi 90 BVM  95

 104.400 kn

 Seduction  VTi 120 BVM  120

 109.400 kn

 Seduction  VTi 120 BVA  120

 116.900 kn

 Seduction  HDi 90 FAP BVM  92

 117.400 kn

 Seduction  HDi 110 FAP BVM6  112

 124.900 kn

 Exclusive  VTi 120 BVM  120

 127.900 kn

 Exclusive  THP 155 BMP6  156

 142.300 kn

 Exclusive  e-HDi 110 Airdream BMP6  112

 149.400 kn

 Exclusive  HDi 150 FAP BVM6  150

 153.900 kn


Razina opreme Exclusive uključuje opremu Seduction + automatsku električnu parkirnu kočnicu, automatski klima uređaj, automatsko paljenje svjetala, USB Box + BlueTooth, pomoć pri parkiranju sprijeda i straga, regulator/limitator brzine na programiranje, mjerenje raspoloživog mjesta za parkiranje, naplatke od lagane legure 16" Boston, prednja sjedala s funkcijom masaže leđa (lumbalno), dodatno zatamnjena stražnja bočna i stražnje staklo, prednje automatske brisače, unutarnji elektrokromni retrovizor, unutrašnjost od kože i tkanine, utičnicu 230 V i dr.

 


Citroën C4 u novom izdanju opremljen je ekološkim i ekonomičnim Euro5 motorima. Na hrvatskom tržištu u ponudi je s 4 motora HDi (HDi 90, HDi 110, e-HDi 110 Airdream i HDi 150) te 3 benzinska motora (VTi 95, VTi 120 i THP 155). Motori THP 155 i e-HDi 110 Airdream su u ponudi uz upravljani ručni mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa. Motori HDi 110 i HDi 150 su u ponudi s ručnim mjenjačem sa 6 brzina. Konačno, motor VTi 120 se nudi s ručnim mjenjačem s 5 brzina i automatskim mjenjačem s 4 brzine.

 


e-HDI tehnologija je ponuđena na izvedbi novog Citroën C4 exclusive e-HDi 110 Airdream BMP6. Radi se o novoj generaciji sustava Stop&Start koja sadrži reverzibilni alternator na dizelskom motoru. Omogućuje gašenje i trenutačno ponovno pokretanje motora u svim situacijama u kojima je vozilo zaustavljeno ili u fazama usporavanja od 8km/h s ručnim upravljanim mjenjačem sa 6 stupnjeva prijenosa (crveno svjetlo na semaforu, prometna gužva…). Osnovne funkcije udobnosti (klima uređaj, radio…) i asistencije (upravljač, sustav elektroničkog nadzora stabilnosti vozila ESP…) su naravno zadržane u modu « STOP ». Ova inovacija smanjuje potrošnju goriva i emisiju CO2 motora HDi do 15%.

 


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: the north face goretex jackets videoplatvala hondapnsx.targa tiffany paloma picasso scribbl mpklasa uggmclassicatall reli ford cugar hndaicivic kia ceed gt opel tigra ferarri california aston martin rapide retrovizori linea test seatsleon.cupra testemercedesuc kompakt suv master testz goran jeepcherokee outlettitalija rover porsche simple subaru test nissan micra motorno ulje koje termocleanrabi mercedes-benzb vwbubafanklub hostesa koliko ulja ide u getribu audi ecoflex peugeot bbq renaultusporednitest christian subaru levorg prednje akcija na polo vozilima koliko ulja ide u motor citro teretnirprogramdgumavvulkal novo caddy renaultulagunaograndtour prednabijanjelnajstruju touran rabljeni najudobniji suv citrojencactus oznake na gumama sve zimske gume na hrvatskom t kvaliteta.benzina golf focus vuca