Autokreso
Autokreso
2012-06-21 08:26:33 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Riječ je o dvije, dosta slične limuzine, s time da neće biti u prodaji na istim tržištima


 Automobili Citroën C-Elysée

Zadnje vrijeme sve više proizvođača nade polaže u trovolumenske limuzine te nas često izvještavaju šta su pripremili. Francuski je Citroën pripremio čak dva kompaktna modela, dosta slična, C4 L i C-Elysée. I dok je prvi namijenjen tržištima Kine i Rusije, drugi će dolaziti na tržišta Turske, središnje Europe i Alžira, i to iz tvornice u španjolskom mjestu Vigo. Oba modela kreću u prodaju krajem godine.



Citroën C4 u izvedbi Lounge cilja na gornji dio C segmenta, a kao što se iz imena može zaključiti, riječ je o sedan izvedbi modela C4.Trovolumenska limuzina na prvi pogled ostavlja dojam dinamičnosti zahvaljujući uravnoteženim proporcijama (462 x 178 x 150 cm) i karoseriji postavljenoj što bliže kotačima. Mnogo je pažnje posvećeno putničkoj kabini, a obilje prostora na stražnjoj klupi dobiveno je zahvaljujući najduljem međuosovinskom razmaku u klasi. Sa 271 cm riječ je o 10 cm više u odnosu na 'standardni' model C4. Tu je i prtljažnik obujma 440 litara te brojni pretinci raspoređeni po kabini.

 Automobili Citroën C-Elysée

Nama bi ipak zanimljiviji trebao biti model C-Elysée. Odmah je vidljivo da je ovo model nastao unutar PSA grupacije, te ga tek sitniji detalji razlikuju od nedavno prikazanog Peugeotovog modela 301. Nastao na platformi međuosovinskog razmaka 265 cm te broji 443 cm u dužinu, 171 mm u širinu te 147 cm u visinu. Tu je i 506 litara prtljažnika, a prilikom stvaranja vozila francuzi su željeli vozilo koje nudi mnogo, ali za razumni iznos.

 Automobili Citroën C-Elysée

Za C-Elysée Citroën je pripremio novi VTi 72 benzinski motor. Ova nova generacija motora je razvijena kako bi optimizirala performanse (72 KS, okretni moment od 110 Nm pri 3000 okr./min), potrošnju (od 5 l/100 km i 115 g / km CO2) i izdržljivost, čak i u teškim uvjetima korištenja. Može biti povezan s ručnim mjenjačem ili ručno upravljanim mjenjačem s pet brzina. Tu je i VTi 115 motor, s ručnim ili automatskim mjenjačem, koji upotpunjava gamu benzinskih motora. Za ljubitelje dizelaša tu je poznati HDi 92 motor, koji je testiran i već proizveden u više od 6 milijuna primjeraka.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: amortizeri, nissan note focus cup hrvatska alfaoromeocgiuliettajalfisti astraclassic novakoctavia nissanoleaf nokiansgume tranzit mb e mini nissanbqaskai selen honda frv pritisak u gumama ford focus mercedes-benzvc fiatetipo mens north face shoes osovina atv testovinauta izaberi auto godine head-up display renaultrcoupe gps test kompaktasuvrmasterstest toyotyauris test ford s-max remeni testovi omv-premiumrdiesel xsara ople astra dizelfnajbolji agip antifriz testrautopguma koliko ulja ide u mercedes a m suzuki ceoss dosadni najbolja suv vozila voziloosa.najmanjepkvarova seataleonetdidfr vw golf goal edition zastava smart voziloosa.najmanjepkvarova fiat palio testominiamorisecooper nagrada vikend martin na muri movi hrvatski airbag lamdroverfreelandet fiat ulysse dijelovi