Autokreso
Autokreso
2012-06-21 08:26:33 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Riječ je o dvije, dosta slične limuzine, s time da neće biti u prodaji na istim tržištima


 Automobili Citroën C-Elysée

Zadnje vrijeme sve više proizvođača nade polaže u trovolumenske limuzine te nas često izvještavaju šta su pripremili. Francuski je Citroën pripremio čak dva kompaktna modela, dosta slična, C4 L i C-Elysée. I dok je prvi namijenjen tržištima Kine i Rusije, drugi će dolaziti na tržišta Turske, središnje Europe i Alžira, i to iz tvornice u španjolskom mjestu Vigo. Oba modela kreću u prodaju krajem godine.



Citroën C4 u izvedbi Lounge cilja na gornji dio C segmenta, a kao što se iz imena može zaključiti, riječ je o sedan izvedbi modela C4.Trovolumenska limuzina na prvi pogled ostavlja dojam dinamičnosti zahvaljujući uravnoteženim proporcijama (462 x 178 x 150 cm) i karoseriji postavljenoj što bliže kotačima. Mnogo je pažnje posvećeno putničkoj kabini, a obilje prostora na stražnjoj klupi dobiveno je zahvaljujući najduljem međuosovinskom razmaku u klasi. Sa 271 cm riječ je o 10 cm više u odnosu na 'standardni' model C4. Tu je i prtljažnik obujma 440 litara te brojni pretinci raspoređeni po kabini.

 Automobili Citroën C-Elysée

Nama bi ipak zanimljiviji trebao biti model C-Elysée. Odmah je vidljivo da je ovo model nastao unutar PSA grupacije, te ga tek sitniji detalji razlikuju od nedavno prikazanog Peugeotovog modela 301. Nastao na platformi međuosovinskog razmaka 265 cm te broji 443 cm u dužinu, 171 mm u širinu te 147 cm u visinu. Tu je i 506 litara prtljažnika, a prilikom stvaranja vozila francuzi su željeli vozilo koje nudi mnogo, ali za razumni iznos.

 Automobili Citroën C-Elysée

Za C-Elysée Citroën je pripremio novi VTi 72 benzinski motor. Ova nova generacija motora je razvijena kako bi optimizirala performanse (72 KS, okretni moment od 110 Nm pri 3000 okr./min), potrošnju (od 5 l/100 km i 115 g / km CO2) i izdržljivost, čak i u teškim uvjetima korištenja. Može biti povezan s ručnim mjenjačem ili ručno upravljanim mjenjačem s pet brzina. Tu je i VTi 115 motor, s ručnim ili automatskim mjenjačem, koji upotpunjava gamu benzinskih motora. Za ljubitelje dizelaša tu je poznati HDi 92 motor, koji je testiran i već proizveden u više od 6 milijuna primjeraka.

Advertisement
Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: mens north face shoes testminimoriscooperdiesel kuka za fiat palio izmjena ulja getriba audi karavan katalizator za polo clasio kia rio sport koje ulja ide u motor audi koliko litara ulja ide u autom koliko ulja ide u mercedes ml koliko ulja ide u motor dukato koliko ulja ide u motor kia k koliko ulja ide u motor megane koliko ulja ide u motor seat i koliko ulja u motor fiat coup karavan vodic mercedes-benzvc kupiti kupiti novi mali gradski autom lancia y mens north face shoes mercedes-benz misano crvene najbolji benzin koji novo caddy opel corsa color edition pokrivka prtljaznog prostora polo tsi porsche panamera karavan pritisak u gumama renault clio pritisak u gumama renault lagu rabljeni volvo renaul scenic renault campus renault clio .. reno testovinauta golfutdi novakoctavia c, zimskegumecijena zene zaphira mercedestcltamg coopergume astraclassic testominiamorisecooper voziloosa.najmanjepkvarova zimski uvijeti zadnji desno svijetlo za clija