Autokreso
Autokreso
2017-06-23 06:59:27 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Škoda ovaj vrlo zanimljiv jubilej slavi usporedno sa 500.000 proizvedenih primjeraka aktualne, treće generacije Fabije




Škoda je u Mladoj Boleslavi proizvela 500.000-ti model Fabije treće generacije. Istovremeno obilježavaju još jednu obljetnicu, a riječ je o ukupno četirimilijuntom modelu Fabia koji je od debija serije modela 1999. godine sišao s proizvodne trake. Jubilarni primjerak je Fabia Combi Combi sa 1,0 TSI benzinskim motorom i automatskim DSG mjenjačem u Moon bijeloj boji. Sa 91.400 isporuka u prvih pet mjeseci 2017. godine ovaj mališan trenutačno zauzima drugo mjesto, nakon Octavije na popisu najprodavanijih Škoda modela.



'Od 1999. godine ovaj se kompaktni model ubraja u standarde našeg portfelja modela te očarava kupce diljem svijeta. Njegove tri generacije pokazuju razvoj marke: najmoderniju tehniku i izvanrednu ponudu prostora uz izniman omjer uloženog i dobivenog upotpunjuju atraktivni dizajn i vrhunske tehnologije za sigurnost i udobnost. Danas Fabia više no ikada predstavlja značajnu pogonsku snagu za naš dinamični rast', kaže Michael Oeljeklaus, član uprave Škode zadužen za proizvodnju i logistiku.



Prva Fabia proslavila je svoju premijeru 1999. godine na međunarodnom salonu automobila IAA u Frankfurtu, netom prije ulaska u novo tisućljeće. Temeljila se na platformi A0 marke Volkswagen te je svojedobno postavljala mjerila u području upravljanja, sigurnosti i tehnologije motora. Na sajmu automobila Paris Motor Show u jesen 2000. godine predstavljena je Combi verzija. Tri godine kasnije stglo je sportsko RS izdanje, a do 2007. S proizvodnih je traka sišlo 1,790.000 primjeraka prve generacije.



Na Salonu automobila u Ženevi 2007. predstavljena je druga generacija koja je ponudila još veći prostor uz dimenzije koje su ostale kompaktne. Proširena je paleta motora, a novi su modeli opremljeni novim komfornim i sigurnosnim značajkama. Na jesenskom salonu automobila u Frankfurtu predstavljena je Combi verzija, a koja je postavila nova mjerila u području tehnologije i funkcionalnosti, uz više prostora. Kapacitet prtljažnika porastao je u usporedbi s prethodnim modelom za 235 litara. Kasnije je prikazan model Scout, ali i Fabia Monte Carlo DNK motosporta. Proizvodnja druge generacije završila je nakon proizvedenog 1,710.000 automobila u lipnju 2014. godine.



Od tada aktualna je treća generacija. Do danas je s proizvodne trake sišlo već 500.000 vozila. Početkom 2017., na salonu automobila u Ženevi predstavljen je 1,0 TSI 3-cilindrični motor koji na raspolaganje stavlja veću snagu uz istovremeno nisku potrošnju, a dostupan je u izvedbama od 95 i 110 KS, te dolazi kao zamjena za 1,2-litreni 4-cilindrični motor.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: opel meriva dijelovi drift na struju kvaliteta.ulja tiffanyaccessories,tiffanyac motorno ulje za opel meriva autosplin test zimskih gums suzuki roassow sjedalica spremnik za gorivo vw golf iv volvo test the north face goretex jackets koliko ulja ide u motor opel m renault kolikouljaideumotortouran prva lijeva lampa mastertestu srednje klase gume dimenzije vw polo qashqai servis i kvarovi, poda kolikoouljawideiubmotortfiesta testrrabljenih sniman u hrvatskoj treci broj opel vektra koliko ulja ide u motorcitro grand vitara tojotatyaris toyotaurbancrruiser suzuki vagon test nissan quashqai vw polo gt tiskano izdanje kvar motora automobila kolekcionarsko izdanje fordnsportka veliki test subaru justy ice gt audi kupnja guma akusticno najauto koliko ulja ide u motor golf s test seat leon motorno ulje za ford fusion kolikoeidehuljatungetribucfiat gne dizne za dci motore alfa gt test mitsubishitlancersdizel mitsubishi colt yves saint laurent platform pu