Autokreso
Autokreso
2012-09-16 08:24:59 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Novost je i da dosadašnja direktorica marketinga Citroëna, Gordana Brlek postaje direktorica Citroën Hrvatska




S prvim danom listopada Cédric Du Chéné postaje generalnim direktorom marki Peugeot i Citroën u Hrvatskoj. Dosadašnji direktor Citroën Hrvatska (godinu dana) sada je dobio nove zadatke, te će biti zadužen za realizaciju komercijalnih i ekonomskih performansi za dvije marke te uspostavljanje strategije razvoja i unaprjeđenja game marki Peugeot i Citroën.



Pod njegovim vodstvom, direktori filijala Peugeot i Citroën animirat će i razvijati prodaju i mrežu njihovih marki. Tako Tomislav Miletić i dalje ostaje direktor Peugeot Hrvatska, dok funkciju direktorica Citroën Hrvatska od Cédric Du Chénéa preuzima Gordana Brlek, dugogodišnja direktorica marketinga Citroën Hrvatske.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: citroenac-crosserivs.lnissanax cijenesservisa chevroletfkalos chevroletaveosedan chevrolet aveo sedan renaul chestnutuggsadirondackboot mastertest srednje klase kleber - hydraxer brdskeoutrke npvi test rabljenog hyundai gett bikinicdjevojke honda frv pokos ivan allproducts:louisvuittonh tomislav muhek abs, ref afu alfahromeoegiulietta,alfisti koliko ulja ide u motor octavi rcijena - chevroletom camarom gorivo kvaliteta ssang yong rexton honda servo ulje nokian gume nan zahvalnosti u hrvatskoj hyundai matrix honda crz mini john cooper works honda servo ulje koje ulje ide u motor seat jimmy choo boots : christian l koliko ulja ide u motor scenic honda crz focus opel insignia limuzina pritisak u gumama chervolet cr fiat paliu restiling oznake head-up meganetiii superb testovi cjenik dijelova renault clio s cruiser santa domenica pet motora koje treba cijene servisa chevrolet fiat combinato maraton test fluence usporedba:mercedesglavs.au