Autokreso
Autokreso
2012-09-16 08:24:59 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Novost je i da dosadašnja direktorica marketinga Citroëna, Gordana Brlek postaje direktorica Citroën Hrvatska




S prvim danom listopada Cédric Du Chéné postaje generalnim direktorom marki Peugeot i Citroën u Hrvatskoj. Dosadašnji direktor Citroën Hrvatska (godinu dana) sada je dobio nove zadatke, te će biti zadužen za realizaciju komercijalnih i ekonomskih performansi za dvije marke te uspostavljanje strategije razvoja i unaprjeđenja game marki Peugeot i Citroën.



Pod njegovim vodstvom, direktori filijala Peugeot i Citroën animirat će i razvijati prodaju i mrežu njihovih marki. Tako Tomislav Miletić i dalje ostaje direktor Peugeot Hrvatska, dok funkciju direktorica Citroën Hrvatska od Cédric Du Chénéa preuzima Gordana Brlek, dugogodišnja direktorica marketinga Citroën Hrvatske.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: auto hold mercedes g klasa renault fluence cijene servisa chevrolet nokian gume buba prerada spyder osovina maska za opel corsu c kvalitetagoriva koliko ulja ide u mjenjac nissan motorno ulje litra honda rr vsmercedes francuski model pritisak u gumama chervolet cr autokreso cactus thefnorthdfacekhaydeniiicshoes arena honda fanclub gume yeti suzuki jimmny opell kiabservisazadar koliko ide ulja u fiat stila renaul gumesdimenzijecvwrpolo buba renault clio rs santa domenica rally uporedni test zimskih guma nissan gt-r matrix kranik paliwa honda test ljetnih pneumatika nokian gume lllllllredba golf hyundai navigacija yetiutiguan minionediesel kupitiarabljeni nan zahvalnosti u hrvatskoj honda fanclub ford mondeo vw golf-vodic za kupnju goriva kvaliteta mercedes vito mixto matrix nosac za bicikle skoda chevrolet lacetti testovi rabljenih vozila