Autokreso
Autokreso
2012-09-16 08:24:59 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Novost je i da dosadašnja direktorica marketinga Citroëna, Gordana Brlek postaje direktorica Citroën Hrvatska




S prvim danom listopada Cédric Du Chéné postaje generalnim direktorom marki Peugeot i Citroën u Hrvatskoj. Dosadašnji direktor Citroën Hrvatska (godinu dana) sada je dobio nove zadatke, te će biti zadužen za realizaciju komercijalnih i ekonomskih performansi za dvije marke te uspostavljanje strategije razvoja i unaprjeđenja game marki Peugeot i Citroën.



Pod njegovim vodstvom, direktori filijala Peugeot i Citroën animirat će i razvijati prodaju i mrežu njihovih marki. Tako Tomislav Miletić i dalje ostaje direktor Peugeot Hrvatska, dok funkciju direktorica Citroën Hrvatska od Cédric Du Chénéa preuzima Gordana Brlek, dugogodišnja direktorica marketinga Citroën Hrvatske.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: lexus lf privacynotice:zencart!,th cijenardijelovasseataleon a-mercedes audi vs mercedes b focus ford test mazda cx christian louboutin black sued nan zahvalnosti u hrvatskoj the north face sable shoes men cijenaservisaseatcordoba kvalitetagoriva kiabservisazadar mercedesklasae pritisak u gumama chervolet cr test rabljenogssang song nan zahvalnosti u hrvatskoj theinorth.faceevalhallansoftsh abs, ref afu lancia thema toyota iq predstavljen mercedes cijena dijelova seat altea and koliko ulja ide u motor alfa disk plocice vw scirocco r lancia kappa pritisak u gumama chervolet cr audikquattroaconcept koliko ide ulja u motor smart toyota aygo popularne limuzine usporedba djevojka dana exeosst cjenik dijelova za opel astru christian louboutin lace up st cijenikguma uhstasijeo s klase koliko ulja ide u motor opel kupnja guma testovi rabljenih vozila balansiranje guma renaul toyota bmw superb testovi amortizeri za gepek vw polo corsa d toyota rav testezimskihvgums