Autokreso
Autokreso
2017-06-08 06:51:10 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Prodaja je iznosila gotovo 405 milijuna kuna, a mnogo se očekuje od novog odjela Pametna rješenja, bez čijih se proizvoda ne može




Dosita djeluje impresivno kada neka kompanija ostvari porast veći od 25% u odnosu na poslovanje godinu dana ranije. Time nam se pohvalio Bosch, jedan od vodećih svjetskih dobavljača tehnologije i usluga, koji je u Hrvatskoj završio fiskalnu 2016. godinu s konsolidiranom prodajom od 404,8 milijuna kuna (54 milijuna eura), što znači da je zabilježio snažan rast viši od 25 posto.



'Očekujemo da će porasti potražnja za našim pametnim proizvodima i uslugama koji olakšavaju svakodnevni život, a da će naše lokalno poslovanje, na temelju pozitivnog prvog tromjesečja, u 2017. nastaviti rasti', izjavila je Mirsada Kudrić, glavna direktorica Boscha u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Sloveniji tijekom konferenciji održane u Tehničkom muzeju Nikola Tesla u Zagrebu.



Broj zaposlenika u Hrvatskoj ostao je stabilan, s gotovo 70 zaposlenika uključujući nekonsolidirana društva. Očekuje se da će taj broj ostati na sličnoj razini i tijekom 2017. godine. Ova je konferencija vrlo slikovito naglasila značaj i doprinos tvrtke Bosch kroz inovacije i društveni angažman. Prije više od 100. godina, kada su bili izumljeni prvi uređaji oni nisu bili dostupni svim članovima društva, jer su bili rijetki i skupi, pa ih je mogao imati vrlo mali broj predstavnika plemstva i bogatih ljudi.



Tvrka Bosch je kroz tri stoljeća uspjela razviti tehnologiju dostupnu za svakodnevnu upotrebu i time bitno utjecala na uklanjanje socijalnih razlika u korištenju suvremenih tehnologija današnjeg čovjeka. Finalni dio konferencije obilježio je nastup hrvatskog ansambla narodnih pjesama i plesova Lado. Lado je jedan od najpoznatijih hrvatskih brendova u svijetu, sinonim tradicije, koji već gotovo sedamdeset godina njeguje, čuva i promiče bogatstvo različitosti hrvatskog tradicijskog narodnog ruha.



Bosch procjenjuje i da će do 2020. globalni volumen IoT tržišta rasti 35 posto godišnje do 250 milijardi dolara. Na globalnoj razini, tijekom 2016. prodali su 27 milijuna proizvoda osposobljenih za internet. Svi će njihovi novi elektronički proizvodi do 2020. biti povezivi. Ključni je čimbenik toga umjetna inteligencija (UI). Tijekom idućih pet godina Bosch će uložiti 300 milijuna eura u svoj centar za umjetnu inteligenciju. Zbog rastuće potražnje za povezanim rješenjima Bosch Hrvatska lani je otvorio poseban odjel Pametna rješenja (Smart Solutions).




Nadalje, lani su u Zagrebu održali prvu poslovno tehnošku regionalnu konferenciju Bosch Smart Solutions na kojoj se okupilo oko 450 gostiju iz regije. Tri glavne teme bile su: Pametni gradovi, Industrija 4.0 i Pametni turizam. Cilj konferencije bio je predstaviti rješenja za bolju kvalitetu života za ljude koji žive u gradovima, bolju povezivost i automatizaciju industrijske proizvodnje te kreativna rješenja za turizam. Referentni primjeri u Pametnom turizmu bili su Marina Frapa i nova dubrovačka zrakoplovna luka u kojima su implementirana rješenja odjela Bosch sigurnosnih sistema. Na konferenciji se okupio velik broj Boschevih stručnjaka, projektanata i integratora projekata iz različitih tvrtki iz Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine.



Društvena odgovornost jedna je od Boschevih temeljnih vrijednosti. Slijedeći viziju osnivača, Bosch neprestano provodi društveno odgovorne projekte u Hrvatskoj. Projekti uključuju dugogodišnju suradnju sa SOS Dječjim selom Lekenik i u njima Boschevi zaposlenici u Hrvatskoj sve više sudjeluju. Dvije godine zaredom tvrtka Bosch Hrvatska 'posvojila' je SOS obitelj iz kuće 'Ruža' u Lekeniku i platila njihov godišnji trošak za režije.



Početkom prošle godine Bosch je opremio Školu za montažu instalacija i metalnih konstrukcija Zagreb termotehnološkim uređajima i električnim alatima koji će učenicima pomoći u praktičnoj nastavi. Nadalje, tvrtka je donirala šest eksponata Tehničkom muzeju 'Nikola Tesla' u Zagrebu, među kojima su bili Boscheva ručna električna bušilica iz 1938. i Boschev magnet za paljenje proizveden oko 1908. godine. Na području termotehnologije, donacija uključuje plinske protočne grijalice vode iz 1932. i 1960. Nadalje, donirane su još i razvodna pumpa za dizelsko ubrizgavanje te kamera s antivandalskim kućištem. Izlošci su donirani nakon analize koja je osigurala da će se oni na najbolji mogući način integrirati u postojeću muzejsku zbirku.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: dosadni ljudi elektrotautomobil gumeuslovenija lokacija kranikopaliwa amortizeri sport mercedes clk rangeprover gas sajla poloablumotion autoshostesewuihrvatskoj giulietta dakar toyota peugeottorigin test gume seat test toyoty bmw susret cijenezimskihguma usporedni.testuzadnjiepogon-i sexi cure pritisak guma ford focus godina kia spectrs mustangagt bailey button triplet-chocolat mini diesel novileon fiat multipka bipower pritisak u gumama honda civic nissan gt iznutra opel corsa c djelovi opel astra testspolo vw sharan prodaja lada vfts fordacmax naj-auto koliko litara ulja ide u motor nissan almera djelovi honda strim spark novi koliko ulja ide u motor ibiza renaultalagunaggt polongtietestlday nissan gt -r suzuki igra clio cup audicoupe pritisak u gumama fiat marea