2015-01-07 11:16:42 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Zahvaljujući prodaji od 339.738 vozila bavarski je proizvođač preoteo tron njemačkom rivalu, Mercedesu sa 330.391 jedinica




Prema podacima o prodaji koje je sastavio Bloomberg, BMW-ova prodaja na području Sjedinjenih Američkih Država lani je porasla za 9,8 posto, na 339.738 vozila. Time je bavarski proizvođač preoteo vodeću poziciju u segmentu luksuznih automobila njemačkom rivalu - Mercedes-Benzu. Oni su zabilježili rast od tek 5,7 posto, pa su uspjeli dosegnuti brojku od 330.391 prodanih vozila.



Na trećem se mjestu sa 311.389 jedinica našao japanski Lexus. Među prvih pet marki tu je još jedan njemački brand, Audi sa 182.011 vozila te američki Cadillac sa prodajom od 170.750 automobila.




Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: mercedesgbnklasa koliko ulja ide u tiptronik pa lagunaecoupeegt mitsubishivlancer land roveer evoque convertible mercedesdsoklasa fiatstipo mercedes glk renaultze chevroletycruse fiatcroma plavimdizel mercedes-benza and x=y and be focusfccmax lamela ww polo benzin zagreb auto show rlly cheapnhljerseys,authenticnh nissan micra cc dijelovi seatacordobasvario test rabljenog ford mondeo mercedesg seatacordobasvario cijene servisa toyota corolla auto show genfasalon a-mercedes nissanhi-cross mini coupe robert kojejenajboljesuvvozilo off road nissan motorno ulje juke uporednittest renault laguna gt ford focus combi sesto renaultilaguna hondapcbr chery tiggo test rabljenog renault scenic tzc teretna vozila tiffanyheartcharmbeadsset koliko ulja ide u motor stare vwrpassat.vswlaguna test auto gume bfgoodrichindex smart kiaiceedsdiesel motorno ulje za opel iastra kona smartfortwocdi