Autokreso
Autokreso
2017-04-21 06:46:26 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Novi model rabi 3-litreni motor koji podiže izlaznu snagu modela M4 sa Competition paketom za 10 KS, do 460 KS, uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,9 sekundi te elektronski ograničenu brzinu od 280 km/h




BMW-ov M odjel pripremio je još jedno ekskluzivno i ograničeno izdanje modela u obliku novog M4 CS. Novi model popunjava prazninu u postavi između modela M4 Coupé sa Competition paketom i modela M4 GTS beskompromisno usmjerenog na stazu. Ujedno nastavlja desetljeće dugu tradiciju uspješnih M posebnih izdanja koja je započela 1988. godine s modelom E30 M3 Evolution. Novi M4 CS će se sastavljati u originalnoj BMW tvornici u Münchenu.



Kroz M4 CS BMW-ov M odjel uvodi novu nomenklaturu za svoje modele. Competition verzije pojačanih performansi će biti smještene iznad standardnih M modela. Zatim dolaze CS posebna izdanja modela, mrvicu bolja. Smješteni na vrhu su 'oblikovatelji marke' maksimiziranih performansi koji prikazuju jasan motoristički sport ili klupski sportski karakter, ali su također u potpunosti legalni za cestu.



Ispod poklopca motora smješten je 3-litreni motor koji podiže izlaznu snagu modela M4 sa Competition paketom za 10 KS, do 460 KS. Najmodernija M TwinPower Turbo tehnologija omogućuje ulazak u kategoriju ispod oznake od četiri sekunde u sprintu od 0 do 100 km/h zaustavljajući štopericu na 3,9 sekundi. Najveća brzina modela M4 CS, koji dolazi kao standard s M Driver paketom, elektronski je ograničena na 280 km/h. Sa svoja dva mono-scroll turbopunjača, hladnjakom zraka, visoko preciznim sustavom ubrizgavanja, Valvetronic promjenjivog rada ventila i dvostrukim sustavom Vanos uz u potpunosti promjenjiv rad bregaste osovine, šestcilindarskog rednog motora čime zauzima jasan i dosljedan smjer prema višim razredima performansi, ali je jednako predan razvoju okretnog momenta pri niskim brzinama motora i postizanju visokih razina učinkovitosti. Kombinirana potrošnja goriva iznosi 8,4 l/100 km, a kombinirana emisija CO2 - 197 g/km.



Novi M4 CS je standardno opremljen M 7-stupanjskim mjenjačem s dvjema spojkama i sustavom Drivelogic (M DCT). Ovaj najmoderniji prijenos ima poseban hladnjak za ulje i omogućuje automatske promjene brzina i ručne intervencije pomoću ručica na upravljaču. Time se mijenjaju zupčanici u djeliću sekunde bez prekida toka snage, i koristi dugi sedmi stupanj prijenosa kako bi broj okretaja ostao nizak i minimizirala potrošnja goriva tijekom dužeg putovanja po autocestama.



Ovjes uglavnom reflektira onaj modela M4 sa Competition paketom. Spojevi i nosači kotača i na prednjoj i stražnjoj osovini su izrađeni od kovanog aluminija te su stoga izuzetno lagani. Smanjivanjem neovješene mase povećana je vozna dinamika. M4 CS je standardno opremljen s prilagodljivim M ovjesom čija geometrija je podešena dostaviti optimizirane performanse kako na cesti tako i na stazi. M4 CS također je testiran na najzahtjevnijoj testnoj stazi od svih za sportske automobile visokih performansi: legendarnoj Nürburgring Nordschleife. Njegovo vrijeme kruga od 7 minuta i 38 sekundi stavlja CS u kategoriju super-sportskih automobila.



DSC (Dinamička kontrola stabilnosti) sustav - koji uključuje M dinamički način rada - i aktivan M diferencijal osiguravaju najbolje moguće prianjanje u svim uvjetima vožnje. Sustavi kontrole za prilagodljivi M ovjes, DSC i aktivni M diferencijal su modificirani tako da odgovaraju dinamičkim zahtjevima BMW-u M4 CS, koji ima postavke elektromehaničkog upravljača. Vozač ima mogućnost podešavanja postavki upravljača i ovjesa svojim osobnim željama ili zahtjevima tijekom vožnje. U tu svrhu, oni dodirom tipke mogu odabrati jedan od tri načina vožnje (Comfort, Sport i Sport +). Comfort način rada je posebno dobro prilagođen lošim uvjetima na cesti, gradskoj vožnji i kratkim putovanjima, Sport način je izbor za revnosne vozače žele ubrzati na zavojitim cestama. A za one koji idu na trkaću stazu sa svojim BMW-om M4 CS, Sport + način će utrti put za najbrža prolazna vremena. Sport+ omogućuje svim relevantnim sustavima isporuku najbolje moguće dinamike. Ukoliko se vozač malo previše zanese, DSC će intervenirati u trenu. Međutim, u M dinamičkom načinu rada (MDM) vozač će također imati mogućnost kontroliranog kočenja.



Lakometalni kotači su također upoznati sa trkaćom stazom (prednji: 9 J x 19, stražnji: 10 J x 20) dizajnirani isključivo za M4 CS i standardno opremljeni Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama (prednje: 265/35 R19, stražnje: 285/30 R20). Ove semi-slick gume, koje su također legalne za cestu, pružaju nenadmašno prianjanje i vrhunsku bočnu stabilnost pri velikim brzinama na stazi, kao i optimalnu trakciju iz oštrih zavoja. M4 CS također se može naručiti s Michelin Sport cestovnim gumama bez ikakvih dodatnih troškova.



Unutrašnjost automatski stvara sportski ambijent. Lagana M sportska sjedala presvučena kožom/Alcantara nagovještavaju dinamičan ukus koji se proteže od ukrasnih pragova vrata izrađenih od kompaktnih prirodnih vlakana i sadrži petlje za povlačenje. Poklopac motora - s karakterističnim izlazima zraka unatrag prema izbočini na poklopcu - i krov su izrađeni od laganog, vrlo krutog, visoko tehnološkog materijala plastike ojačane karbonskim vlaknima (CFRP).



Vjeran formi, BMW M dizajneri su pružili novom modelu M4 CS izgled koji odražava sportske namjere automobila. Prepoznatljiva značajka njegovog istaknutog prednjeg kraja, zajedno s najmodernijim vrhunskim LED svjetlima, je prednja maska s velikim otvorima za zrak u tri presjeka. Oni služe za dovod obilja rashladnog zraka i u motor visokih performansi i u M kompozitne kočnice s četiri klipa čeljusti sprijeda i dva klipa čeljusti straga. Specifični prednji razdjelnik novog modela je izrađena od karbonskih vlakana isključivo za posebno izdanje modela M4 CS.



U interesu aerodinamičke učinkovitosti, udružuje se sa stražnjim difuzorom preuzetim sa modela M4 GTS i sa novo dizajniranim Gurney spojlerom od karbonskih vlakana na poklopcu prtljažnika kako bi se smanjilo dinamičko podizanje. Inovativna stražnja svjetla s OLED tehnologijom (Organska dioda koja emitira svjetlost - Organic Light Emitting Diode) koju je BMW-ov M odjel uveo isključivo za modele M4 CS i M4 GTS pomiču granice, dok prednji razdjelnik, Gurney i stražnji difuzor, zajedno s dugom CFRP hauba, neprekinutom linijom krova coupeá, elegantno sportskim M vanjskim retrovizorima i mišićnim blatobranima, omogućuju novom modelu M4 CS pružanje izuzetno dinamične pojave, čak i kada stoji na mjestu.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: bmwpetica diesel koliko ulja u motor mazda trib astrakaravan otkup akomulatori cijena maratonltestnopeldcoesavc fiestaeconetic prodajna cena subarunjustyemaratonttest subarufinpreza the north face denali fleece w citroen c elisee civichibrid prometne nezgode sa neregistri nissanjikedijelovi problemi.sawmotorom koliko ulja ide u motor subaru izmjena ulja u motor fiesta fiat stilo abarth kiaceed man leskovac monovolumen sport honda civic picaso fordkugahtest allproducts:zencart!,the renault scenic test reno clio izmjena ulja getriba audi kraljevi preradayou toub golf v gtd christian louboutin green pate motor test sijalica subaru forester dizel seat ibiza tdi autougumertest reduktoryfreelander opel corca c hyundaiatosprima gpsctest zimskeegumehhondauaccord vwatouareg cliograndtourvsfabiacombi test smarta scania subaru forester sg bh lancer getriba za opel astru