2011-04-14 06:59:55 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Po dva dvolitrena TDI i TFSI motora od 140 do 211 KS, napredan 'infotainment' te niska potrošnja karakteriziraju novi Q3




Nakon mnogo najava sada su konačno i službeno objavljeni podaci o najmanjem od tri Audijeva modela iz Q serije. Premijera je zakazana za salon automobila u Šangaju. Q3 je SUV kompaktnih dimenzija, dugačak je 439 centimetra, širok 183 te visok 160 cm – uključujući krovne nosače. Verzija najnovijeg Audi modela s pogonom na prednje kotače teži manje od 1500 kilograma, a što se može zahvaliti brojnim aluminijskim dijelovima. Prtljažni prostor od 460 litara proširiva je na 1365 litara kad se preklope nasloni stražnjih sjedala.



Ovaj kompaktni SUV proizvodit će se s četiri različita dvolitrena motora s četiri cilindra: po dva TDI i TFSI. Sva četiri pogonska agregata bit će opremljena sustavom direktnog ubrizgavanja s turbo punjačem, sustavom za obnavljanje energije i sustavom start-stop. Izlazna snaga kretat će se od 140 preko 170 i 177 do 211 KS. Osnovna verzija, Q3 2,0 TDI, trebala bi na tržište izaći malo kasnije, a sa snagom od 140 KS i pogonom na prednje kotače, prosječna potrošnja ovog modela iznosit će manje od 5,2 litre goriva na 100 kilometara.



Najsnažniji benzinski i dizel motori dolazit će u kombinaciji s quattro stalnim pogonom na sva četiri kotača i mjenjačem S tronic sa sedam brzina. S tronic mjenjač dolazi s jednom inovacijom: pri laganoj vožnji, mjenjač s dvije spojke isključuje spojku i omogućuje vozilu Q3 slobodno kretanje – pod uvjetom da je vozač prethodno odabrao štedljiv način vožnje u Audi sustavu za odabir načina vožnje. Ova funkcija omogućuje značajnu uštedu goriva.



Nadalje, Audi nudi čitav niz 'infotainment' komponenti koje predvode MMI navigation plus – sustav za navigaciju s tvrdim diskom – i Bose sustav ozvučenja s osvijetljenim subwooferom sprijeda. U skoroj budućnosti uslijedit će online Bluetooth telefon u automobilu, koji omogućuje spajanje uređaja unutar vozila na internet putem WLAN hotspot-a.



Vozači mogu koristiti jedan od četiri načina rada Audi sustava za odabir načina vožnje i prilagoditi različite sustave na vozilu sukladno svom stilu vožnje; to uključuje kontrolu motora i prilagodljive amortizere koji se mogu naručiti u dodatnoj opremi. Šasija vozila Q3 – sa stražnjim ovjesom s četiri spone, elektromehaničkim servo upravljačem i velikim kočnicama – plod je izvrsnog dizajna. Funkcija zadržavanja vozila na uzbrdici dostupna je u dodatnoj opremi, a sustav za pomoć pri kretanju na nizbrdici bit će dostupan uskoro.



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: brisaci buba prerada peugeotrnagradnauigra x-trail x minismoto cijene novih automobila pritisakugumamaastratourer toyota stari modeli danijela entries tagged with lace wig test novog tiguana ptchruiser hinridni turbo opelrekord fiat grande punto test mini moris cooper diesel koliko ulja ide u motor audi testozimskihcguma izmjena ulja u motor fiesta terrano koliko ulja ide u motor audi astra h test rabljenog bmw mitsubishi lanser satovipolo vfr honda fr-w kapacitetbaterijezaauto toyota corola wagon uvoz skutera najboljikompaktnisuv halogena fiat punto electric street race golf variant regler schevrolet udobnost koliko ulja ide u getribu golf brava za nisan qashqai golfvspolo koliko ulja ide u motor opel golfiplusiiv polo test cjenedjelovazapassat jimmy testspolo christian.louboutintstrappyrpl renaultrlagunatgt focus test civitptypewr