Autokreso
Autokreso
2012-01-06 08:15:57 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Totalno su drukčiji, a zanimljivo je da Panamera D pri 1750 okretaja u minuti raspolaže sa čak 550 Nm okretnog momenta






Nit su limuzine nit su sportaši, ali svejedno su fantastični za vožnju. Brzi su, udobni i sa snažnim dizelima ispunjavaju sve vozačeve želje. U Porscheu i Audiju radi isti 3,0-litreni TDI samo, ali u Porscheu snažniji za 5 KS pa broji 250 KS. Da je drukčije podšen vidi se i po okretnom momentu jer Panamera ima čak 50 Nm više. Audi A7 ima 500 Nm pri 1400 Nm, a Porsche 550 Nm pri 1750. Bavarac istog obujma razvija također 245 KS, a i on ima sličan okretni moment. 540 Nm pri 1750 o/min. Budući da je snaga tu negdje razlike u performansama stvaraju mjenjači i masa. Audi je uverljivo najlakši i ima odličan mjenjač s dvostrukom spojkom, pa i najbolje sprinta. Do 180 km/h dolazi za 21,5 sekundi. Porsche je sporiji za sekundu, a glomazni BMW za čak četiri. Porsche je najštedljiviji i ima najbolje kočnice. Bez bodovanja cijene ispada da je BMW najlošiji u ovoj usporedbi, Panamera je druga, a najbolji je A7.



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: pritisak u gumama ford fiesta fiatdchroma wv polo toyotauveso-s landcruzer plavimdizel opel gtc mazda skyactiv dies mick betsch ugg classic mini, ugg outlet s vwbora chevrolet.cruzostoetpvrata audi quattro koliko ulja u motor nissan opelcorsaopcprednjidifuzor subaru legacy hyundai u kolovozu cadillacsrx emil frey transalp vinjete za vodene skutere uniroyal porscherboxter ipak je pravi bmw xenonmsvjetlaapolo vladimirkadi renault alpine daciappikap audi q ogrebotine test gradskih auta christian louboutin change of arocs porscherboxter skodacitigo testkaravana black koliko ulja ide u motor audi bentley chrysler sebring opel astra classic travec tecdrah cjenik dijelova za vw polo sel cijenik guma vrsta ulja u motor toyota dvostruko zimske gume honda hrv test sijalica hondavaccordltest testnautomgume renaultmeganiii