2010-02-01 14:41:54 , Autor: AMS
Bookmark and Share

Povećana prodaja i tržišni udio u Zapadnoj Europi tijekom 2009.




Godine 2009. Chevrolet je prodao 425.874 automobila u cijeloj Europi, zauzevši tržišni udio od 2,3 posto (2008: 506.433; 2,3 posto). Time je nadmašio prosjek automobilske branše u Zapadnoj Europi – novoregistrirano je gotovo 15 posto više Chevroletovih vozila u odnosu na 2008. (s 148.868 na 170.591 novih vozila). U trenutnoj izazovnoj gospodarskoj situaciji Chevrolet je 2009. iskoračio prema novim kupcima koji traže izvanrednu vrijednost za novac te je postigao rekordne tržišne udjele na deset europskih tržišta.

„Iako će vjerojatno trebati nekoliko godina da se naša branša vrati na razinu na kakvoj je bila 2007. i premda smo suočeni s velikim ekonomskim izazovima uslijed globalne recesije, intenzivno radimo na poboljšanju naše prodajne mreže i trudimo se oko svakog prodanog automobila kako bismo zadržali dobru razinu poslovanja u ovom razdoblju“, rekao je Wayne Brannon, predsjednik i izvršni direktor Chevroleta Europe. „Imamo cijeli niz novih modela, uključujući i AutoBestov automobil za 2010. – Chevrolet Cruze, te posve novi gradski automobil Spark. Osim toga, ponudu će još upotpuniti novi obiteljski jednovolumen, novi Camaro te revolucionarni električni automobil s produljenim dosegom Volt“, rekao je Brannon.

Chevrolet je udvostručio prodaju u Francuskoj (+132,4 posto) te u Njemačkoj povećao prodaju za 40 posto. U Italiji, Njemačkoj, Francuskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Turskoj, Austriji i Portugalu zabilježeni su prodajni rekordi. Chevroletova najuspješnija tržišta kada se radi o broju prodanih vozila u 2009. bila su Rusija, Italija, Njemačka, Francuska i Španjolska.

Izvanredne rezultate u Zapadnoj Europi prati pad prodaje u Istočnoj Europi, osobito Rusiji, no Chevroletov je ukupni tržišni udio u Europi ostao stabilan usprkos 50-postotnom padu ukupnih prihoda autoindustrije na ruskom tržištu. Chevrolet je 2009. ponovno bio najbolje rangirani strani brand u Rusiji kada se govori o prodaji. Dok je Chevroletov tržišni udio u Rusiji ostao na 7 posto, zabilježen je određeni pad prodaje u Istočnom dijelu Europe zbog oslabljenog tržišta.
Najbolje prodavani automobil iz Chevroletove ponude u Europi 2009. godine bio je Aveo (90.000 vozila), a slijedi ga Matiz/Spark (82.000 Vozil). U cijeloj je Europi prodaja novog Cruzea (2009.: 21.048) nadmašila i najoptimističnija očekivanja. Novi gradski automobil Spark naći će se u prodaji u veljači 2010.

Globalno gledano, Chevrolet je u 2009. prodao više od 3,5 milijuna vozila, što ga čini četvrtim najvećim automobilskim brandom na svijetu, i također GM-ovim najvećim brandom. Godine 2009. porasla je prodaja Chevroleta u Kini za 67 posto s 332.774 prodanih vozila, čime je Kina treće po veličini Chevroletovo tržište nakon SAD-a (1 344.629 prodanih vozila) i Brazila (595.500 vozila).

U Kini sada više od 800.000 ljudi posjeduje Chevroletov automobil, a njih je gotovo trećina kupila svoj Chrevrolet na ovom, trećem po veličini globalnom tržištu za brand.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: obsidian xara picasso rabljenih vozila rabljenih vozila suzuki ignis suv christianlouboutinbowsatin rangerroverievogue morethingstoknowabouttera ivan gec focusfccmax renaultameganeaextremebsedan a fordmondeo ugradnjadizelmotorazamerce pritisak u gumama fiat doblo ispuh renaulttraffic fiateprisma fiatbravovskiaceed obiteljsko vozilo christian louboutin change of strast klizi cestom christian louboutin black peep kolikajepotrosnjauljapassa rangerroverievogue sigurnosni zracni trokut australia teslamotor nissansqaskai touran rabljeni golftfocus lafete razvoj i razolikost bilaka opel insignia prednosti i mane spark x type gumeszarsuv rabljenih vozila haldex spojka shema kia ceed vs fiat bravo cadillac xts astraclassic hyundaiaccent vwup hankookdhaka pet motora koje treba testaljetnehgume tiffany notes engagement ring golf rabitt kolikoeuljaeideeuimotor