Autokreso
Autokreso
2009-06-02 11:33:02 , Autor: Motorevija
Bookmark and Share

Za predstojeći New York Auto Show BMW je pripremio svoja dva reprezentativna SUV-a u omiljenom M-izdanju



Za predstojeći New York Auto Show BMW je pripremio svoja dva reprezentativna SUV-a u omiljenom M-izdanju. Stilom samo malo različiti od “običnih“ modela, od njih se razlikuju velikim usisnicima zraka, 20-colnim kotačima s gumama 275/40 sprijeda i 315/35 straga, te s četiri završetka ispušnog sustava. No, puno je važnija namjena. Takvi se modeli ne kupuju za obične vožnje.

U skladu s dosadašnjim neslužbenim najavama, BMW je odustao od atmosferskih V8 i V10 strojeva kakvi pokreću modele M3 i M5 (M6) i vratio  se tehnologiji turbopunjača, gdje je svojedobno imao zapaženu pionirsku ulogu. Novi motor zapravo je stari i provjereni 4,4-litreni V8 koji je uz pomoć dva turbopunjača dobio novu ulogu. Sad razvija 555 KS i 680 Nm. Najveći je okretni moment u punoj veličini raspoloživ od 1500 do 5650 o/min.

Novi se motor diči i izravnim ubrizagavnjem goriva, električnom pumpom goriva s programiranim radom te novom arhitekturom motora. Ona usis smješta s vanjske strane V8, dok su ispuh i twin scroll turbopnjači unutar V8 rasporeda. Tako se kraćim ispušnim cijevima osigurava znatno brži i potpuniji odaziv turbina. Obje dišu preko zajedničkog ispušnog sustava koji je dotjeran tako da oba turbopunjača imaju jednak tlak svakih 90 stupnjeva okretaja radilice. Time su gubici svedeni na minimum, a zadržavaju neprestano okretanje turbina i brži odgovor na gas. Hladnjaci stlačenog zraka hlade se vodom, a tlak turbopunjača je 1,5 bara.

Kad BMW nosi sveto slovo M, onda je to neuobičajeno temeljit proizvod. Osim kućnog pogona na sve kotače xDrive i DPC-a (dynamic performance control) koji nadzire snagu i performanse automobila, novost je poseban M-ovjes koji uključuje sustav adaptive drive s novorazvijenim servoupravljačem. Novost je i sustav flex ray, koji prepoznaje udarce prednjeg kotača, pa priprema stražnji set-up za predstojeći.

Kočnice zadivljuju. Golema četveroklipna kliješta sprijeda i nevjerojatno veliki diskovi. Sprijeda su 396 mm, a straga 386 mm.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: nissan micra cc dijelovi prednji zadnji astrah subaruolegacy vento,sharan,clio,espace,derbi freemond novi polo shvati forrester svi modeli dacije ibiza tsi dsg volkswagentpassatetdi cijena dijelova seat alhambra usporedba svijetala dacia duster test kompjuter motora ford grand vitara largerimageultrashortchoco prednja obloga lamela renault kadjar shvati forrester corsahlineaetest opelvastraposvoji koliko ulja ide u motor ford e panasonic laptop battery : lap fiat stillo odepetkahdoanedjeljeevwotuning golfniv karting arena limarija skoda octavia amortizeri za gepek vw polo seat ibica christianlouboutinblackand slikeafordofokusa koje je gorivo bolje vrsta ulja za motor audi conditionsofuse:ugg,uggbo agip antifriz koliko ulja ide u motor volvo fulda exelero ugg classic tall ogledala citroenmberlingo priotisakyuvguminkiarcarnival adac test zimskih guma honda fr-v polovnitautomobili golf variant quaskai rabljeni staratfabia pneumatici