Autokreso
Autokreso
2011-03-04 , Autor: Marko Tomac
Bookmark and Share

Napredak bi bio kada bi Peugeot 508 uspio biti bolji od 407-ice u svoje vrijeme jer ona je prije šest godina bila sjajan auto. Nakon prvih kilometara po španjolskim cestama i upoznavanja Peugeotovih džokera čini se da bi moglo biti tako


 

Napokon! Već godinama čekamo da se promijeni izgled središnjeg grebena na velikim Peugeotovim modelima. Dojadili su nam oni gumbići kojima u bogatijim modelima morate upravljati i navigacijom. Puno bolja rješenja dočekala su nas u novom Peugeotu 508, kao što znate, modelu koji istovremeno zamjenjuje dvije limuzine. Dosadašnju limuzinu srednje klase, Peugeot 407 i veliku 607-icu koju smo gotovo već i zaboravili.

 


Izvana 508-ica izgleda vrlo dobro, pogotovo dok vas bijela i uglancana čeka na parkiralištu. Ali, teško je ne primijetiti nove centimetre zbog kojih u nekim trenucima izgleda malo „neprirodno“. Karoserija 508-ice, uspoređujemo li ju s onom u 407-ici, duža je punih deset centimetra, a u slučaju karavana koji je istovremeno predstavljen novih je 9,6 cm. Dobra je stvar što je Peugeot produžio i međuosovinski razmak nekih sedam centimetara i time barem malo smanjio prednji prevjes, staru boljku 407-ice. Sretni smo što ni masa nije narasla razmjerno dimenzijama, jer nova limuzina je lakša 25 kilograma od 407-ice, a karavan (i dalje poznat pod oznakom SW) 45 kg. Čini se da su u Peugeotu uočili sve nedostatke prethodnih modela, ali za to su imali i dosta vremena, čak šest godina.

 


Prednji kraj, budući da je najagresivniji, možda je čak i najprivlačniji dio 508-ice. Zbog njega poželite probnu vožnju, a stražnji - koji iz nekih kutova izgleda kao da se vuče za autom - ne dijeli te emocije. Izgleda kao da ga je Citroën radio.

 


No, to je stvar ukusa, ali ni istančani ukus interijeru neće naći nedostatke. Kao što smo već rekli, gumbići su otišli u anale, a pojedina su nas rješenja podsjetila na neke popularne njemačke modele. Recimo, plivajući pokrov cijelog kokpita ili multifunkcijska tipka za upravljanje razvijena po uzoru na BMW-ov i-Drive i smještena na isto mjesto. Ali, bez obzira na takva razotkrivanja, Peugeot je u kabini napravio sjajan posao - nasljednik 407-ice miriše na luksuzne limuzine poput 607-ice - a istovremeno ga je učinio i prostranijim.

 


Prostora na prednjim sjedalima ima k'o u priči. Sjednete li samo malo dalje od kokpita, zaista bi vam se moglo učiniti da se vozite u nekoj jako velikoj limuzini, a to je osjećaj koji je dosad uspio postići jedino veliki mondeo. Doduše, ni Peugeot ne skriva da mu je Ford Mondeo jedan od glavnih rivala. Uglavnom, na stražnjim je sjedalima (u odnosu na 407-icu) novih pet centimetara za koljena, a prostor za glavu - iako je bolji - još nije sjajan. Zato je prtljažnik golem i u limuzini i u karavanu.

 

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2
2011-02-05 14:47:43

Lijep je, nema što. Mislim da je dobro da su odustali od onih predimenzioniranih svjetala koja su obilježila posljednjih deset godina Peugeotovog dizajna.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: testizimskihggums hjundaielantra test izdrzljivo honda civic novitet subaru outback test focus ecobust koliko ulja ide u motor polo predstavljen testizimskihggums mitsubishi evo testrminismorisrcoopercdiesel mini moto hondagaccorditest peugeot nagradna igra gradski automobili klik nissanoleaf automatski cruze tablica zafirabopc kompakt suv master opel corsa kvalitetasgorivaodiezel chevrolet cruz sw test rabljenog renault scenic subarueimprezsasti potrosnja goriva... astra gtc black and white whit ranger koliko ulja ide u motor golf koliko ulja ide u motor polo toyota-prekowrijeketijprekormo nurburgring uvozautomobilaizeu rabljeni mitsubishi outlander nissantsunny emisija raspored koliko je jeep ovijes hyundaielantraservisniinter usporedni test toyota avensis christian.louboutinsfastenhlea testdminiicooperhrabljeni rain drugi kolikooidewuljajucgetribuefiat koliko ulja ide u motor ibiza mazda skyactiv dies tesla s m s gume tzc