Autokreso
Autokreso
2011-07-18
Bookmark and Share

V60 atraktivniji je nego ikad i puno dinamičniji, ali ne toliko da i dalje ne bi bio pravi Volvo, i kao takav je nikad bolja alternativa njemačkom diktatu


 Automobili Volvo V60 D5 aut. Summum

Kad se kaže Volvo, zasad, još je prva pomisao ponajprije siguran i praktičan automobil više ili manje kutijastog dizajna. E, s posljednjim modelima švedskog proizvođača, posebno najnovijim karavanom V60, stvari se mijenjaju. Prvo, već je ime drukčije pa taj karavan u Volvu više ne zovu tako, nego ga nazivaju Sport Wagonom (kao i Alfa svoje karavane).

 Automobili Volvo V60 D5 aut. Summum

Drugo, od kutijastog oblika tu više nema ni 'k', a na ovom Volvu forma (oblik) definitivno nije u funkciji svrhe, nego upravo obratno - auto je i prokleto lijep. I treće, glavni su marketinški 'pitch' (adut kojim Volvo želi privući kupce) handling ili dosad kod Volva neviđene vozne osobine. Tvrdnja u zagradi je sigurno točna, jer su V60 i njegova limuzinska sestra puno dinamičniji od svojih prethodnika (isključivo beskompromisnog S60/V70 R-a), no neko čudo dinamike ipak nisu, jer ni ne trebaju biti. Ali o tome malo kasnije, sad najprije natrag na karoseriju. Karavanski model V60 je identičnih dimenzija kao limuzina S60. Tako mjeri u dužinu 463, u širinu 187 te u visinu 149 centimetara.

 Automobili Volvo V60 D5 aut. Summum

Ovo je bez sumnje prvi Volvov karavan kojem je dizajn nametnuo praktična ograničenja. Njih nema na prednjim ili stražnjim sjedalima, gdje se sjedi izvrsno - posebno iza volana, ali postoje po pitanju veličine prtljažnog prostora koji je, eto tako, pao na 430 litara obujma koji se preklapanjem naslona povećava na 1241 litru. Da ne pričamo o Volvu, ovo i ne bi bila neka priča, ali možda je najbolji pokazatelj koliko su Šveđani odlučni u mijenjanju imidža marke. Doduše, postoji tu i određena činjenica da je takav prtljažnik među manjima u klasi, doduše veći od Alfinog, ali manji od onog u BMW-ovoj trojci karavanu. Naime, V60 ima prtljažnik od svega 430 litara, dok recimo Alfa Romeo 156 ima 405 litara, serija 3 460 litara, Mercedes C-klase 485, a Audi A4 Avant 490 litara.

 Automobili Volvo V60 D5 aut. Summum

Željena promjena imidža što se tiče dinamičkih svojstava nešto je manje naglašena, ali zato odlično pogođena. Testni V60 bio je opremljen poznatim Volvovim dizelom D5 obujma 2,4 litre sa 205 KS i 420 Nm okretnog momenta koji razvija u vrlo širokom radnom području od 1500 do 3250 okretaja. Kratko i jasno, tako motoriziran Volvo ostavlja vrlo moćan dojam, motor je snažan i tih dok ga se ne zavrti visoko, kad ispušta karakteristični zvuk pet cilindara - koji je više privlačan nego dizelski odbojan.
1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2
2011-10-24 16:58:38

Ford je vlasnik i dobavljač djelova i tehnike za Volvo, ali opet ne sve. Volvo je ipak stavljen iznad Ford po kvaliteti (i cjenovno), ali do njemačkog trojca ipak fali materijala.....

2011-07-21 21:41:08

Skup i poželjan. Ipak, pravi znalci će kupiti Ford Mondeo i znati da je Ford donator tehnike za Volvo ( osim navedenog motora) i uživat će u činjenici da voze prikriveni premium za "narod" sa malo boljim voznodinamičkim setupom, jer ipak je to Fordova domena... U svakom slučaju, za premium kupce, ovaj Volvo je pravi auto. Nisu li već tri Nijemca pomalo dosadna?


Volvo V60 D5 (2011.)

Tržišni podaci

Vrsta: Volvo

Motor

Motor: dizel redni 5

Radni obujam klipa: 2400 cm3

Nominalne performanse: 205 KS @ 4000 rpm

Okretni moment: 420 Nm @ 1500-3250 rpm

Najviša brzina: 230 km/h

Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 7,8 s

Prosječna potrošnja: 5,4 l/100km

Volvo

idi na detaljne informacije >>

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koliko ulja ide u motor alfa dijelovi za jeep cherokee koliko ulja ide u motor opel a fiesta econetic test rabljenog alfa mito ulja ide u motor ford bicikl mercedes yarissmaratonctest matshubishi focusptest ugradnjadizelmotorazamerce elektrorautomobil subaru impreza hladnjak vode opel corsa zamjena usisne grane yaris vvt mercedes vaneo cdi panamera diesel toyota corollaa verso test mercedes gl test kvalitete dizel goriva bregasta osovina polo test fiat kragujevac the north face chloe fleece ja koje ulje ide u porsche paname lewis hamilton kacket ford focus - pneumatici pritis detaljni cjenik guma koliko ulja ide u motor opel megane golf vi astra h rabljeni iveco daily seat altea retrovizor fsi motori cayman cros passatablueamotion x-trail x tigargume vrisak kompresora test rabljenog audi tt audi etron spyder reno na struju toyota carola wagon christian louboutin black pate najjauto renault coupe golf plus mastertest srednja klasa test opel mokka automatik passat all track