Autokreso
Autokreso
2010-09-06 , Autor: Jörn Thomas
Bookmark and Share

Budući da je motor posve jednak, na glavnu razliku od 26.000 kuna utječe paket opreme, koji je u Golfu početni Trendline, a Polo se kiti boljim Comfortlineom


Već njihova imena govore sve - oni nisu samo ekskluzivni igrači koje bi svaka momčad htjela imati u svojim redovima, nego dvojac spreman na sve koji uvijek može odigrati maestralnu ulogu. Popularnost pokazuju i cijenom - obojica su po tom pitanju u gornjem domu.


No, zadovoljavaju i visokom kvalitetom. Pjenasta kontrolna ploča u Polu je tek od sredine opreme (izvedba s paketom Comfortline i peterim vratima stoji 92.298 kuna), što se vidi već i izvana. Odlična završna obrada proteže se cijelom kabinom, sve do zadnjih kutova unutrašnjosti, čak i ispod preklopivih stražnjih sjedala.

U cjenovno vrlo osjetljivom segmentu malih automobila pomoć pri parkiranju te prozori na struju sprijeda i straga dio su serijskog paketa opreme Comfortline, dok je za automatski klima-uređaj, kožni upravljač te audiouređaj potrebno doplatiti.


Paket opreme Trendline koji je na Golfu početna je verzija. Stoji 118.888 kuna, a prvi pogled na ravnu površinu sjedala nije baš ugodan. To je prvi automobil u kompaktnoj klasi i troškovi sve diktiraju, ali uvijek se traži ugođaj s vrha klase. Ovdje su to samo kromirani porubi. Golf, međutim, nudi 420 cm vanjske mjere, dovoljno mjesta u kabini te vrhunski upravljač.


Mora li vam se onda svidjeti Polo? Ne odmah, ali prostorom sve do B-nosača krova potpuno zadovoljava. Kasnije postaje jasno da je to samo 397 cm duga kombi-limuzina, koja ne samo da se približava gornjoj mjeri svoje klase, nego nastoji biti što “intimnija“ i s jednim Golfom. Suptilan Polo nastoji biti i na oskudnim prednjim sjedalima, pa je po pitanju unutarnjeg prostora razlika zapravo veća. Straga, osim zgodno tapecirane klupe, manjka mjesta za noge, posebno na dužim putovanjima, što kod putnika znači kompromis. Standardne obiteljske potrebe definirane su sa 350 litara, pa je i 280 dosta manje.


Zauzvrat, 1,4-litreni benzinac s nevelikih 85 KS u Polu se dobro nosi s izazovima. Stariji primjerak - Golf - nije samo 120 kg teži, nego je i pet konja slabiji, što je izravna posljedica vremešnog usisa. Snaga se ponekad doima kao da je „konja“ i 20 manje, iako značajnih razlika zapravo nema. Isti se motori nude i s turbopunjačem te sa 122 KS, a njima nećete biti nimalo razočarani. Buka je u oba automobila jednako izražena, a što se tiče potrošnje, polo je samo oko pola litre skromniji.


No, manji je i u doživljaju vožnje skromniji. Golfov duži međuosovinski razmak, multilink straga i odlično ugođen ESP daju više. Je li to dovoljno za 26.000 kuna razlike?


2010-09-13 12:10:46

Depp500 Čemu ljutnja.Ostavljam Vas da uživate u svojim ljubimcima u triju....garažama bilo da se radi o narodnim (volkswagen) ili suptilnije osmišljenim vozilima.

2010-09-08 18:00:14

3011, Vi niste dobro "informisani" o onom što sam o narodnim kolima napisao.Da malo pažljivije čitate, onda ne bi imali potrebu ovako replicirati i zapravo ponavljati ono što sam ja rekao.Moja"informisanost" je na visokoj razini, stjecajem dugogodišnjih okolnosti i činjenice da ne pišem o vozilima koje nisam vozio.Da, narodna kola kupuje svatko, a neke druge, suptilnije osmišljene konkurente - oni koji znaju što žele.U mom voznom parku uvijek je jedan folkscar, tako da si dopuštam da uživam u njegovoj kvaliteti.Ali gušt ostavljam za neke druge stanovnike mojih triju garaža.

2010-09-08 12:44:26

Dosadašnji provedeni usporedni testovi na vozilima Fiesta i POLO su prednost dali vozilu POLO.
Primejra radi usporedni test proveden na vozilima sa motorom obujma 1,4 litre (Citroën C3, Ford Fiesta, Renault Clio i VW Polo) prednost su dali vozilu POLO.
Za POLO su rekli "Vrlo kvalitetna izrada, dobra ponuda prostora, visoki komfor i snažne kočnice osiguravaju polu broj 1".
Na začelje ove četvorke su stavili Fiestu a rekli su "Kratko i jasno kriv je motor. Njegovi nedostaci komfornu i agilnu fiestu bacaju na začelje.
Prednosti su ponuda prostora i sigurne osobine".
Drugi usporedni test proveden na vozilima (Ford Fiesta, Škoda Fabia, Renault Clio, Opel Corsa i VW Polo) ponovo su POLO stavili u sam vrh
i rekli su "Vrlo prostrana karoserija je i vrlo udobna te ugodno uređena. Polo je zaista najkompletniji gradski auto što pokazuje i najveći broj bodova u gotovo svim kategorijama. Diči se odličnom završnom obradom, sigurnošću, udobnošću te štedljivim motorom".
U ovom testu za Fiesta su rekli: "Fiesta spaja dinamiku vožnje i sugurnost s visokom razinom konfora. Mogu se poboljšati materijali u intterijeru kao i prostranost"
VW vozila iz B - segmenta mnogi nazivaju narodnim autom, te da su to vozila za one koji malo znaju o autima ili je suprotno ova vozila kupuju oni koji su bolje informisani i nisu pod uticajem glasina.

2010-09-08 10:36:51

Polo je noviji i to se vidi i po dizajnu. Ipak, razlika u klasi je nešto što se ne može sakriti. Zato Golf jest neosporno bolji auto. Polo je kao i svaki VW u svemu jako dobar. Ali ne i u svemu najbolji. Tko je vozio Fiestu, zna da je na cesti bolja i zabavnija od Pola. Kao uostalom i svi Fordovi u svojim klasama. VW je mjerilo ujednačenosti kvalitete i doživljaja. Zato ga rado kupuju mnogi, i oni koji o autima malo znaju i oni kojima se sviđa držanje vrijednosti. Ali postoje i oni koji točno znaju što hoće, pa im narodni auti i nisu prvi izbor.

2010-09-07 12:33:54

Jedan je jedini POLO 1,4 16V nove pete generacije. Daleko je ispred vozila u svojoj klasi,a jako blizu klasi više u VW grupaciji. Cijena je visoka, ali užitak koji POLO nudi je jedinstven. Uloženo dobijeno je ovdje u pravom smislu zadovoljeno. Kapu dole za GOLFA, ali ova generaciji POLO je ispred u svakom segmentu, a prvenstveno cjenovno. POLO nudi udobnost pri vožnji, niska potrošnja, elastična mašina i drugi niz prednosti. Manjak prtljažnog prostora i manji prostor za noge na zadnjoj klupi su VW inžinjeri fantastično uklopili tako da je ovaj nedostatak zanemariv. Zaključak POLO je za moj ukus bolji u ovoj generaciji.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >


Ford Mustang 2,3 Ecoboost vs. 4,0 V6 Pony
Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: test auto gume bfgoodrich watches-breitlingwatches,ro mitsubishi colt usporedni test koliko ulja ide u motor suzuki novaopelastra koje ulje ide u opel meriva caddy life koliko ulja ide u motor golf chevrolet.aveo opel gt seat test cooper tires golf vs polo golfplus usporedni test ljetnih guma koliko ulja ide u motor golf antebogdanic koliko ulja ide u motor golf quaskai rabljeni seat test ljetnaguma npvipunto kiariosport evoque pure edition opel corsa bulicic lancia musa alfa romeo . koliko ulja ide u motor golf test auto gum poliranjesfarova golfetsi adacstest.pouzdanosti staratfabia seataexeo nissanetida michelin europska unija mercedes r usporedba opel corsa najboljibenzin dizneczaodciomotore subaru outback test subaru legacy rabljeni mitsubishi carisma brava za nisan qashqai polovnitautomobili nissanoquaskai test auto gume mini coupe citroenrberlingooxtr