2011-01-10 , Autor: Cvek, Slike: GEC i Cvek
Bookmark and Share

Bogata oprema uz vrlo dobar dizelski motor od 150 konja upregnut 6-stupnjskim automatskim mjenjačem dobra su kombinacija. Ipak, pogled na cjenik pokazuje da treba imati novaca za ovakav automobil


 

Toyota je, svojedobno, modelom RAV4 pokrenula lavinu danas vrlo popularnih kompaktnih SUV modela. Sredinom protekle godine obnovljen je začetnik segmenta a koji je pored tehničkih i dizajnerskih poboljšanja sada dostupan i uz nove boje karoserije – sivo-plava metalik, biserno bijela i tamno crvena. Novi prednji odbojnik s izmijenjenom maskom hladnjaka elementi su koji na prvi pogled razlikuju obnovljenu izvedbu modela RAV4.

 


Kromirana maska uz obnovljena svjetla RAV4 približavaju daleko većem bratu – Land Cruiseru V8. Iako bi mnogi očekivali još neke velike promjene, Toyotini stručnjaci nisu smatrali da je takvo što potrebno. Tu je tek još nekoliko sitnih izmjena, poput LED dioda u stražnjim svjetlima ili pak žmigavci integrirani u bočne retrovizore.

 


Niti u putničkoj kabini nisu učinjene nikakve bitne promjene. Spomenimo tek ugradnju novog, kvalitetnijeg audio sustava kakav je i primjeren klasi kojoj RAV4 pripada. Novo je i kolo upravljača, deblje te sada djeluje vrlo bogato. Ostavlja se dojam luksuza, a posebnost je naglašena činjenicom da je lagano podrezan, kao kod nekih sportskih automobila.

 


 

Testni primjerak pogonio je poznat 2.2-litreni dizelski motor od 150 KS koji za redizajnirano izdanje nije doživio nikakve preinake.Uostalno, to nije niti bilo potrebno. Motor je to koji nudi sasvim dovoljno, ništa manje od onoga što bi se očekivalo od agregata ove klase. Takvo mišljenje imamo i za testni primjerak koji je bio upregnut 6-stupanjskim automatskim mjenjačem koji ima i polugice na upravljaču, za one koji vole misliti umjesto mjenjača.

 


Mjenjač vrlo dobro obavlja sve zadatke, nema trzanja koja su bila uobičajena pojava kod automatika starije generacije te bitnije ne utječe na performanse, a opremljen je i sportskim modom. Inače, pobornici smo automatike u većim automobilima, pogotovo kada je to vrlo dobar spoj kao kod testnog primjerka. Tako uopće ne smatramo da je potrebno dvojiti o izboru mjenjača. Naravno, u slučaju da vam to budžet dozvoljava.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Toyota RAV4 2,2 D-4D

Toyota RAV4 2,2 D-4D

Tržišni podaci

Vrsta: Toyota

Cijena: 246.595 kn

Motor

Motor: dizel redni 4

Radni obujam klipa: 2231 cm3

Nominalne performanse: 150 KS @ 3600 rpm

Okretni moment: 340 Nm @ 2000-2800 rpm

Najviša brzina: 190 km/h

Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 10,2 s

Prosječna potrošnja: 6 l/100km

Toyota

idi na detaljne informacije >>

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koliko ulja ide u diferencijal pritisak u gumama renault clio seatdalteatxl aneks hybrid louis vuitton classic china ru koliko ulja ide u motor toyota ksenonoiliwbiksenon usporedni test - vw egolf tdi motori mondeo accord ad blue legend test megan benzin ili dizel kia megane grandtour velosatis neven novak neven pobjedniknagradigrene toyota auris premium x orlando concave- cijene servisa mitsubishi asx audi tuning koliko ulja ide u motor opel a dieseltzima dacia stepwey koliko ulja ide u motor golf mini cooper clabmen ecoqoe energysaver problem sa ssang yong rextonom adac test pouzdanosti seat leon style senzor pritiska u gumama za je reviews : zen cart!, the art o polo gti test legend yarissstest koliko ulja ide u motor golf good year wrangler zavjesice fordecmax poklopac koliko ulja ide u motor golf stepwey montizeri opelscorsawopcadjelovi passat auto motor i sport katalog test rabljenog audi tt upozorenje za ispuhanu gumu