Autokreso
Autokreso
2010-10-31 , Autor: Cvek
Bookmark and Share


 


Double Cab kabina nudi dovoljno prostora za pet putnika, tu je solidan prtljažni dio, a pogon na sva četiri kotača dozvoljava izlete izvan asfaltiranih prometnica


 

Nekoć su pick-up modeli bili neugledni radni strojevi koji su se koristili na gradilištima i teško progodnim putevima, dok je danas ta slika nešto drukčija. Tako se sve više pick-up automobili koriste u svakodnevnom prometu, za slobodno vrijeme ali i kao svojevrsan statusni simbol. Iako ovaj segment automobila na domaćem tržištu ne nudi veliki izbor, ovisno o paketu opreme može se pronaći za svakog ponešto.

 


Toyota je najveći svjetski proizvođač automobila koji ima zavidne uspjehe na području terenskih i pick-up modela pa ne čudi što smo nedavno imali priliku isprobati njihvo Hilux i to u izvedbi 3,0 D-4D City. Hilux izgleda dosta moderno i robusno uz jasno naznačeno porijeklo. Ovisno o potrebama kupaca nude se tri izvedbe kabine, a mi smo imali priliku isprobati najveću, Double Cab kabinu.

 

 

U ovoj izvedbi modela dugačkog 513 cm nudi se prtljažni prostor u duljini 152, te kao i kod ostalih izvedbi, širine 151,5 cm. Automobil je težak 1875 kg, a ima nosivost 885 kg. Hilux se može pohvaliti kapacitetom vuče prikolice od 750 kg, u slučaju da nema vlastite kočnice, odnosno do 2250 kg s kočnicama.

 

 

Na raspolaganju je pogon na sva četiri kotača. I dok neki konkurenti posjeduju elektronski način prebacivanja prijenosa snage, Hilux i dalje posjeduje mehanički. Tako je pored ručice 5-stupanjskog automatskog mjenjača smještena i ručica za odabir vrste pogona – 2WD, 4WD High i 4WD Low. Time Hilux teško nalazi na teren, odnosno prepreku koja je nepremostiva. Napravljen je na vrlo čvrstoj šasiji, a uz lisnate opruge straga te dvostruku prednju vilicu s oprugama sprijeda, osigurana je velika izdržljivost u mnogim situacijama. Uz 15-colne kotače (i «mesnate» 255/70 R15 gume) nudi se i vrlo udoban način putovanja.

 


Double Cab putnička kabina pruža vrlo solidan komfor i prostranost za tri putnika na stražnjoj klupi. Stražnja sjedala mogu se preklopiti, kada je na raspolaganju dodatni prostor za odlaganje stvari. U vožnji Hilux djeluje vrlo dobro, nema prevelikih poskakivanja stražnjeg dijala, a prigovora mogu imati tek putnici na stražnjoj klupi gdje se prelaci preko većih neravnina dosta osjećaju što je i normalno za pick-up modele.

 


Testni model opremljen automatskim mjenjačem i trolitreni D-4D agregatom od 171 KS (pri 3600 okretaja) trošio nam je svega 9,2 litara, da kažemo «svega», jer konkuretni troše i do dvije-tri litre više, a sposoban je i za jurnjavu na autocesti. Dovoljno snage osigurava i 360 Nm okretnog momenta dostupnog već od 1400 pa sve do 3200 okretaja.

 



City paket opreme
Testni je primjerak opremljen dosta bogatim paketom koji nosi naziv City, a između ostalog sadrži automatski klima uređaj, kožom presvučenu ručicu mjenjača i upravljač, prednja svjetla za maglu, radio CD MP3 s četiri zvučnika i RDS-om te komandama na upravljaču.... U Double Cab izvedbi za ovakav je model, uz 2,5 D-4D motor od 144 konja, potrebno izdvojiti 231.525 kn, dok testni, trolitreni model stoji 246.960 kn. Tu treba dodati i 10.290 kn kao nadoplata za automatski mjenjač.

 



Povijest - Prva generacija 1967.
U cijelom svijetu prodano je preko 12 milijuna Hiluxa, koji je prvi puta predstavljen još davne 1967. Model je to koji se u ovaj niz godina dokazivao na brojnim destinacijama, bilo da se radilo o pješčanim dinama Sahare, kamenih stijena Australije, zimskih uvijeta na Aljasci, odnosno u Peruu na nadmorskoj visini od 4800 m gdje je gustoća kisika manja za 50 posto u odnosu na onu na razini mora, što predstavlja veliko opterećenje za pogonski agregat.


 

Cijena, robusnost, kvaliteta, pogonski agregat, imidž
udobnost na stražnjoj klupi, uređenje unutrašnjosti

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: polo test koliko ulja ide u motor pola toyota iq opel astra k cijena novog golfa chevroletscorveta honda acord renault vel satis toyotasavensis opel zafira roletna gepeka karavan giuletta test test mini rabljeni mitsubishi carisma or pritisak u gumama lada niva corolla mercedes-vito testiautongumezbfgoodrich peugeot elantra citroen passat highline renaultrcliowiv kontakt golfcrabbit wv polo koje ulja ide u motor seat alt test novog megana pritisak u gumama renault twin pocetna strana strast klizi cestom svjetla na vozilima testsmini.cooperrrabljeni koliko ulja maraton test vodik elektromobil fordskuga.testovi subaru outback test mini cooper d master test karavani polo vs rivals honda accord rs kontakt test auto gume bfgoodrichindex street race osijek sandero neven novak test novog megana opel omega adac test guma hondapcrv.test gumeicijena konopek