Autokreso
Autokreso
2011-05-10 , Autor: Cvek, Slike: Cvek
Bookmark and Share

Na dužini od 341,5 centimetara napravljen je automobil koji bez ikakvih problema prima četiri putnika i nešto prtljage. Osigurava zabavu u vožnji i osnovnu, ali dovoljnu razinu opremljenosti. Aygo je raspoloživ u akcijskoj Cool opremi od 61.600 kn


 Automobili Toyota Aygo 1,0 VVT-i Cool+

Kupovina automobila nije mala stvar. Mnogo je promišljanja koji i kakav automobil kupiti, no u većini slučajeva ne prevlada razum jer se kupi automobil koji se ne iskoristi. Tome je tako jer se većina automobila kupuje na kredit ili leasing pa mnogi razmišljaju da mjesečno izdvoje 100-200 kuna više a dobiju klasu veće vozilo. No, pitnje je treba li im to klasu veće vozilo? Uvjereni smo da ne, a stoga smo na test uzeli i 341,5 centimetara dugačku Toyotu Aygo te isprobali je li ona dovoljna za svakodnevne potrebe.

 Automobili Toyota Aygo 1,0 VVT-i Cool+

U slučaju da ste zaboravili Aygo ima i braću – Citroen C1 te Peugeot 107. Nastali su još 2005 godine i to zajedničkom suradnjom Toyote i PSA grupacije. Zajednički ih i proizvode, prema Toyotinim standardima na proizvodnoj traci u Češkoj. Filozofija je vrlo jednostavna – ponuditi osnovnu opremu, mjesta za četvero i solidne vozne performanse po razumnoj cijeni. Mišljenja smo da su u tome i uspjeli.

 Automobili Toyota Aygo 1,0 VVT-i Cool+

Naime, testirani model u četverovratnoj izvedbi i Cool+ razini opreme teško da nekom ostavlja mogućnost prigovora, argumentiranog i na mjestu. Putnici na prednjim sjedalima raspolažu s vrlo dosta prostora, kako za noge tako i bočno, a kada na stražnju klupu dolaze suputnici, možda ipak treba malo sjedala pomaknuti prema naprijed. Doduše, to neće značajno narušiti komfor vožnje.
Sjedala su dosta prostrana, iako ne smatramo najboljim rješenjem naslone za glavu integrirane u sjedalo, bez mogućnosti za podešavanje prema vlastitim potrebama. Ispred vozača je vrlo jednostavna i osnovno opremljena instrumentna ploča s brzinomjerom te pokazivačem broja okretaja u dodatnom dijlu, pomalo smiješno smještenom kao 'satelitu' osnovnom.

 Automobili Toyota Aygo 1,0 VVT-i Cool+

Središnji greben sadrži funkcije CD audio uređaja, prekidače klima-uređaja te grijača stražnjeg stakla i uključena sva četiri pokazivača smjera. Sve potrebno, ništa previše, ali niti premalo. U podnožju je dosta velik otvoren prostor za odlaganje sitnica, s dva dijela za odlaganje boca ili limenki. Otvoren pretinac je i ispred suvozača, kao i u vratima. Stakla na prednjim vratima su električno pokretana, doduše, svako jedino prekidačem na svojim vratima. Straga su pak tzv. leptir stakla, koja se mogu samo bočno odškrinuti, ali ne i u potpunosti otvoriti. Na raspolaganju je i prtljažni prostor od 139 litara. U tesnom primjerku stražnja je klupa bila dijeljiva tako da se veći predmeti mogu prevesti i preklapanjem naslona.

 Automobili Toyota Aygo 1,0 VVT-i Cool+

U vožnji Aygo djeluje vrlo dobro, ča zabavno. Mnogo je vozača koji vas ne respektiraju jer ne pčekuju da imate snage za 'potegnuti' od semafora do semafora, ali to za benzinsku inačicu Ayga nije nikakav problem. Ubrzanja su solidna, službeni podaci govore o 14,2 sekunde, iako to u stvarnosti djeluje i brže. Isprobali smo Aygo i na putu od nekoliko stotina kilometara u kombinaciji s četvero. Putnici na stražnjoj klupi nisu imali prigovora s obzirom na veličinu automobila. Doduše, ne bi škodilo da je u tom trenutku straga auto bio malo mekši, ali niti konkurencija nije ništa bolja.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: zvuk caddy life auto stop koliko ulja ide u motor toyota renault clio dci koliko ulja ide u motor nissan golfscross modeli automobila autoegumeetest cjenikdijelovazaopelsignum kupiti edo galic najmanji audi koliko ulja ide u motor toyota mondeozadnjaosovinaudaracp test polovnog quashqai test rabljenog note renault twingo honda cr-v rangeproverwevoque wmiimotor volkswagen vento misanoncrvene opel astra g ljtnihaguma opel insignia sw laguna coupe newvwpassatcijena skodaffabijaftest ljtnihaguma cijene novih automob denis peloza hr test suzuki smart fourfour seat altea wmiimotor x-type test-autorguam misanoncrvene vantage arhiva focus ecobust volkswagennpassat test golfova ccijena tlak kalos tribute matshubishiasx honda civic type r astra k dizel ford transit