Autokreso
Autokreso
2013-01-03
Bookmark and Share

Trebate li automobil kojime se želite istaknuti, a istovremeno ne želite previše privlačiti pozornost velik automobilom s pogonom na sva četiri kotača, ovo je dobar izbor




Kompaktni, osobni automobil s pogon na sva četiri kotača u laganoj off road izvedbi ili kako bi neki rekli 'crossover za svaki dan'. Tako bi najlakše opisali model s kojim smo se imali priliku nakratko družiti. Testni je primjerak pogonio dvolitreni boxer benzinac upregnut CVT mjenjačem.



Udaljenost od tla 22 centimetra, uz lagane crne dodatke na rubovima blatobrana i pragova, 17-colni alu naplatci te upečatljiva narančasta boja elementi su koji ovaj automobil razlikuju od više-manje konfekcijskih vozila. Boxer motor razvija najveću snagu od 150 KS pri 6200 o/min te 196 Nm momenta pri 4200 okretaja. Dovoljno i za bržu vožnju.



Danas u Subaru automobilima pod imenom Symmetrical AWD postoje dva tipa pogona 4x4 koji se razlikuju mehanizmom središnjeg diferencijala. Prvi je sustav aktivne raspodjele okretnog momenta koji se veže na modele s CVT-mjenjačima, kao kod testnog primjerka.



To je elektronski kontroliran pogon koji uključuje višelamelasto kvačilo koje služi za prebacivanje momenta do stražnjih kotača. Temeljni odnos distribucije je 60:40, a senzorima se kontroliraju najvažniji parametri poput ubrzanja, penjanja ili okretanja, kad se nastoji zadržati zadani omjer. Kad god se zamijeti proklizavanje prednjih kotača, moment se prebacuje do stražnjih.



Pogon je to koji jako dobro obavlja svoj posao, a ako dođe uz adekvatnu gumu, ima sposobnost svladavanja brojnih terena. Poboljšanja su moguća na CVT mjenjaču kojem nedostaje malo uglađenosti. U normalnoj gradskoj vožnji je uglađen, no na otvorenoj cesti mu nedostaje 'pameti' te ne obavlja mijenjanja kako bi trebao.



Nema biranih materijala, ni skupih presvlaka, a plastika na središnjem grebenu doima se kao i mnogo jefitnijih vozila. Uz ovaj motor moguć je jedino Trend paket opreme koji nudi dosta opreme. Kamera za vožnju unatrag (brzo se zaprlja), multifunkcionalni display (nadzor parametara vezanih uz potrošnju, brzinu, pogon, ekologiju ili radijus kretanja), audio uređaj s USB utorom, tempomat, papučice za promjenu stupnjeva prijenosa na upravljaču... samo su neki od elemenata serijske opreme koja se dobiva za 270.720.



Tome valja još pridodati 4400 kn za metalik boju. Cijena nije malena, no pokušate li 'staviti' 4x4 pogon na neki od kompaktnih konkurenata slika bi se bitno promijenila.



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koliko ulja ide u mercedes s k citroen nagradna igra elektro turbopunjac elektro passattdi kolioo ide ulja u mjenjac audi mazda skyactiv dies koliko ulja ide u motor koliko ulja ide u mercedes a m marmolada u jure poljak mitshubishiaspacetwagon tojotaestarlet testovibautogguma jeepscompass felge mazda koji golf odabrati ovijes nissan tida nagradaswiftdesignawardwin volkswagen up ford pickup novi sandero veliki test subaru justy nove trosarine koliko ulja ide u motor passat toyota starlet kleber-hydraxer cjenik za dijelove opel astra koliko ulja ide u motor alfa the north face denali hooded j gokf v koliko ulja ide u motor alfa koji golf odabrati test rabljenog bmw broj telefona koliko ulja ide u motor alfa hauba za polo cross honda vezel xd docking koliko ulja ide u motor alfa alfa gt usporedni test touran dsg domagoj marko ford focus tdci recikliranje automobila setovi polo sdi hladnjak vode opel corsa novi ignis einze