Autokreso
Autokreso
2013-01-03
Bookmark and Share

Trebate li automobil kojime se želite istaknuti, a istovremeno ne želite previše privlačiti pozornost velik automobilom s pogonom na sva četiri kotača, ovo je dobar izbor




Kompaktni, osobni automobil s pogon na sva četiri kotača u laganoj off road izvedbi ili kako bi neki rekli 'crossover za svaki dan'. Tako bi najlakše opisali model s kojim smo se imali priliku nakratko družiti. Testni je primjerak pogonio dvolitreni boxer benzinac upregnut CVT mjenjačem.



Udaljenost od tla 22 centimetra, uz lagane crne dodatke na rubovima blatobrana i pragova, 17-colni alu naplatci te upečatljiva narančasta boja elementi su koji ovaj automobil razlikuju od više-manje konfekcijskih vozila. Boxer motor razvija najveću snagu od 150 KS pri 6200 o/min te 196 Nm momenta pri 4200 okretaja. Dovoljno i za bržu vožnju.



Danas u Subaru automobilima pod imenom Symmetrical AWD postoje dva tipa pogona 4x4 koji se razlikuju mehanizmom središnjeg diferencijala. Prvi je sustav aktivne raspodjele okretnog momenta koji se veže na modele s CVT-mjenjačima, kao kod testnog primjerka.



To je elektronski kontroliran pogon koji uključuje višelamelasto kvačilo koje služi za prebacivanje momenta do stražnjih kotača. Temeljni odnos distribucije je 60:40, a senzorima se kontroliraju najvažniji parametri poput ubrzanja, penjanja ili okretanja, kad se nastoji zadržati zadani omjer. Kad god se zamijeti proklizavanje prednjih kotača, moment se prebacuje do stražnjih.



Pogon je to koji jako dobro obavlja svoj posao, a ako dođe uz adekvatnu gumu, ima sposobnost svladavanja brojnih terena. Poboljšanja su moguća na CVT mjenjaču kojem nedostaje malo uglađenosti. U normalnoj gradskoj vožnji je uglađen, no na otvorenoj cesti mu nedostaje 'pameti' te ne obavlja mijenjanja kako bi trebao.



Nema biranih materijala, ni skupih presvlaka, a plastika na središnjem grebenu doima se kao i mnogo jefitnijih vozila. Uz ovaj motor moguć je jedino Trend paket opreme koji nudi dosta opreme. Kamera za vožnju unatrag (brzo se zaprlja), multifunkcionalni display (nadzor parametara vezanih uz potrošnju, brzinu, pogon, ekologiju ili radijus kretanja), audio uređaj s USB utorom, tempomat, papučice za promjenu stupnjeva prijenosa na upravljaču... samo su neki od elemenata serijske opreme koja se dobiva za 270.720.



Tome valja još pridodati 4400 kn za metalik boju. Cijena nije malena, no pokušate li 'staviti' 4x4 pogon na neki od kompaktnih konkurenata slika bi se bitno promijenila.


Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >


Ford Mustang 2,3 Ecoboost vs. 4,0 V6 Pony
Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: maratontestcrosser motorno ulje za suzuki samurai subaru legacy fordzfiestanrs subaru legacy rangeroverevoque tricilindra citroensberlingorxtr svi modeli dacije djeloviskodafabia corsaiopc volkswagenepolo subaru legacy type r subaru legacy hrvatski kraljevi prerada kon hrvatski kraljevi prerada tniw turbo golf usporedni.testrgolfevi honda fr-v wind test zimskih guma suv head-up display kids novaumeriva miniumoisacubman fiatscudopanorama a class x-trail prednji zadnji usporedni test - vw golf vii, gradskaamalaaauta misano crvene tdi bregasta seat toledo sfds mazdamiata zafirab objektivnostnadjelu koliko ulja ide u motor seat l muzej jubilarnibroj opel rak sorcerers guide - tera news - nissan tida nissan qasqai goodyeartntc garmini dachia sandero stepway the north face backpacks : zen citroenberlingofurgon