Autokreso
Autokreso
2010-08-24 , Autor: Marko Tomac, Slike: GEC
Bookmark and Share

Iako nije očito na prvu, subaru outback je i dalje punokrvni triatlonac za svaku priliku, pogotovo s dvolitrenim dizelskim boxerom od dovoljnih 150 KS i 350 Nm


 Auto Subaru outback (2010.)

Pored nekih modela na koje gledamo kao na prave terence subaru outback s vrhunskim pogonom i podvozjem od tla udaljenim 20 cm otkriva pravo stanje stvari. Činjenica je - tržište je puno lažnjaka, a olakotna im je okolnost što mnogi kupci ne cijene prave vrijednosti. Ali, outback ni nije za takve...

Outback je napravljen za malo drukčije kupce. Za osobenjake koji vole prirodu, a vikendom ne idu u grad na kavu, nego prate neki reli ili istražuju Velebit. Oni znaju točno što žele i mrze iznenađenja, a s outbackom ih ništa ne može iznenaditi. Ni svečani domjenak, a ni vatrogasni šumski put u jako lošem stanju.

Ruku na srce, novi outback je prilično čudan. Subaru je napustio jednostavnost i sklad starog modela koji je mogao proći kao velika impreza. Zalutao je među američki stilizirane aute, pa outback sad izgleda toliko veliko da biste ga najradije sami izmjerili i provjerili deklariranih 4,77 metara dužine. Dizajn mu je u najmanju ruku nezgrapan. Ali, to i jest njegov šarm jer simpatije padaju na račun karaktera iskusnog lisca.

Karoserija mu je prostranija nego u bilo kojem karavanu srednje klase. Puno je komfornije čak i straga, a tu je i prtljažnik od 525 litara koji je ostao velik unatoč većem stražnjem diferencijalu. Iako je japanac, outback je napravljen za velike ljude. Ni kokpit ne prati moderne trendove. Plastike više nisu mekane i podatne kao u starom modelu, ali opet - ni to nam ne smeta. Vozač se u outbacku osjeća kao komandos na dopustu - estetika mu nije na prvom mjestu, ali zato sve drugo mora funkcionirati „ko po špagi i bez pitanja“. Tako i jest!

 Auto Subaru outback (2010.)

Komande su logično grupirane i intuitivno se koriste, a instrumenti su pregledni. Priključak s trendovima je uhvaćen - samo reda radi - svjetlijom plastikom središnjeg grebena koja podsjeća na metal. Outback je nešto poput cipela dr. Martens. Ni one nisu lijepe, ali su nekima dobro stajale i oni su s njima mogli svuda. Kroz pustinju i prašumu, a tako je i s outbackom.
Dolazak prvog dizelskog boxer-motora lijepo je zaključio proizvodnju prethodne generacije, a dvolitreni i 150 KS snažni revolucionar našao se i u 1571 kg teškoj novoj karoseriji testiranog modela. Sasvim je upotrebljiv za svaku priliku ali dojam snage nije brutalan. Outback cestom klizi uglađeno i dobro ubrzava. Do stotke za manje od 10 sekundi, ali i do najviše brzine od 195 km/h. Riječ je o izuzetnom putnom autu jer kvaliteta kojom outback lebdi po najlošijim cestama i terenu inače stanuje samo u puno skupljim premium modelima. Ovjes ima vrlo dugi hod i prilično se naginje po zavojima, ali to je samo vizualna varka jer je trakcija uvijek na visokoj razini i vozač se dobro osjeća.

Testni tjedan brzo je prošao, a u rukama nam je ostao prije svega dobar osjećaj upravljanja outbackom, zatim dobra kvaliteta izrade i spoznaja da nas u njemu ništa ne može iznenaditi. Pohvalili bismo još iznenađujuće dobar audiosustav, a pokudili osjećaj na mjenjaču i loše držanje sjedala u zavojima.

Cijena jedinog dizelskog modela u ponudi s kompletnom opremom (osim kože i navigacije) na prvi se pogled čini visokom. Oko 45 tisuća eura zaista i jest puno novca, ali alternative nema. Konkurenti toliko koštaju prije doplata za potrebnu opremu, a nakon toga razlika u cijeni skače i na 200 tisuća kuna. Tada outback poprima potpuni smisao. To je vrhunski karavan, limuzinske udobnosti i terenskih mogućnosti, ali istina - izgleda pomalo nezgrapno.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >


Ford Mustang 2,3 Ecoboost vs. 4,0 V6 Pony
Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: volkswagenepolo subaru legacy type r subaru legacy hrvatski kraljevi prerada kon hrvatski kraljevi prerada tniw turbo golf usporedni.testrgolfevi honda fr-v wind test zimskih guma suv head-up display kids novaumeriva miniumoisacubman fiatscudopanorama a class x-trail prednji zadnji usporedni test - vw golf vii, gradskaamalaaauta misano crvene tdi bregasta seat toledo sfds mazdamiata zafirab objektivnostnadjelu koliko ulja ide u motor seat l muzej jubilarnibroj opel rak sorcerers guide - tera news - nissan tida nissan qasqai goodyeartntc garmini dachia sandero stepway the north face backpacks : zen citroenberlingofurgon mercedesiaelasa motorno ulje za ford fiat palio test mercedes r class megane sedan gumeazimskeanner problem sa klimom skoda octavi chevroletpcruzadizellakcija mitsubishitgalant minismorris subaru buba