Autokreso
Autokreso
2011-05-02 , Autor: Cvek
Bookmark and Share

Vrlo popularan kompakt francuskog proizvođača sredinom svibnja već u Hrvatskoj. Osvježen izgled eksterijera i interijera uz tehnička poboljšanja poput nove e-HDi tehnologije mikro-hibrida samo su neke od novosti vozila koje smo imali priliku isprobati


 Automobili Peugeot 308

Peugeot je još s modelom 307 postigao vrlo zapažene prodajene rezultate koje je od listopada 2007. nastavio popravljati i, tada novi, model 308. Sada, gotovo tri i pol godine kasnije, nakon 930 tisuća proizvedenih primjeraka vrijeme je za pomlađivanje komletne palete. Pod time mislimo na hatchback s tri i pet vrata, CoupeCabrio te karavanski SW. Protekle godine čak 66 posto svih prodanih 308-ica pogonio je neki od dizelskih HDi agregata, pa ne čudi da su upravo u ovom dijelu napravili nekoliko značajnih novina.

 Automobili Peugeot 308
 
Novi pogonski sklop u ponudi 308 modela je e-HDi tehnologija mikro-hibrida kojom je do 15 posto smanjena potrošnja goriva, a emisja CO2 spuštena je na samo 98 g/km. Riječ je o 1,6-litrenom HDi modelu od 112 KS raspoloživih pri 3600 o/min, dok je okretni moment od 270 Nm dostupan u području već od 1750 do 2000 okretaja. Korištena je i najnovija generacija Start/Stop sustava, a što je dovelo do ispunjavanja Euro 5 norme.

 Automobili Peugeot 308

Tijekom vožnje cestama francuske rivijere uvjerili smo se da sustav radi jako dobro. Pali i gasi motor bez vibracija, vrlo ugodno i zavidnom brzinom. Službeni podaci govore od 400 ms. Peugeotovi stručnjaci su nam spomenuli i da bi se u kombinaciji s ručnim mjenjačem, kad se položaj ručice stavi u ler i otpusti papučica spojke a brzina padne ispod 20 km/h, isto tako trebao gasiti motor, no na stotinjak prevaljenih kilometara testne rute nismo imali takav slučaj. Prema službenim podacima prosječna potrošnja iznosi 4,7 l/100 km.

 Automobili Peugeot 308 

Ponuda dizelaša starta 1,6 HDi modelom od 92 KS upregnut 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, nastavlja se preko malo prije spomenute izvedbe od 112 KS koja može biti uz 6-stupanjski ručni ili robotizirani ručni mjenjač. Novost je i dvolitreni HDi od 150 KS koji ide isključivo uz 6-stupanjski ručni mjenjač, dok vrh dizelske ponude čini automatskim mjenjačem opremljena izvedba od 163 KS.
Kod benzinskih motora novost je najjači model koji ide uz ponovno oživljeni GTi natpis. Riječ je o 1,6 THP motoru koji u području od 5500 do 6800 okretaja isporučuje 200 KS. Nažalost, ovaj model nije namijenjen hrvatskom tržištu. Kod nas najsnažniji benzinac ostaje, također 1,6 THP od 156 KS. Iz istog obujma uz VTi tehnologiju isporučuje se 120 KS. Početni benzinac je 1,4 VTi od 98 KS.

 

Sad kad smo riješili motorizaciju, spomenimo da je i ostale promjene. Dimenzije vozila ostale su nepromijenjene. Prednji dio automobila ukrašen je novom maskom hladnjaka i osvježenim logotipom. Ponuda je proširena i na nove aluminijske naplatke od 16 i 17 cola.Novost su i dnevna LED svjetla smještena u donjem dijelu, oko svjetala za maglu. Promijenjen je i izgled prednjih svjetala te je obogaćena ponuda kromiranih lajsni. Stražnji dio ima novi branik te nove, novi logotip te kormiranu lajsnu.

 Automobili Peugeot 308

Novi 308 moguće je opremiti i stvarima elementima poput stražnjeg spojlera, prednjeg spojlera te alu naplatcima od 15 do 18 cola promjera. Od Hi-Tech opreme moguće je nadoplatiti za multimedijski sustav koji se ugrađuje na naslone za glavu prednjih sjedala, a mogu se ugraditi i ekrani do 13-inča. Raspoložive su i tri nove boje karoserije Bourrasque plava, Philaea plava te Umber koja je do sada bila samo na modelu 308 CC.

 Automobili Peugeot 308
2011-04-20 12:14:08

Tko je dosada padao na Peugeotov mačkasti dizajn, koji mu je davao nekakvu posebnost, padat će i dalje. U svemu ostalom, Peugeot je gdje je i bio. Zlatna sredina. To je njegov habitat.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: gume yeti suzuki jimmny opell kiabservisazadar koliko ide ulja u fiat stila renaul gumesdimenzijecvwrpolo buba renault clio rs santa domenica rally uporedni test zimskih guma nissan gt-r matrix kranik paliwa honda test ljetnih pneumatika nokian gume lllllllredba golf hyundai navigacija yetiutiguan minionediesel kupitiarabljeni nan zahvalnosti u hrvatskoj honda fanclub ford mondeo vw golf-vodic za kupnju goriva kvaliteta mercedes vito mixto matrix nosac za bicikle skoda chevrolet lacetti testovi rabljenih vozila bregasta osovina skoda pritisakugumamafordmondeo tiskano genfasalon s klase test rabljenog nissan quashqai testiranje christian.louboutinhchangeeof car wash ford s ma elantra auto hold rezervni pritisak u gumama renault thal brabus ford focus megane sedan christian louboutin lace up st markwebber motorno ulje za ford c-max