Autokreso
Autokreso
2012-07-23
Bookmark and Share

Ovaj tjedan na testu imamo najsnažniju izvedbu Renaultovog najmanjeg modela - R.S. izdanje Twinga koji rabi 1,6-litreni benzinski agregat


objavljeno 16. srpnja 2012.

 Automobili Renault Twingo R.S. 2012

Renault je početkom godine u prodaju uveo obnovljeni Twingo. Model je to koji se prvenstveno kupuje u osnovnom benzinskom izdanju, a za one najzatjevnije tu je i izvedba koja označava ulazak u svijet R.S. obitelji. Tako se tijekom ovog tjedna družimo s Twingom R.S., a svaki dan ćemo objavljivati po nekoliko novih redaka teksta i slika, a kako bi gotovo 'on line' prenosili svoje doživljaje.

 Automobili Renault Twingo R.S. 2012

objavljeno 17. srpnja 2012.

Atraktivnost automobila postignuta je vrlo dobrom kombinacijom crvene boje kroz koju su prožeti crni elementi visokog sjaja. Nedostatak ovog visokog sjaja, kako na eksterijeru tako i u putničkoj kabini je što se primjećuje i najmanji sloj prašine, kao i sva ostala neprljavština. Teško se može desiti da netko pomisli kako vozi neku 'običnu' izvedbu Twinga, a ne njegovo najjače izdanje - R.S.! Naime, oznake R.S. nalaze se na brojnim elementima, a i tepisi su dobili prepoznatljive grafičke elemente.

 Automobili Renault Twingo R.S. 2012

Testni Twingo R.S. opremljen je sportski profiliranim sjedalima koja jako dobro pridržavaju tijelo vozača i suvozača i tijekom bržih prolazaka zavojitim prometnicama. Simpatično djeluje i dvobojno kolo upravljača uz žuti prošiv. Ista se boja konca rabi i na još ponekim kožnim elementima te onima prsvučenim tkaninom.

 Automobili Renault Twingo R.S. 2012

objavljeno 18. srpnja 2012.

Središnje smještena glavna instrumentna ploča identična je onoj koju možemo susresti i u ostalim izvedbama Twinga. Razlika je tek u okolnom uređenju. Gornji dio koji je ustvari svojevrsno sjenilo je presvučeno kožom, dok je ispod instrumentne ploče, oko otvora ventilacije, crno lakirano područje. Ovaj dio djeluje atraktivno, ali treba imati na umu da se jako vidi sva prljavština.

 Automobili Renault Twingo R.S. 2012

Ispred vozača je pokazivač broja okretaja bijele podloge s jasno izraženim crvenim područjem, iznad 6500 o/min. Izgled brojki je u R.S. stilu, a donjem dijelu je natpis Renault Sport, kako ne bi slučajno zaboravili o kojoj se izvedbi Twinga radi. Tu je smješten i indikator promjene stupnja prijenosa, a kako bi se na najmanju moguću razinu svela potrošnja goriva.

 Automobili Renault Twingo R.S. 2012

objavljeno 19. srpnja 2012.
R. S. Izdanje Twinga odmah se upada u oči i onima koji inače ne percipiraju automobile ove klase. Tome svakako u prilog ide žarko crvena boja koja se pokazala kao odlično kombinacija s elementima u crnoj sjajnoj boji. U istom su tonu izvedeni i stražnji spojler i donji dio branika, kao i kornji dio kučišta retrovizora. Ovogodišnja izvedba Twinga, s odvojenim svjetlima mnogo je atraktivinija, i privlačnija i u osnovnoj izvedbi, što je dodatno naglašeno na najsnažnijem, testnom modelu.

 Automobili Renault Twingo R.S. 2012

Atraktivnosti automobila pridonose i peterokrake crne felge s gumama 195/40 R17. Testni primjerak ima više od 12 tisuća kilometara i gume su već pri kraju jer nitko ovaj model ne pazi i mazi. To je razlog zbog kojeg treba biti oprezniji u brzim prolascima gradskih zavoja. Automobil jednostavno voli lagano skliznut. Na početku vožnje potrebno je pak izvjesno prilagođavanje. Kratki međuosovinski razmak od 236,7 cm te gume niskog profila odnose danak udobnosti, No, ipak kupci ovoga automobila ne traže ga zbog toga.

 Automobili Renault Twingo R.S. 2012

objavljeno 21. srpnja 2012.
Kao što smo već spomenuli R.S. izdanje Twinga rabi 1,6-litreni atmosferski motor koji pri 6750 o/min razvija 133 KS. Ovo je motor koji se bez problema može korisiti za svakodnevnu laganu vožnju, ali i vikend izlete izvan grada kada si možete dati srcu oduška i malo snažnije pritisnuti papučicu gasa. Upravo to je potrebno da bi se pokazalo pravo lice ovog modela. Tek kada kazaljka na pokazivaču broja okretaja dođe iznad 4000 Twingo pokazuje svoju ćud. Tada vožnja postaje zabava i istovremno zaboravljate na kratki međuosovinski razmak i poskakivanje na naravinama koji ublažava Cup ovjes.

 Automobili Renault Twingo R.S. 2012

Za pohvalu je i mjenjač koji je dovoljno precizan, a istovremeno i vrlo kratkog hoda. Pet stupnjeva prijenosa razlog su i potrošnje koja se bez pažnje na pritiskanje papučice gasa kreće oko prve dvoznamenkaste brojke. Stupanj prijenosa više to bi svakako smanjio. Za sigurno zaustavljenje zaduženi su diskovi na svim kotačima, i to promjena 280 mm na prednjim, odnosno 240 mm na stražnjim kotačima.

 Automobili Renault Twingo R.S. 2012

objavljeno 23. srpnja 2012.
Renault Twingo starta sa cijenom od 67.900 kuna za 1,2-litreni model od 75 KS. Želite li pak voziti najsnažnije R.S. izdanje budite spremni izdvojiti minimalno 112.300 kn. To svakako nije mnogo ako pogledamo koliko konja dobivamo. Želite li pak voziti model kao ovaj na testu, potrebno je izdvojiti 131.850 kn. Nadoplate se odnose na automatsku klimu (2690 kn), električni panoramski krovni otvor (6600 kn), Renault Sport monitor (2490 kn), rezervni kotač, dodatno zatamnjena stakla (1190 kn) te Cup podvozje i 17-colne alu Gana naplatke (6280 kn).

 Automobili Renault Twingo R.S. 2012

Sve u svemu Twingo R.S. je jako dobar automobil, iako bi se moglo poraditi na još nekim detaljima za bolje opravdanje cijene. Tu mislimo na nešto kvalitetniju i oku ugodniju plastiku na vratima (identična kao i kod najjeftinijeg modela), ili pak automatske podizače stakala. S obzirom da su samo dva stakla taj sitan dodatak ne bi trebao predstavljati prevelik trošak. No, moramo priznati da je Renault još jednom uspio napraviti automobil za kojim se ljudi okreću, a pored toga pruža jako dobre vozne karakteristike.

 Automobili Renault Twingo R.S. 2012

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: test ford kuge mercedes slr mclaren rabljeni mitsubishi carisma or conditions of use : zen cart!, cijenaoservisaaseatsibiza fiatapuntormultijet test auto gume bfgoodrichindex autososiguranje interviju edo galic christian.louboutinulouisksued dacia duster test compact cope gumesdimenzijecvwepolo cijene novi renault koleos vw golf ii opel astra sport tourer fiatsscudowpanorama usporedni.testbgolfaetdihictsi citroen c zero dvokomponentno polo sdi gumeszarprodaju uvozpolovnog velebittwinterltour koliko ide ulja u motor fiat g motorno ulje... motorna la hostese mercedes a klasa opelszafirawdijeloviimikroerem nissanopathfinder test rabljenog ford mondeo audi quattro limited cjenikydijelovalzakvwapolo pokrivka prtljaznog prostora sorento novi pritisak u gumama ford f audisovjes mercedestawlasa nissan qaschaqai kolikouljaideumotoraudi fiestacrs najbolji motor koliko ulja ide u motor mini peugeot tepee motocikl oldtimer osiguranje carwash kupnjaguma zamjenskadhaubaizagclio koliko ulja ide u motor polo koliko ulja ide u motor polo