2011-05-04 , Autor: Cvek, Slike: GEC i Cvek
Bookmark and Share

Predstavnik kompaktne klase uvijek je vrlo važan model svakog proizvođača. O tome vodi računa i francuski proizvođač koji neprestano nadopunjuje ponudu Meganea koji se u trećoj generaciji nalazi dosta visoko na prodajnoj ljestvici najtraženijih modela


 Automobili Renault Megane Dynamique GT Line 1,6

Kupovina automobila kod mnogih kupaca ide logikom da prvo gledaju vozila koja su im vizualno privlačna. Stoga ne čudi što je Renault ponudio GT Line optički paket koji kompaktni Megane prerušava u vrlo privlačan model. Model koji djeluje kao izvrstan sportaš, bez obzira o kojem pogonskom stroju je riječ. Tako je bilo i u našem slučaju.

 Automobili Renault Megane Dynamique GT Line 1,6

Na test smo dobili Dynamique razinu opreme, koja je dodatno upotpunjena GT Line paketom. Tijekom testa bilo je mnogo upita o kojem je motoru riječ, a nitko nije niti pretpostavio da bi mogao biti 1,6-litreni atmosferski benzinac od 110 konjskih snaga. Gotovo da je riječ o najslabijem motoru, jer uz početni model u cjeniku je 1,6-litreni benzinac od 100 KS koji je tu radi flotnih kupaca.

 Automobili Renault Megane Dynamique GT Line 1,6

Dakle, sportski paket opreme GT Line ne nudi ništa od divljih performansi. Ostaje vam tek činjenica da ćete u prometu biti naročito zapaženi te da će se mnogi željeti nadmetati s vama. Bez obzira na to što ispod poklopca motora čuči dugovječni 1,6-litreni viševentilski četverocilindraš koji se zahvaljujući niskoj cijeni opire trendu downsizinga. Mislimo da bi toj više od 1200 kg teškoj karoseriji bolje pristajao moćniji motor. Barem momentom. Ne mislimo da je postojeći loš jer su 10,5 sekundi za 0-100 km/h te 195 km/h najviše brzine sasvim dovoljni. Kao i snaga od 110 KS ili okretni moment od 151 Nm. Jedini je problem neelastičan motor koji je, želite li bolje ubrzanje, potrebno jače zavrtjeti, pa prijeći nekih 4000 o/min, kad se počinje buditi. Tad raste i potrošnja.


1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: mishelin gume test yeti iveco crossway tera alfa romeo mito forfit koliko ulja ide u motor golf bosch intervju gradovi na papiru nissan juke dijelovi koliko ulja ide u motor volvo koliko ulja ide u motor golf vw gofl uvoz automobila iz eu branimir adac test pouzdanosti suzuki japanski koliko ulja ide u motor golf koliko ulja ide u motor volvo outsourcingdeducationypthearis djevojketuwsexiurublju maratonitest specials : northface jacket,ch branimir micubisilancer subaru legacy mazdactuning broj minija u hrvatskoj koliko ulja ide u menjac golf fiat punto multijet audi coupe konopek smjenakralja prednja duga duga svjetla toyo polo sitroenrsaxo test auto sjedalice konopek dario and x=x vwvgolfi-ausporedniitest dacia duster dci test ford fiesta test cijene servisa reno clio the north face sable shoes men koliko ulja ide u motor dacia fluence test auto moto servis rabljenitdjeloveizaemegan grijano prednje staklo ford toyota avalon rabljeni ford c-max chevrolet trax karting arena