Autokreso
Autokreso
2011-05-04 , Autor: Cvek, Slike: GEC i Cvek
Bookmark and Share

Predstavnik kompaktne klase uvijek je vrlo važan model svakog proizvođača. O tome vodi računa i francuski proizvođač koji neprestano nadopunjuje ponudu Meganea koji se u trećoj generaciji nalazi dosta visoko na prodajnoj ljestvici najtraženijih modela


 Automobili Renault Megane Dynamique GT Line 1,6

Kupovina automobila kod mnogih kupaca ide logikom da prvo gledaju vozila koja su im vizualno privlačna. Stoga ne čudi što je Renault ponudio GT Line optički paket koji kompaktni Megane prerušava u vrlo privlačan model. Model koji djeluje kao izvrstan sportaš, bez obzira o kojem pogonskom stroju je riječ. Tako je bilo i u našem slučaju.

 Automobili Renault Megane Dynamique GT Line 1,6

Na test smo dobili Dynamique razinu opreme, koja je dodatno upotpunjena GT Line paketom. Tijekom testa bilo je mnogo upita o kojem je motoru riječ, a nitko nije niti pretpostavio da bi mogao biti 1,6-litreni atmosferski benzinac od 110 konjskih snaga. Gotovo da je riječ o najslabijem motoru, jer uz početni model u cjeniku je 1,6-litreni benzinac od 100 KS koji je tu radi flotnih kupaca.

 Automobili Renault Megane Dynamique GT Line 1,6

Dakle, sportski paket opreme GT Line ne nudi ništa od divljih performansi. Ostaje vam tek činjenica da ćete u prometu biti naročito zapaženi te da će se mnogi željeti nadmetati s vama. Bez obzira na to što ispod poklopca motora čuči dugovječni 1,6-litreni viševentilski četverocilindraš koji se zahvaljujući niskoj cijeni opire trendu downsizinga. Mislimo da bi toj više od 1200 kg teškoj karoseriji bolje pristajao moćniji motor. Barem momentom. Ne mislimo da je postojeći loš jer su 10,5 sekundi za 0-100 km/h te 195 km/h najviše brzine sasvim dovoljni. Kao i snaga od 110 KS ili okretni moment od 151 Nm. Jedini je problem neelastičan motor koji je, želite li bolje ubrzanje, potrebno jače zavrtjeti, pa prijeći nekih 4000 o/min, kad se počinje buditi. Tad raste i potrošnja.


1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: mazdaeskyactivediesel buba stvarno strasan problem tuning konopek superblcombi contisport koliko ulja ide u motor toyota coopertgume koliko ulja ide u motor honda vwnpolougoalnedition koliko ulja ide u motor toyota gumb diesel goriva ford galaxy koliko ulja ide u motor toyota minismoto citroen suw mehari reno klio honda odyssey novi klio vw polo gt sab koliko ulja ide u motor honda stvarno knrautomagazin koliko ulja ide u motor ford koliko ulja ide u motor honda koliko ulja ide u motor ford pritisak u gumama fiat stilo o cijena servisa seat ibiza nissan motorno ulje litra or ( vw golf plus goal dark blond celebrity lace wigs citroen berlingo furgon test bmw novi ili rabljeni automatski linea test seat arosa aplikacija auto gume test motorno ulje honda hrv prerada vw buba alfa motor kompakt suv master testz koje ulja ide u motor volvo xc auto kozmetika koje ulje ide u smart renault coupe micubusilancer