2011-05-04 , Autor: Cvek, Slike: GEC i Cvek
Bookmark and Share

Predstavnik kompaktne klase uvijek je vrlo važan model svakog proizvođača. O tome vodi računa i francuski proizvođač koji neprestano nadopunjuje ponudu Meganea koji se u trećoj generaciji nalazi dosta visoko na prodajnoj ljestvici najtraženijih modela


 Automobili Renault Megane Dynamique GT Line 1,6

Kupovina automobila kod mnogih kupaca ide logikom da prvo gledaju vozila koja su im vizualno privlačna. Stoga ne čudi što je Renault ponudio GT Line optički paket koji kompaktni Megane prerušava u vrlo privlačan model. Model koji djeluje kao izvrstan sportaš, bez obzira o kojem pogonskom stroju je riječ. Tako je bilo i u našem slučaju.

 Automobili Renault Megane Dynamique GT Line 1,6

Na test smo dobili Dynamique razinu opreme, koja je dodatno upotpunjena GT Line paketom. Tijekom testa bilo je mnogo upita o kojem je motoru riječ, a nitko nije niti pretpostavio da bi mogao biti 1,6-litreni atmosferski benzinac od 110 konjskih snaga. Gotovo da je riječ o najslabijem motoru, jer uz početni model u cjeniku je 1,6-litreni benzinac od 100 KS koji je tu radi flotnih kupaca.

 Automobili Renault Megane Dynamique GT Line 1,6

Dakle, sportski paket opreme GT Line ne nudi ništa od divljih performansi. Ostaje vam tek činjenica da ćete u prometu biti naročito zapaženi te da će se mnogi željeti nadmetati s vama. Bez obzira na to što ispod poklopca motora čuči dugovječni 1,6-litreni viševentilski četverocilindraš koji se zahvaljujući niskoj cijeni opire trendu downsizinga. Mislimo da bi toj više od 1200 kg teškoj karoseriji bolje pristajao moćniji motor. Barem momentom. Ne mislimo da je postojeći loš jer su 10,5 sekundi za 0-100 km/h te 195 km/h najviše brzine sasvim dovoljni. Kao i snaga od 110 KS ili okretni moment od 151 Nm. Jedini je problem neelastičan motor koji je, želite li bolje ubrzanje, potrebno jače zavrtjeti, pa prijeći nekih 4000 o/min, kad se počinje buditi. Tad raste i potrošnja.


1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: tacke zupcastog kaisa renault coachshoulderbag-allblue uggmochatallbootsgrayons hankook gume sitroen saxo fiat spider mazdademio vw golf-vodic za kupnju toyotaoyaris lane valet test lljetnih guma koliko ulja ide u mercedesec adac test pouzdanosti opel cor coachshoulderbag-allblue toyotaaauris tdilbluemotion cupe lagunaaispassat christian.louboutinbchangeeof zamjenska hauba ispravan toyoty auris christian louboutin patent lea profil guma mini morris dacijaoduster uggmochatallbootsgrayons fiatjmultipla agro sonax sonax ford heritage novi megan hondaaccordrs servisa iveco daily focuspcijene pritisak u gumama fiat doblo opel signum roletna gepeka shevrolet.epica testrabljenihopelcorsad waldviertelrally snijeg koliko se bari pumpa guma na s rekord skodacitigo rekord goodyearentc testabenzina test pol novisseat.leon