Test | |
Renault Megane Coupe 1,9 dCi Monaco GP - Samo 2000 primjeraka |
S obzirom da je riječ o modelu koji je proizveden u limitiranoj seriji,
njegova će vrijednost tijekom godina manje slabiti u odnosu na 'obične'
primjerke
Još prije godinu dana Renault je najavio Monaco GP limitiranu seriju, a koja je premijeru imala na salonu automobila u Ženevi. Nakon Lagune Coupe, ovo je posebno izdanje pripremljeno za još jedan coupe model - Megane. Odlučeno je da će proizvodnja biti limitirana na svega 2000 primjeraka.
Testni model imao je pločicu sa serijskim brojem 1097, a napravljan je u čast Renaultovog uspjeha na poznatoj stazi Formule 1, na ulicama Monte Carla. Već na prvi pogled osvaja nas perla bijela boja napravljena samo za ovu priliku. Pored toga tu su i novi, crni RS naplaci, a u crno su obojana i kućišta bočnih retrovizora, elementi na prednjim i stražnjem braniku, a koji su u originalu bili srebrne boje.
Model je to koji je nastao na vrlo bogatom Dynamique paketu opreme, pa sadrži sve potrebno za ugodnu vožnju. U odnosu na model od prije dvije godine, na instrumentnoj ploči je digitalni brzinomjer zamijenjen analognim, a brojač okretaja dobio je sportsku notu. Također, klasična parkirna kočnica zamijenjena je električnom, a tu su i posebne Monaco GP presvlake sportski profiliranih sjedala. Tu su i plastični elementi obojani u bijelu boju, poput karoserije, što je i detalj koji nas nije previše oduševio. Moglu su to i bolje izvesti. Sportski duh upotpunjuju alu papučice.
Novi su i branici koji su preuzeti iz GT izdanja.Renault je za Monaco GP pripremio čak pet pogonski agregata, dva benzinska i tri dizelska. Mi smo imali priliku isprobati srednju dizelsku. Izvedba koja po nama ima i najviše smisla.
Sportski ovjes u kombinaciji s poznatim i izvrsnim 1,9 dCi motorom pravi je pogodak. Najveća snaga od 130 KS te izvrsnih 300 Nm maksimalnog okretnog momenta malo koga ostavljaju ravnodušnim. Ovaj motor jednostavno oduševljava snagom koja je dostupna do gotovo najviših okretaja, a pored toga i potrošnjom koja tijekom pažljivog pritiskanja papučice gasa može biti i ispod 6 litara, dok jurnjava ne iziskuje do 9 litara što je za svaku pohvalu.
Ovako opremljen Renault Megane Coupe treba 9,5 sekundi da iz mjesta postigne brzinu od 100 km/h, a najveća brzina od 210 km/h više je nego dovoljna. Doduše, takvo što baš i nije najpoželjnije i preporučljivo u ovo zimsko doba. Mjesta za doradu ima, pogotovo na upravljaču. Za ovako bogato opremljenu limitiranu seriju potrebno je izdvojiti 182.010 kn, dok cijena bez dodatne opreme iznosi 170.250 kuna.