2010-08-24 , Autor: Marko Tomac, Slike: Marko Tomac
Bookmark and Share

Novi megane CC nastavlja tamo gdje je stao njegov prethodnik. Uspjeh će graditi na atraktivnim, elegantnim linijama, povećanim dimenzijama i novim staklenim krovom. CC je šećer koji u obitelj megane dolazi - na kraju


 Auto Renault megane CC (2010.)

Put od zatvorenog prostora do potpune slobode u ovom slučaju traje samo 21 sekundu. Naime, toliko je potrebno da bi se tonirani stakleni krov sklopio u 417 litara veliki prtljažni prostor novoga Renaultovog meganea CC-a. Nakon što ta radnja završi, u prtljažniku ostaje upola manje prostora - 211 litara. Neki će se zbog „potpune slobode“ na kraju krajeva ipak morati odreći poneke putne torbe.

No, vratimo optimizam u priču. Deserti su uvijek najslađi i, naravno, dolaze na kraju. Tako je i s obitelji megane. CC je šesta, vizualno najatraktivnija i posljednja karoserijska izvedba u toj obitelji, a k nama stiže početkom lipnja.
Naravno, u Hrvatskoj će zbog turobne gospodarske situacije taj model biti marginaliziran, a u Europi megane CC igra važnu ulogu u Renaultovom pohodu na ostvarivanje prodajnih kvota. U prilog tome govori i dosadašnja brojka od 170.000 prodanih primjeraka - ako brojimo od prve generacije lansirane 1997.

No, brojka od 170.000 nije važna samo u kontekstu proizvedenih primjeraka, nego i u okviru onoga što će budući vlasnici izdvojiti za CC. Naime, to je početna cijena za kupe-kabrio sa 1,6-litrenim motorom 16V i paketom opreme expression. Ukupno su tu dva dizela (dCi 110 i 130 KS) te četiri benzinca (1,6 16V, TCe 130 i 180 te 2,0 16V) u dvije razine opreme - expression i dynamique.

Kupci bi sigurno pozdravili i automatski mjenjač, ali on trenutačno nije dostupan. Za premijerno uvođenje modela predviđen je CVT, koji ide samo u kombinaciji s dvolitrenim benzincem.

 Auto Renault megane CC (2010.)

Dizajnerski odmak na novom CC-u ne može se ocijeniti kao kvantni skok. Dakako, izgled je dotjeran po uzoru na stilska obilježja nove obitelji megane, a dodatno se ističu zategnute linije koje naglašavaju status vozila.
Ujedno, novi CC kao i većina ostalih automobila prati trend porasta dimenzija. Tako je duži 130 mm u odnosu na prethodni model (ukupno 4485 mm), a međuosovinski razmak duži je 87 mm (ukupno 2609 mm).

Što se još promijenilo? Renault naglašava olakšavanje pristupa prednjim sjedalima te smanjivanje osjećaja skučenosti. To se postiglo spuštanjem gornjeg poprečnog nosača vjetrobrana cijelih šest centimetara prema naprijed. Najvažnija je posljedica te izmjene, dakako, smanjenje vrtloženja zraka u unutrašnjosti te manja buka. Inače, putnik na stražnjem sjedalu vrlo jasno čuje zvuk 3D audiouređaja arkamys čak i u vožnji pri 120 km/h.

Više od toga vozaču CC-a u principu i ne treba, jer će samo rijetki sa spuštenim krovom poželjeti juriti brže. Naime, megane je vrlo udoban i smiren kupe-kabriolet, koji je uvijek preferirao uglađen i tečan stil vožnje. Iako se Renault diči povećanjem torzijske čvrstoće i ojačavanjem strukture karoserije, još je prisutan onaj klasični osjećaj „teškog“ vozila koje se u oštrijoj vožnji ipak uvija.

 Auto Renault megane CC (2010.)

Prvi primjerci meganea CC-a već su počeli izlaziti iz proizvodnih pogona u Douaiu, a novih će njegovih vlasnika i u Hrvatskoj, unatoč krizi, zasigurno biti.



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: testsauto.gumantigar povoljantpolo test polo tiskanorizdanje hondaphybrid renault laguna gt line kakojeproslavljendanzahval gume usporedni test koliko ide ulja u motor smart tlak kalos autoklub siget fiat tipo kupnja hyundairatoswprima toyota auris hsd christian louboutin leather co djevojka dana mercedes cdi skodalfabia cijene servisa toyota corola v lista srama motora clioiii maraton test: renault fluence nissan terrano koliko ulja ide u motor nissan novi fiat scudo kralj prepravki kolikovideluljaaulgetribusastr kapacitet tanka goriva ford s prednji far pritisak u gumama renault espa auto book gumene podnice suzuki jimmny kvaliteta.gorivaepromjena cijenaidijelova trogir test grijanje auta toyota bf gume cijenik ford mustanga hr cross country fabia tsi koliko ulja ide u motor seat vw golf viii test auto gume bfgoodrichindex fiat grande punto motorno ulje za mondeo sport-utexbandwagonpsport adac test pouzdanosti suzuki skodaesuperb auris test mitsubioshi lancer