2011-03-04 , Autor: Domagoj Kodžić
Bookmark and Share

Dovodeći korejski automobil u Europu, Francuzi su na umu imali ideju o jeftinom velikom automobilu kakav im valjda nedostaje u ponudi, pa su mu nadjenuli svoje ime i uvrstili ga u ponudu. Prvi primjerci u domaćim salonim već tijekom travnja




Zamjetan pad u višoj srednjoj klasi u proteklih je deset godina u Europskoj uniji smanjio taj segment sa 30 na samo 13 posto ukupne flote. Dakle, vrijeme je za uzbunu jer većina donedavnih kupaca očito prelazi u neke druge klase i traži posve nove modele.



U toj se praznini jedna velika alijansa kao što je Renault-Nissan pokušava snaći novom limuzinom s vrha segmenta. Globalno razmišljajući, nisu u Europu ponovno donijeli novu Nissanovu limuzinu stvorenu za Japan ili SAD, nego su ovaj put krenuli s puno jeftinijim Samsungom SM5, koji izgleda konzervativno - klasična trodijelna limuzina.



Latitude je zapravo čudan automobil. Velika limuzina u ozbiljnom segmentu dimenzijama nadmašuje sve što Renault ima u ponudi. Veća je i od Espacea, čak i od nekadašnjih modela. Duga je 4897, a široka 1832 mm. Prevedeno na jezik drugih modela, na tragu je Audija A6, a od Superba je veća.
Latitudeova je unutrašnjost najsličnija onoj u drugom Renaultovom 'korejcu' Koleosu, od kojeg posuđuje središnji greben. Ima i dosta elemenata iz drugih Renaulta, ali glavni adut je ponuda prostora, za koju u Renaultu ističu da je najbolja u klasi. Putnici straga imaju čak 251 mm prostora za koljena te 1474 mm prostora u visini laktova. Baš kako mu ime kaže, sve se svodi na širinu. Prtljažnik od 511 litara samo je potvrda te ambicije.



Latitude nudi dosta luksuzne opreme - dva staklena krova, automatski klima-uređaj s tri zone, ionizator zraka, masirajuća prednja sjedala, raspršivač parfema s dva različita mirisa, s posebno odabranim zonama raspršivanja, kameru za vožnju unazad, Boseov audiosustav s deset zvučnika i šest zračnih jastuka. Za vrijeme vožnje shvatili smo koliko je izvanredno tih i kvalitetno napravljen. Dovoljno je stabilan i miran, čak i ugodan. Zapravo sve vrijeme testnih vožnji po mokrim i vrlo lošim portugalskim cestama s lošim podlogama nismo bili svjesni kakvo je vrijeme vani. No, sjedala su mu prekratka, što je neoprostivo automobilu s tako velikim željama.



U ponudi su četiri izvedbe. Jedini benzinski motor je dvolitreni sa 140 KS, a osim najjačeg V6 dCi-ja sa 240 KS i 450 Nm, postoji i izvedba 2.0 dCi s dva stupnja snage - 150 i 175 KS, odnosno 340 i 380 Nm.
Latitudeova je šansa ponajprije u niskoj cijeni, koja će biti (prema neslužbenim informacijama) desetak tisuća kuna viša od cijene Lagune, dakle oko 185.000 kuna. Dobro, ali svejedno nismo sigurni u uspješnu prodaju. Čemu, kad je 80 posto namijenjeno korejskom tlu?

 

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2
2011-03-02 11:57:00

Tipično Renaultovski nezgrapno dizajniran i nedostojan konkurencije u klasi na koju "puca". Ali to je ionako stara priča kod Renaulta.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: crisler testupassatucc vw golf plus goal testuminismoristcooperrdiesel honda cr-z kondenzator koliko ulja ide u motor fijat konfigurator polo tai mclaren mercedes grandland the north face sable shoes men nisanpquashkai novi skodini modeli type jeepswranglerlunlimited lastauto passat tdi mehari djecjedsjedalice)) as bebd wh boxer kompkaktjsuvlm oldtimer vw novice ti prodajnatocena lamborghinidaventador meganihatchback hondacrv, koliko ulja ide u motor seat c mitsubishijlanser land sruiser meganeicc koliko ulja ide u motor pasat golfstdi upozorenje za ispuhanu gumu ceat koliko ulja ide u motor ford test rabljenog nissan motor za klimu range rover pure edition kvaliteta goriva fiatulineanblack store pritisak u gumama ford fiesta cjenik dijelova za opel astra test autoguma genf salon aeolus citroen xm opelscorsa scenic ii