Autokreso
Autokreso
2018-01-01 , Autor: Neven Bilić , Slike: Foto GEC
Bookmark and Share

Temeljno utilitaran, Peugeot Partner poznate vrijednosti poput prostranosti i praktičnosti kombinira s privlačnijom vanjštinom u Outdoor izvedbi. Posebno dojmljiv je i štedljivi dizel snage 100 KS




U poslu nema puno mjesta emocijama i tu se Partner sa svojim kutijastim izgledom savršeno uklapa u priču. Tamo gdje je često svaki centimetar važan ovaj Peugot pravilnih linija prtljažnika nudi 675 litara korisnog prostora ispod police, 2650 l s kada sa posve preklopljenim sjedalima u drugom redu odnosno čak 3000 litara ukoliko ih potpuno uklonimo iz automobila.



Naravno, Tepee podrazumijeva putničku izvedbu koja nudi dovoljno mjesta za pet odraslih putnika uz mogućnosti zasebnog vađenja svakog pojedinog sjedala iz drugog reda što dakako povećava varijabilnost. Prema želji moguće je i preklopiti naslon srednjeg sjedala koji će poslužiti kao stolić i odlagalište za boce za putnike straga. Uz sve to spomenimo i pregršt korisnih pretinaca, od konzole iznad vjetrobranskog stakla, velikih džepova u vratima, skrivenih spremišta ispred stražnjih sjedala do velike praktične kutije između prednji sjedala.



Partner je prije dvije godine prošao blagi redizajn koji je još više naglašen u testnoj izvedbi Outdoor sa zaštitom ispod motora, crnim zaštitnim lajsnama ili krovnim nosačima. Iako nema opcije pogona 4x4 niti je testni primjerak imao opciju Grip Controla (elektronska regulacija proklizavanja – 4000 kn), uz centimetar veći odmak od tla nego kod standardne izvedbe (15 cm), Outdoor je sposoban otići na povremene izlete van asfalta.



Usporedno s redizajnom, Peugeot je predstavio i 1,6-litreni motor koji je uz Euro6 normu dobio i naziv BlueHDi. Četverocilindraš razvija 99 KS uz 254 Nm dostupnih pri 1750 okretaja te ga nalazimo u mnogim modelima francuskog proizvođača. Riječ je o dokazanom motoru koji je dostupan i u snažnijoj izvedbi (120 KS, 300 Nm) uz nadoplatu od 5500 kuna. Karakterizira ga kultiviran rad i niska potrošnja dok Euro6 normu dostiže uz pomoć Adblue sustava (otvor je pored otvora za gorivo). Nešto manja zapremina, što je vidljivije pod opterećenjem, zahtijeva i češće posizanje za ručicom 5-stupanjskog ručnog mjenjača koji je i najslabija karika cijelog kompleta.



Tko dosta vremena provodi na autocesti, svakako je preporuka investicija u snažniju izvedbu. No, zato nam je testni primjerak uzvratio iznimnom učinkovitošću i prosjekom testa od 6,8 litara što je dobra brojka obzirom na predominantnu vožnju u gradu. Izlazak na otvorenu cestu još više navlači osmjeh na lice i prosjek se lako spuštan na 5,4 litre eurodizela.



Usprkos dostavnim genima koji se vide i po jednostavnoj, ali i lakoj za održavanje, plastici, Partner se vozi iznenađujuće udobno. Za razliku od dijela konkurencije s krutom osovinom i lisnatim oprugama, ovdje pri nailasku na neravnine itekako pomažu zavojne opruge.



Razmjerno bogati paket opreme Outdoor dodatno je obogaćen automatskom dvozonskom klimom (1500 kn), alu naplatcima 16" (2800 kn), stražnjim parking senzorima uz električno preklopive retrovizore (2250 kn), upravljač presvučen kožom (750 kn) i još mnogo toga. Posebno je naglašena multimedija s višenamjenskim zaslonom na dodir, bluetooth povezivošću (AUX i USB), komandama na upravljaču te Mirror Screen opcijom (ukupno 3000 kn) koja dozvoljava prikaz određenih aplikacija pametnih telefona na zaslonu automobila.



Uz metalik boju (3600 kn) početna cijena sa 146.650 kn skače na 164.287 kuna no ovako bogati Partner Outdoor tada možemo gledati i kao cjenovno pristupačnu alternativu popularnih SUV modela. Praktičnost ne mora nužno biti bez stila.




Audi Sport Quattro - 'Das ist Walter'
Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: ivana auto hold honda civik testoautoagumaetigar vwgpoloitsi elektro dacia zimskaogumaodunlophsprwinterar zimskeogumewtestovi uporedni test malih auta kadett hrvatski kraljevi prerada fiat ducato farovi seat cordoba nisan note getriba ulje vinjete kvcaliteta goriva test kia ceed dizel audi astra biturbo mercedes glc novi vw polo pala vectra test juke nova c-klasa chevrolet.cruze mazdaepremacy testzimskegume test rabljenog audi allroad tfsi nissan amortizeri honda cr-v dacia daster yarispmaraton suzuki ceoss apexdbionic,north cliouwilliams kia ceed crdi golf dva mitsubishi space star test rabljenog hyundai motorno ulje za ford focus diz buggy mercedeseboklasa maraton test clio koliko ide ulja u motor smart hrvoje dokoza mercedes ml porscheadesign koliko ulja ide u motor audi