Autokreso
Autokreso
2013-05-02 , Autor: Ivan Cvetković, Slike: fotogec.com&Cvek
Bookmark and Share

Tražite li automobil za svakodnevnu gradsku upotrebu te pokoji izlet izvan mjesta stanovanja, testirani trocilindarski benzinac zadovoljava sve potrebne uvjete


 Automobili Peugeot 208 1,2 VTi Active

Najveći novitet u Peugeotovoj gami vozila lani je svakako bio model 208. Model koji se okrunio i naslovom Hrvatski automobil godine 2013., u izboru specijaliziranih novinara u sklopu Zbora automobilskih novinara HND-a. Priznanje koje svakako nosi svoju težinu, jer ipak su novinari ti koji imaju priliku isprobati (gotovo) sve novitete. Sada smo i mi dobili priliku sjesti za upravljač modela pokretanog, 1,2-litrenim benzincem.

 Automobili Peugeot 208 1,2 VTi Active

I dok će uvijek biti vozača koji će za neki model reći 'e da je barem jači' ili 'e da barem ima još..', oni realni svakako će zaključiti kako testni primjerak zadovoljava i više nego osnovne potrebe više od 80 posto svih vozača. Trocilindarski benzinski agregat nije poput izravnih konkurenata potpomognut turbopunjačem, ali to ne znači da zaostaje za istima. Dakle, riječ je o modelu od 82 KS koje ostvaruje pri 6000 o/min, a tu je i tek 118 Nm okretnog momenta. Ostvaruju se pri vrlo niskih 2750 o/min, gotovo kao kod dizelaša, a što pomaže boljem dojmu iskoristivosti motora.

 Automobili Peugeot 208 1,2 VTi Active

Uvijek može više, snažnije, brže i jače, ali ovo je sasvim dovoljno za svakodnevno gradsko prometovanje, ali i izlete izvan mjesta stanovanja. Iako neki pomišljaju kako je trocilindraš preslab za ovaj automobil, tijekom sedmodnevnog druženja te gradske, ali i međugradske vožnje mi nismo stekli takav dojam. Iako je sposoban poletjeti i u vrlo visoke okretaje, ipak nije model koji 'zove' na takvu vožnju. Promatrajući stil prosječnog vozača isti se bez imalo razmišljanja može voziti s potrošnjom tek nešto većom od 6 litara, što je svakako za pohvalu.

 Automobili Peugeot 208 1,2 VTi Active

Lagana upravljivost i niska potrošnja goriva mogu se zahvaliti i nešto lakšoj tehnici gradnje automobila. Tako testni model broji 1070 kg. Preferirate li ipak biti uvijek među prvima na semaforu, to je isto izvedivo, a da potrošnja ne ide preko 9 litara. Dakako, ovo ipak nije model, odnosno motor namijenjen takvoj vožnji. Takav stil vožnje ne prati niti mjenjač koji je nešto bolji nego li je bio na prethodniku, ali još uvijek ima dosta mjesta za napredak.

 Automobili Peugeot 208 1,2 VTi Active

Peugeot 208 starta s Acsess razinom opreme, dok je testni bio pripadnik druge razine - Active. U odnosu na početni bio je opremljeniji za kvake u boji karoserije, električno podesive i grijane retrovizore, prednja svjetla za maglu, djeljiv i preklopiv naslon stražnje klupe te sprijeda postavljen središnji naslon za ruku. S liste dodatne opreme tu je i metalik boja te paket koji uključuje zaslon osjetljiv na dodir, 6 zvučnika, USB priključak, bluetooth, CD čitač te komande na upravljaču a što sve zajedno stoji 6 tisuća kuna. Tako je osnovna cijena modela s pet vrata, 1,2 VTi motora i Active opreme sa 87.300 kn porasla na 93.300 kn.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: alfa romeo gtt goran puhovski passat blue motion pritisak u gumama fiat bravo i bregasta osovina renault ii la tulum opel manta pritisakugumamafordfocus alfaromeogulieta berlingoifirstdelectrique pritisak u gumama grande punto berlingoifirstdelectrique goran puhovski usporedni test bmw merced drugibrojmagazina australia ugg classic argyle k hladnjak vode opel corsa rabljenitvolvo megane grandtour renault megan sedane mercedes a klasa renault nissan koliko ulja ide u motor cordob damiergraphitecanvasgrimaud damieraazurasmalleringuagenda test auto gume bf goodrich hrvatskictuniraninautomobili citroenssaxo huyndaisavante subaru forester dizel toyota yaris zg auto show lanciajthema suv i terenci matador skodavfabijastest selen blokovi);select pg_sleep skodavfabijastest renaultescenicbtest testamercedessglk citoren koliko ulja ide u motor megane osram silverstar aixam ipad djevojka astrarsedan koliko ulja ide u motor ford nissan micra cc dijelovi koliko ulja ide u motor ford koliko ulja ide u motor ford