Autokreso
Autokreso
2018-01-01 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Zatezanje bora donijelo je 2008-ici dinamičniji izgled, koji je na testnom modelu dodatno naglašen GT Line paketom opreme. Ispod poklopca motora nalazi se dobro poznata kombinacija 1,6-litrenog BlueHDi motora i ručnog mjenjača




Mali crossoveri iznimno su popularni što nije nikakvo iznenađenje s obzirom da se u njima sjedi povišeno, da nude dobru preglednost iza upravljača i da su odignuti od tla koji centimetar više od običnih automobila. Jedan od najpopularnijih primjeraka ovog segmenta svakako je Peugeotov predstavnih 2008. Može se pohvaliti zatezenjem bora, odnosno faceliftingom, akoji između ostalog donosi novu masku hladnjaka, kao i brnik te plastične elemente na karoseriji. Pomlađivanje je vidljivo i na svjetlosnom sklopu.



Sam vrh ponuda, iznad nekad najbogatijeg Allure paketa opreme, sada čini GT line, a koji ustvari donosi kozmetički ušminkani model, točno onakav kakav traži većina kupaca, bez obzira govorimo li o eksterijetu ili pak putničkoj kabini.



Tako maloprije spomenuti GT Line paket opreme, donsoi posebne aluminijske naplatke, GT Line oznake, crni kromirani okvir maske hladnjaka i crna Perla kućišta retrovizora, crne krovne nosače, crne okvire maglenki, crne okvire prozora… Zavirimo li pak u putničku kabinu vidimo da do izražaja dolazi prošiva na volanu i ručnoj kočnici te posebnim sjedalima i obrubu brojčanika, i to u crvenoj boji.



U kombinaciji s bijelom bojom karoserije, testni prijerak izgleda dosta primamljivo. U unutrašnjosti je zadržan sada već gotovo standardno kolo upraljača u nešto manjoj dimenziji, a iz kojega je, nešto malo višlje, postavljena instrumentna ploča. I dok nekima ovaj koncept sjedne 'na prvu', ima onih vozača koji nikako da se naviknu i prilagodne novom konceptu.


 
Ispod poklopca motora testnog primjerka smješten je dobro poznati 1,6-litreni BlueHDi motor sa 100 KS upregnut 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, što se pokazalo kao vrlo dobar spoj. Motor je to koji ne iziskuje mnogo, a ne tjerate li ga 'k'o vrag griješnu dušu', moguće je bez problema voziti se uz tek pet litara potršnje goriva.



Dobro pripremljena putnička sjedala sasvim dobro obavljaju svoju zadaću. Problema nema niti s nedostatkom barem još jednog stupnja prijenosa, a kada na autocesti buka motora postane nešto veća.


Kao i većina modela iz segmenta, niti 2008 nije opremljen pogonom na sva četiri kotača, no tu je poznati Peugeotov sustav za podešavanje kontrole trakcije pogonskih kotača - Grip Control. Na selektoru smještenom u središnjem dijelu, vozač ima mogućnost, uz klasični način vožnje za cestu, odabrati i pretprogramirane načine rada za snijeg, blato i mokru travu te pijesak, kao i mogućnost isključivanja ESP sustava koja funkcionira do brzine od 50 km/h. Kako bi u obavljanju ovakvih zadaća bio što uspješniji, od pomoći bi trebale biti i cjelogodišnje gumame Goodyear Vector 4 Seasons u dimenziji 205/50 R17.

 

Testni model 2008 u najbogatijem GT Line paketu opreme uz 1,6 BlueHDi motor od 100 KS starta sa 164.064 kn, dok se testnom cijena popela na 181.441 kn. Naime, s popisa dodatne opreme tu su stražnji senzori za pomoć pri parkiranju i električno preklapanje vanjskih retrovizora te kamera za vožnju unazad, zatim navigacija, metalik boja Bijela Perla s efektom te stakleni panoramski krov s maskom i ambijentalnom rasvjetom.








Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: test ford kuge uniroyal rain expert passat tdi opel zafira srednjaiklasa opel astra gtc farovi opelvektraisuzu opc corsa mercedes-benzb vw gofl subaru impresa koliko ulja ide u motor honda visa okretni off road schnee dijelovi citroen natjecaj mondeo test motrio gume motrio lancer dizel motorno ulje honda accord previse motor godine mitsubishi test mercedes oznaka mercedes e klasa kabrio mercedes allterain megane gt line lokacije mokka lock opel signum laguna automatic prerade la hostese vw polo karavna noviaseatsleon kontakt farovi zadnji konopek dario pritisak koliko ulja ide u swift vrsta antifriza za matiz chevrolet lacceti koliko ulja ide u motor dukato profil guma koliko ulja ide u automatski m insignia test koliko ide ulja u fiat coupe motori mini bike bike