2010-10-26 , Autor: Cvek
Bookmark and Share

40-ak priznanja i 280 tisuća kupaca uspjeh je na koji su vrlo ponosni, a vjeruju da će nova kombinacija motora i pogona poboljšati taj uspjeh


 

Nakon što smo vas izvjestili o posjetu Opelovom centru gdje su smješteni olditemeri sada malo riječi o novostima u ponudi Insignije. Model koji su očekivali k'o ozebli sunca ispunjava njihove cilje, a što vidimo u dosadašnjih 280 tisuća kupaca kao i četrdesetak priznanja diljem svijeta. Mislimo da nije potrebno previše duljiti o uspjesima, već je bolje da se odmah orijentiramo na novosti.


 

Učinjene su sitne promjene na nekim pogonskim agregatima kako bi zadovoljili sve strože ekološke norme, a velika novost u ponudi je kombinacija snažnog dizelskog agregata i pogona na sva četiri kotača. Dakle, pogon koji je do sada bio dostupan isključivo uz benzinsku verziju sada je moguće kupiti i uz dvolitreni CDTI motor od 160 konja. Ovo je prvi puta da ova njemačka marka kombinira pogon na sva četiri kotača s dizelskim motorom.

 

 

Ovakva odluka nije nimalo čudna jer gotovo 45 posto dosadašnjih kupaca dvolitrenog benzinca od 220 KS tražilo je baš ovaj pogon. Prilagodljivo FlexRide podvozje u kombinaciji s 4x4 pogonom još nedavno bilo je dostupno samo uz sportski OPC model, a sada je namijenjeno i kupcima s manjim budžetom na raspolaganju. Inače, 4x4 pogon kod 2.8 V6 benzinca od 260 KS dio je standardne ponude. U kombinaciji dizelaša i pogona na sva četiri kotača s elekronski ograničenim stražnjim diferencijalom (eLSD) Insignija je vrlo poželjna opcija u što smo se i sami imali priliku uvjeriti na vožnjama u okolici Frankfurta.

 


Tome još valja pridodati i Sports Tourer, odnosno karavansku karoseriju čime obiteljska limuzina može vrlo lagano, uz tvorničku dostupnu kuku može biti moderan i oku ugodan tegleči konj. Zahvaljujući snazi od 160 konja pri 4000 okretaja, ali i okretnom momentu od 350 Nm (380 Nm s overboostom) već od vrlo niskih 1750 okretaja, Insignia nudi dovoljno snage od samog starta pa do viših brzina. Ubrzanje do stotke za 10,6 s je zadovoljavajuće, a najveća brzina od 210 km/h više nego dovoljna. Serijski dolazi uz 6-stupanjski ručni mjenjač, a opcijski se nudi automatika te je bitno istaknuti tvornički podatak o 6,2 litre potrošnje na stotinu kilometara. Zapremnina prtljažnika je vrlo dobrih 540 litara proširivih na 1530 l.

 


Ostavimo za kraj malo domaćih statističkih podataka. U prvih devet mjeseci registrirane su 384 Insignije. Njih 61 posto bila je limuzina s 4 vrata, 25% ih se odnosi na 5-vratnu karoseriju te preostalih 14% na karavanski Sports Tourer. Preko polovice svih registriranih, njih 54% pogoni dvolitreni dizelaš od 160 KS, 21% se odnosi na slabiju dizelsku varijantu od 130 KS, 11% na 1.8 benzinac od 140 KS.... Najtraženiji paket je Elegance s udjelom od 63%, Cosmo čini 15, Sport 12, Essentia 8 te OPC dva posto. Najtraženija boja je crna s udjelom od 30%, dok 24% čini siva, 20% bijela, a 16% srebrna. U domaćem zastupstvu vjeruju da će 60% prodaje Insignije 4x4 činiti diezlska varijanta uz istu zastupljenpost četverovratne limuzine. Najtraženiji paketi opreme trebali bi biti Sport i Cosmo.

 


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: mitsubishi lancer evolution test rabljenog volvo opel vivaro mazdapskyactivmdiesel passattcc opel corsa opc prednji difuzor test dizela audi rs palomapicassohammeredring- miata navigacija za opel mokku x koliko ulja ide u motor astra grandnpicasso camaro vwatouareg kiapceedtubrzanje pritisakugumamarenaultclio topelasignumtsportsltourer fiat spider evo magazin koliko ulja ide u motor audi moderna tzcoteretnauvozila markottomac kiaiserviswzadar koliko ulja ide u motor opela cijena radnog sata the north face pants : zen car test rabljenog volvo test kvaliteta autopoliture tri cilindra dsm racing mercedes-benztb test zimskih guma suv suszki vitara vodena pumpa christian.louboutinbnavyiwhite golf v automatski cruze test pnevmatika hyundai santafe goodyear ntc seat altea retrovizor thenorthfacewomengoreflig hyundai santafe kompjuter motora ford fiesta grande punto renaultlvellsatis djevojkaodana cheapplouboutinlpumps,discount