2011-05-16 , Autor: Cvek, Slike: GEC
Bookmark and Share

Zadnjih nekoliko mjeseci Opel je uveo nekoliko značajnih promjena na Corsi, a redizajnirani primjerci nedavno su stigli i na domaće tržište. Stoga smo odmah isprobali primjerak koji već na prvu privlači pažnji i onih koji inače ne bi pogledali ovaj automobil


 Automobili Opel Corsa Linea Pack 1.4 Sport

Segment gradskih automobila u doba smanjene potražnje za novim automobilima i dalje ima vrlo značajnu ulogu. Stoga nije čudno da mnogi proizvđači kojima još nije vrijeme da u prodaju puste u potpunosti novu generaciju vozila, šire paletu dostupnih oprema i opcija na postojećim modelima koji time postaju ponovno aktualni u masi konkurencije. Takva princip primijenio je i Opel s Corsoma koja je u obnovljenom izdanju u domaće prodajne salone stigla prije mjesec dana.

 Automobili Opel Corsa Linea Pack 1.4 Sport

Dio na koji su se jako orijentirali odnosi se na ponudi sportske linije Color Line. Linija je to koja u Njemačkoj čini 20% svih prodanih Corsi. Pored već poznatih modela Color Edition, sada je u ovoj liniji i novi paket nazvan Linea. Već na prvi pogled prepoznaje se po bijelim ili sjajno crnim prugama duž cijele karoserije te retrovizorima i 17-inčnim naplatcima u istoj boji. Na testnom modelu bile su bijele, a koje uz vrlo atraktivnu crvenu boju automobila čine privlačan efekt. Linea paket moguć je s paketima opreme Enjoy, Sport i Cosmo. Testirani je bio Sport.

 Automobili Opel Corsa Linea Pack 1.4 Sport

Dodatnu privlačnost testirana Corsa može zahvaliti i Sport Premium paketu koji donosi tri magična slova – OPC (Opel Performance Center) i logotip na bočnim dijelovima vozila. OPC paket sadrži sportske spojlere naprijed i nazad, sportske pragove te spojler na krovu vozila, kao i termoizolacijsko vjetrobransko staklo.

 Automobili Opel Corsa Linea Pack 1.4 Sport

Tijekom sedmodnevnog druženja s ovako opremljenom Corsom imali smo nekoliko slučajeva kada su nešto manji poznavatelji automobila uspjeli 'nasjesti' na priču kako je riječ o pravom OPC modelu. Tek nakon pominijeg promatranja uspjeli su zaključiti kako to ipak nije najsnažnija sportska izvedba Corse. Po čemu su to zaključili? Prvo, nedostajalo ima je ipak malo više dizajnerske agresivnosti, a oni snalažljiviji su uvidjeli da su prednji diskovi premaleni, a da ih straga niti nema već su doboši. Također, u putničkoj kabini su im nedostajali OPC natpisi i nešto sportskiji upravljač.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: chevroletrcruze sportage and x=y clioatest strip koliko ulja ide u motor citro noviskiatsorento renaultsmeganedcc koliko ulja ide u motor audi a vlak velikiokalendarusvihanoviteta audiq nissan micra motorno ulje koje lancia povrataklegendeslr pritisak u gumama grande punto usporedni.testtzadnjiapogonri zadnja lijeva vrata seat leon christianilouboutinrjoliegslin nisan qashqai mercedes-benzsclass nissan micra motorno ulje koje mercedesose porcheacayman audiottsacijena fordmondeotddi audiq subaru legacy speedmax pritisakugumamasuzukiswift usporedniltestekaravana uggs gloves : zen cart!, the a hak test guma rotobox adac test pouzdanosti usporednietesttljetnihrguma vectratest c class nissanamortizeri maglenke opc jackdaniels hondalegend orva sezona golf viiii)(,(),(( range rover sport supercharged vladimir kadi opc tuning audi adacrtestwpouzdanosti airscarf daciapdaster koliko ulja ide u motor ford c