Autokreso
Autokreso
2011-05-16 , Autor: Cvek, Slike: GEC
Bookmark and Share

Zadnjih nekoliko mjeseci Opel je uveo nekoliko značajnih promjena na Corsi, a redizajnirani primjerci nedavno su stigli i na domaće tržište. Stoga smo odmah isprobali primjerak koji već na prvu privlači pažnji i onih koji inače ne bi pogledali ovaj automobil


 Automobili Opel Corsa Linea Pack 1.4 Sport

Segment gradskih automobila u doba smanjene potražnje za novim automobilima i dalje ima vrlo značajnu ulogu. Stoga nije čudno da mnogi proizvđači kojima još nije vrijeme da u prodaju puste u potpunosti novu generaciju vozila, šire paletu dostupnih oprema i opcija na postojećim modelima koji time postaju ponovno aktualni u masi konkurencije. Takva princip primijenio je i Opel s Corsoma koja je u obnovljenom izdanju u domaće prodajne salone stigla prije mjesec dana.

 Automobili Opel Corsa Linea Pack 1.4 Sport

Dio na koji su se jako orijentirali odnosi se na ponudi sportske linije Color Line. Linija je to koja u Njemačkoj čini 20% svih prodanih Corsi. Pored već poznatih modela Color Edition, sada je u ovoj liniji i novi paket nazvan Linea. Već na prvi pogled prepoznaje se po bijelim ili sjajno crnim prugama duž cijele karoserije te retrovizorima i 17-inčnim naplatcima u istoj boji. Na testnom modelu bile su bijele, a koje uz vrlo atraktivnu crvenu boju automobila čine privlačan efekt. Linea paket moguć je s paketima opreme Enjoy, Sport i Cosmo. Testirani je bio Sport.

 Automobili Opel Corsa Linea Pack 1.4 Sport

Dodatnu privlačnost testirana Corsa može zahvaliti i Sport Premium paketu koji donosi tri magična slova – OPC (Opel Performance Center) i logotip na bočnim dijelovima vozila. OPC paket sadrži sportske spojlere naprijed i nazad, sportske pragove te spojler na krovu vozila, kao i termoizolacijsko vjetrobransko staklo.

 Automobili Opel Corsa Linea Pack 1.4 Sport

Tijekom sedmodnevnog druženja s ovako opremljenom Corsom imali smo nekoliko slučajeva kada su nešto manji poznavatelji automobila uspjeli 'nasjesti' na priču kako je riječ o pravom OPC modelu. Tek nakon pominijeg promatranja uspjeli su zaključiti kako to ipak nije najsnažnija sportska izvedba Corse. Po čemu su to zaključili? Prvo, nedostajalo ima je ipak malo više dizajnerske agresivnosti, a oni snalažljiviji su uvidjeli da su prednji diskovi premaleni, a da ih straga niti nema već su doboši. Također, u putničkoj kabini su im nedostajali OPC natpisi i nešto sportskiji upravljač.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: pobjednik nagradigrene paranoja ubrzanja fiat prisma hrvatska mercedes gla prerada vw buba alfa motor koleos yaris test ford c max grande koliko ulja ide u motor ducato sport-ute a line empire waist tube top l bregasta osovina skoda tri cilindra fabia rs citroen xarapicaso beetle formal simple fall purple a-li the north face realization jac adac test pouzdanosti suzuki o motorno ulje za ford skoda felicija audi avant golf cc usporedba opel corsa audi avant akusticno vjetrobansko staklo golf fsi nissan gtr auto gume panamera porsche opel corsa opc djelovi range citroen nagradna igra mercedes a lasa a bombina stari auti uggclassiccardy,buygenuin suzuki sfift koliko ulja ide u motor fijat wrangler na struju pritisak u gumama fiat bravo i opel corsa d godina koleos audi avant dohc citroen xm citroentds zupcasti remen citroen xm