Autokreso
Autokreso
2011-05-16 , Autor: Cvek, Slike: GEC
Bookmark and Share

Zadnjih nekoliko mjeseci Opel je uveo nekoliko značajnih promjena na Corsi, a redizajnirani primjerci nedavno su stigli i na domaće tržište. Stoga smo odmah isprobali primjerak koji već na prvu privlači pažnji i onih koji inače ne bi pogledali ovaj automobil


 Automobili Opel Corsa Linea Pack 1.4 Sport

Segment gradskih automobila u doba smanjene potražnje za novim automobilima i dalje ima vrlo značajnu ulogu. Stoga nije čudno da mnogi proizvđači kojima još nije vrijeme da u prodaju puste u potpunosti novu generaciju vozila, šire paletu dostupnih oprema i opcija na postojećim modelima koji time postaju ponovno aktualni u masi konkurencije. Takva princip primijenio je i Opel s Corsoma koja je u obnovljenom izdanju u domaće prodajne salone stigla prije mjesec dana.

 Automobili Opel Corsa Linea Pack 1.4 Sport

Dio na koji su se jako orijentirali odnosi se na ponudi sportske linije Color Line. Linija je to koja u Njemačkoj čini 20% svih prodanih Corsi. Pored već poznatih modela Color Edition, sada je u ovoj liniji i novi paket nazvan Linea. Već na prvi pogled prepoznaje se po bijelim ili sjajno crnim prugama duž cijele karoserije te retrovizorima i 17-inčnim naplatcima u istoj boji. Na testnom modelu bile su bijele, a koje uz vrlo atraktivnu crvenu boju automobila čine privlačan efekt. Linea paket moguć je s paketima opreme Enjoy, Sport i Cosmo. Testirani je bio Sport.

 Automobili Opel Corsa Linea Pack 1.4 Sport

Dodatnu privlačnost testirana Corsa može zahvaliti i Sport Premium paketu koji donosi tri magična slova – OPC (Opel Performance Center) i logotip na bočnim dijelovima vozila. OPC paket sadrži sportske spojlere naprijed i nazad, sportske pragove te spojler na krovu vozila, kao i termoizolacijsko vjetrobransko staklo.

 Automobili Opel Corsa Linea Pack 1.4 Sport

Tijekom sedmodnevnog druženja s ovako opremljenom Corsom imali smo nekoliko slučajeva kada su nešto manji poznavatelji automobila uspjeli 'nasjesti' na priču kako je riječ o pravom OPC modelu. Tek nakon pominijeg promatranja uspjeli su zaključiti kako to ipak nije najsnažnija sportska izvedba Corse. Po čemu su to zaključili? Prvo, nedostajalo ima je ipak malo više dizajnerske agresivnosti, a oni snalažljiviji su uvidjeli da su prednji diskovi premaleni, a da ih straga niti nema već su doboši. Također, u putničkoj kabini su im nedostajali OPC natpisi i nešto sportskiji upravljač.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: motrio guma louisvuittonclassicchinaru cherokee laredo koliko ulja ide u motor korado stari koliko ulja ide u motorford isplativost-dizela citroen.. sport kw ispravannispuh honda mazda golf rabitt hyundai navigacija koliko ide ulja u moor fiat st kombij nisan ford s max renault trafic opel kadett c koliko ulja ide u motor seat volkswagen design award winner promjena ulja u getribi fiat djevojka dana clioiii cordoba rasvjeta automobila totoya auris hsd zvuksmotora najava za novi broj sigurnosni zracni trokut troku recikliranje automobila nissan quaskai subaru legacy auti na struju ciroen kraljevi prerade audi ciroen opelrvektra hrvatska zbilja test mercedes r r vivaro cjenik dijelova za vw polo spas i potreba opelsinsignija% opelrinsignija% opelinsignija%.. opelinsignija% opeliinsignija% koliko ide ulja u motor smart% koliko ulja ide u motor nisan koliko ide ulja u motor smart%