Autokreso
Autokreso
2010-03-17 , Autor: Igor Doležal, Slike: AMS
Bookmark and Share

S generacijama je corsa bivala sve bolja i bola. Prošli je model na maraton testu auto motor i sporta čak bio najbolji u klasi. Nakon 100.000 kilometara postavlja se pitanje može li isto ponoviti i posljednja u nizu - corsa D




Kad pišemo maraton testove, a neki od Opelovih modela se nađu u prvom planu, obično se spominju pridjevi tipa solidan ili pouzdan. To obično odgovara svima koji s dobrom dozom melankolije svako malo ustanove da je u prošlosti sve bilo bolje. Znatne ono - djeca su poštivala starije, cijene su bile niže, automobili bolji. Ali, onda mi malo zavirimo u svoje knjige i prisjetimo se kako su prijašnje generacije corse prolazile na maraton testovima i shvatimo da i nije bilo baš tako bajno.

Za početak se moramo vratiti u 1983. godinu, kad smo na testu imali imali corsu A 1.2 S. Pred njom je bilo 50.000 km, za vrijeme kojih smo na programu imali i neke teške dodatne radove, poput varenja prihvata opružne noge. No, bilo je i hvale, jer ni nakon godinu dana korištenja nije zahrđala, što smo kasnije krenuli i malo temeljitije provjeravati.

U devedesetima se pred corsom B našao dvostruko veći izazov, a testna etapa 100.000 kilometara nije prošla s vrhunskim ocjenama. Između ostalog, jedna od važnijih stavki bila je promjena originalnih navlaka na sjedalima koje su bile poput mirisnog borića s uzorkom ustajalog sira.



S takvim se kuriozitetima nasljednica, corsa C srećom nije morala boriti, pa je u svojoj šest godina dugoj karijeri završila kao najbolja u klasi na usporednoj listi maratonaca auto motor i sporta. Razlozi koji bi mogli prouzročiti nezadovoljstvo sveli su se na kraju samo na dva posjeta servisu, zbog kvrgave kočnice i labave ručice na vratima. Iz pouzdanih izvora doznajemo da je taj isti model do danas već okrenuo više od četvrt milijuna kilometara i još ih spremno niže.

U međuvremenu je došao red i na corsu D, koja je test započela ujesen 2007. godine i koja je tadašnju, predakcijsku i ne toliku skromnu cijenu od 20.740 eura (namjerno zadržavamo cijenu u eurima), za model 1.7 CDTi cosmo podigla na 25.515 eura zbog često nepotrebnih dodataka poput DVD-navigacijskog sustava, zakretnih svjetala, tempomata ili bluetooth uređaja. Za nostalgičare ćemo sad napraviti zanimljivu kalkulaciju. Da, to bi bilo točno 49.903 nekadašnje toliko nam omiljene njemačke marke, za što se 1983. moglo kupiti točno tri i tri četvrtine corse A 1,2 S. Skupo, zar ne?

1/3 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/3
2010-03-20 15:52:17

Opel je sa najnovijim redizajnom napravio promjene upravo tamo gdje je trebalo. Inače, ovaj super test je pomalo egzotičan i zbog odabira motora i opreme, pa samim time i cijene. Popis nedostataka može zbuniti čitatelja, ali sigurno ne i potencijalnog kupca. Oni najvjerojatnije ne spadaju u malobrojnu publiku koja prati ovakve portale ili tiskovine... Nadam se da ćete uskoro objaviti sličan test i za neki Vama manje omraženi model...


Advertisement
Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: vw golf v goal edition koliko ulja ide u motor caddy koliko ulja ide u motor caddy cjenika noviapolo christianlouboutinsandals: australia ugg classic argyle k eurokv rnac impreza wtc outlander koliko ulja ide u motor caddy autinaakciji skodasoctavija jimny superbocombi dizelomodel subarurinpreza najskuplji auti girls daciasanderostepway common rail wranglernsahara najskuplji auti rabljenih skodafelicia uvozrabljenihautomobilaize mercedestmini golf variant landcruiser sexi novipasat coachoutletstorenewarrival chevrolet.cruis testamalihtautomobila mitsubishitgalant seat altea xlk koje ulja ide u motor audi meganeersdsport new era atlanta braves mlb cap opel gt dmercedescmlvcdi teracan koliko ulja ide u motor toyota seat alhambra dakaratoyota prednja obloga girls just wanna have fun the north face chloe fleece ja staratfabia renault aster cijena