Autokreso
Autokreso
2011-05-03 , Autor: Cvek, Slike: GEC
Bookmark and Share

Nakon hatchbacka i sedana sada je domaće tržište postalo bogatije i za karavansku inačicu Astre koja nosi naziv Sports Tourer, ST. U kombinaciji s 1,7 CDTi motorom od 125 KS prava je mjera, niti preslab niti prejak


 Automobili Opel Astra Sports Tourer 1,7 CDTi Cosmo

Opel već više od pedeset godina bavi se konstrukcijom i proivodnjom karavanskih automobila, a nakon vrlo uspješnog lansiranja Insignije ST, sada je na red došla i nova Astra. Osim većeg prtljažnog prostora (do 1550 litara) karavanska Astra donosi nešto drugačiji stil u odnosu na hatchback. Da se obziljno računa na ovaj model govori i činjenica da je u dosadašnjem razdoblju četvertina prodanih Astri upravo bila karavanske karoserije.

 Automobili Opel Astra Sports Tourer 1,7 CDTi Cosmo

Pogled na prednji dio automobila ne otkriva nikakve razlike u odnosu na već poznati hatchback, koji ako ćemo istinito, u Hrvatskoj baš i nije postigao zapaženiji uspjeh. Istina jest da je Astra trenutačno drugi najprodavaniji model u Hrvatskoj, ali treba znati da se više od dvije trećine odnosi na prošlu generaciju koja u imenu nosi dodatak Classic.

 Automobili Opel Astra Sports Tourer 1,7 CDTi Cosmo

Dakle, razlike su primjetne tek nakon tzv. B nosača, odakle Astra ST gradi svoj karakter. Ono po čemu su gotovo svi karavani privlačni leži u stražnjem dijelu vozila, u prtljažniku. Dubok i ravnih stranica u potpunosti je presvučen kako bi bio lišen bilo kakvih neiskoristivih kuteva. Olakšano korištenje naglašeno je funkcijom daljinskog preklapanja sjedala. Ova ergonomska funkcionalnost stražnjih sjedala FlexFold omogućuje povećanje kapaciteta prtljažnika s 500 na 1550 litara vrlo jednostavnim pritiskom gumba. Tada se automatski oslobađa i spušta svaki od naslona stražnjeg sjedala, djeljivog u omjeru 60/40. Više nije potrebno hodati oko vozila kako bi se pojedinačno spustio svaki dio naslona stražnjeg sjedala. Opelovi inženjeri dizajnirali su sustav tako da funkcionira i kada se stražnji sigurnosni pojasevi ne uklone s naslona. Sa spuštenim naslonima, duljina poda ptrljažnika povećava se na zadovoljavajućih 1835 mm, što je 28 mm više od dosadašnje Astre karavan.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2
2011-05-06 12:08:31

Ova je Astra sasvim sigurno dizajnerski i po općem dojmu, najprivlačniji automobil u klasi. Ali je preskup. Ili su možda ljudi jednostavno naviknuti da samo obljubljeni Volkswagen smije bezobrazno i potpuno nerealno formirati cijene svojih konfekcijskih konjića? Dok se ne promjene precepcije na tržištima, Opel će i dalje bolje prodavati Classic modele...


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: abarth alfa romeo testsovog.touarega pritisak u gumama renault twin koliko ulja ide u mercedes cla novi vw passat svi modeli dacije marko ciglar opelvinsignijadsportslturer test rabljenog fordemondeoatdci opelmcorsaropc golf v gti novarcorsa test rabljenog koliko ulja ide u motor audi marko tomac chevrolet cruze koliko ulja ide u motor audi suzukieregina opelvastra koliko ulja ide u motor golf i test rabljenog astra and x= koliko ulja ide u motor audi fordemodelot opelvastra testotoyotaravensis citroenjzero dino novosel pritisak u gumama fiat punto g topelasignumisportsatourer kiaceedsw subrau all products : louis vuitton h ford focus test koliko ulja ide u motor audi louis vuitton classic china ru hondakcr-z landcruiser test automobilskih guma far za orlando koliko ulja ide u motor kia punto electric zvuk motora golf viiii hrvatski tunirani automobili o stormmotornoolje kvalitetnoegorivo hankookrgume astra cabrio x type fordkugatest a klasa