2011-05-03 , Autor: Cvek, Slike: GEC
Bookmark and Share

Nakon hatchbacka i sedana sada je domaće tržište postalo bogatije i za karavansku inačicu Astre koja nosi naziv Sports Tourer, ST. U kombinaciji s 1,7 CDTi motorom od 125 KS prava je mjera, niti preslab niti prejak


 Automobili Opel Astra Sports Tourer 1,7 CDTi Cosmo

Opel već više od pedeset godina bavi se konstrukcijom i proivodnjom karavanskih automobila, a nakon vrlo uspješnog lansiranja Insignije ST, sada je na red došla i nova Astra. Osim većeg prtljažnog prostora (do 1550 litara) karavanska Astra donosi nešto drugačiji stil u odnosu na hatchback. Da se obziljno računa na ovaj model govori i činjenica da je u dosadašnjem razdoblju četvertina prodanih Astri upravo bila karavanske karoserije.

 Automobili Opel Astra Sports Tourer 1,7 CDTi Cosmo

Pogled na prednji dio automobila ne otkriva nikakve razlike u odnosu na već poznati hatchback, koji ako ćemo istinito, u Hrvatskoj baš i nije postigao zapaženiji uspjeh. Istina jest da je Astra trenutačno drugi najprodavaniji model u Hrvatskoj, ali treba znati da se više od dvije trećine odnosi na prošlu generaciju koja u imenu nosi dodatak Classic.

 Automobili Opel Astra Sports Tourer 1,7 CDTi Cosmo

Dakle, razlike su primjetne tek nakon tzv. B nosača, odakle Astra ST gradi svoj karakter. Ono po čemu su gotovo svi karavani privlačni leži u stražnjem dijelu vozila, u prtljažniku. Dubok i ravnih stranica u potpunosti je presvučen kako bi bio lišen bilo kakvih neiskoristivih kuteva. Olakšano korištenje naglašeno je funkcijom daljinskog preklapanja sjedala. Ova ergonomska funkcionalnost stražnjih sjedala FlexFold omogućuje povećanje kapaciteta prtljažnika s 500 na 1550 litara vrlo jednostavnim pritiskom gumba. Tada se automatski oslobađa i spušta svaki od naslona stražnjeg sjedala, djeljivog u omjeru 60/40. Više nije potrebno hodati oko vozila kako bi se pojedinačno spustio svaki dio naslona stražnjeg sjedala. Opelovi inženjeri dizajnirali su sustav tako da funkcionira i kada se stražnji sigurnosni pojasevi ne uklone s naslona. Sa spuštenim naslonima, duljina poda ptrljažnika povećava se na zadovoljavajućih 1835 mm, što je 28 mm više od dosadašnje Astre karavan.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2
2011-05-06 12:08:31

Ova je Astra sasvim sigurno dizajnerski i po općem dojmu, najprivlačniji automobil u klasi. Ali je preskup. Ili su možda ljudi jednostavno naviknuti da samo obljubljeni Volkswagen smije bezobrazno i potpuno nerealno formirati cijene svojih konfekcijskih konjića? Dok se ne promjene precepcije na tržištima, Opel će i dalje bolje prodavati Classic modele...


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: sexidjevojkeiautomobilior adac test pouzdanosti suzuki brizgaljke opel pritisak u gumama grande punto rabljeni mitsubishi carisma gd camaro rent a car cjenik dijelova za opel astru lexus stotibroj nissan micra cc dijelovi suzuki samurai selen blok mini one mazda mps subaruolegacy rally sjedalice ssangyong novak bregasta osovina renault ii la vwrgolfr-.usporedniptest igor rabljena vozila toyota yaris splash koje ulja ide u motor seat koliko ulja ide u motor volvo laguna grandtour vwkpoloacross focusfccmax primera hjundaielantra test izdrzljivo usporedba: mercedes gla vs. au motorno ulje honda accord sigurnosnizracnitrokut producttags : low-cost high-qu renaulta clija osmi broj koliko ulja ide u motor golf clio tce bf goodrich coupe auto sjedalica svjetla na vozilima kolje ulja u motor smart cijena dijelova seat altea xl rabljeniumegane tlak u gumi cijena novog golfa turbina laguna seat leon test jaguar f type ford model t