Autokreso
Autokreso
2013-10-30 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Najsnažnija Astra svih vremena postala je mnogo ozbiljnija konkurencija nego li je to bila prethodna generacija. Pored toga što je dizajnerski uspješnija, pored toga je i tehnički naprednija


 Automobili Opel Astra OPC

Ta tri magična slova, OPC skraćenica su od Opel Performance Centera, a koji je zaslužan i za model koji smo nedavno imali priliku isprobati. Coupe, odnosno GTC izdanje aktualne Astre nastavak je uspješnog modela koji je već u prethodnoj generaciji bio jako dobro prihvaćen, pogotovo kod mlađih kupaca. U aktualnoj je generaciji coupe izdanje postalo još atraktivnije, ali i kudikamo kvalitetnije. To se posebno odnosi na najsnažnije, OPC izdanje.

 Automobili Opel Astra OPC

Model je to koji 'pali' već iz daljnje, na prvu. Spojleri, difuzori, Brembova kočiona kliješta, veliki naplatci s niskoprofilnim gumama privlače i one koji inače ne obraćaju pozornost na automobile. Sve to dovelo je do popularizacije 'zapete munje'. Pored same vanjštine, privlači i putnička kabina koja je napravljena kako bi se uživalo u svakoj vožnji. Tome pomažu izvrsna sportska sjedala. Na struju se mogu podešavati čak i bočni oslonci, a podesiv je i nagib dijela koji se izvlači pod koljenima.

 Automobili Opel Astra OPC

Kad se tome doda i upravljač, dakako podesiv po visini i dubini, a koji izvrsno sjeda u ruke, zabava može započeti. Nakon što smo se automobilom upoznali na zagrebačkim prometnicama, uputili smo se tamo gdje se Astra OPC osjeća kao kod kuće - na stazu. Već nakon prvog kruga po Grobniku počeli smo ispitivati koliko se brzo ovaj automobil može voziti. S obzirom da je Astra OPC nastala tako da su testni vozači radili mnogobrojne kilometre na stazama, ne čudi što se istom može biti iznimno brz.

 Automobili Opel Astra OPC

Ispod poklopca motora smješten je dvolitreni, turbom opremljen motor koji raspolaže najvećom snagom od 280 KS (pri 5300 o/min) te čak 400 Nm (u području od 2400 do 4800 okretaja) maksimalnog okretnog momenta. Tolikom količinom okretnog momenta gotovo nitko u klasi ne može se pohvaliti i OPC zbog njega ide kad god pritisnete gas, od 2500 do 5400 o/min.

 Automobili Opel Astra OPC

Zahvaljujući hiperstrut ovjesu s dvostrukim trokutastim poprečnim ramenima te blokadom diferencijala, OPC pravu ćud pokazuje tijekom prolaska zavojima, a gdje je osigurana vrlo velika doza gripa na prednjim kotačima. Osim što smo to isprobavali na stazi, izvrsna prilika za testiranje u 'realnim uvjetima bile su i cesta na Krku, te po povratku penjanje prema A6 autocesti.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: test polranje nissan quaskai renault scenic kontrolna ploca novak latvala fiesta pk kia ceed ubrz.. zimske gume honda accord koliko ulja ide u mjenjac aud elektro automobil hankook reno magan berlingo grand voyager kiaoceedesw nissanx-trail toyota avensis wagon tuning audi marko usporedniatestckaravana testu koliko ulja ide u motor guliet audi coupe test ljetnih guma ams rabljeni mitsubishi carisma mercedesabcklasawww.youtube.co koliko ulja ide u motor opel c ford b-max lanceradizel mjerenjesnage vwgolfvimotori croatian drift chelenge koje ulje ide u fijat skudo lambomokrozwsnijeg haktestguma spacstar okretni fiesta suv pritisak u gumama renault cang test auto guma - unknow mercedes a klase a audi vs antara porscheaintertauto ugg classic mini pick up fordsmustangwsally philips blue vision opeloastranopc passat blue motion sym termo otpornik za wv polo kolikoideuljaumotorclio