2013-10-30 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Najsnažnija Astra svih vremena postala je mnogo ozbiljnija konkurencija nego li je to bila prethodna generacija. Pored toga što je dizajnerski uspješnija, pored toga je i tehnički naprednija


 Automobili Opel Astra OPC

Ta tri magična slova, OPC skraćenica su od Opel Performance Centera, a koji je zaslužan i za model koji smo nedavno imali priliku isprobati. Coupe, odnosno GTC izdanje aktualne Astre nastavak je uspješnog modela koji je već u prethodnoj generaciji bio jako dobro prihvaćen, pogotovo kod mlađih kupaca. U aktualnoj je generaciji coupe izdanje postalo još atraktivnije, ali i kudikamo kvalitetnije. To se posebno odnosi na najsnažnije, OPC izdanje.

 Automobili Opel Astra OPC

Model je to koji 'pali' već iz daljnje, na prvu. Spojleri, difuzori, Brembova kočiona kliješta, veliki naplatci s niskoprofilnim gumama privlače i one koji inače ne obraćaju pozornost na automobile. Sve to dovelo je do popularizacije 'zapete munje'. Pored same vanjštine, privlači i putnička kabina koja je napravljena kako bi se uživalo u svakoj vožnji. Tome pomažu izvrsna sportska sjedala. Na struju se mogu podešavati čak i bočni oslonci, a podesiv je i nagib dijela koji se izvlači pod koljenima.

 Automobili Opel Astra OPC

Kad se tome doda i upravljač, dakako podesiv po visini i dubini, a koji izvrsno sjeda u ruke, zabava može započeti. Nakon što smo se automobilom upoznali na zagrebačkim prometnicama, uputili smo se tamo gdje se Astra OPC osjeća kao kod kuće - na stazu. Već nakon prvog kruga po Grobniku počeli smo ispitivati koliko se brzo ovaj automobil može voziti. S obzirom da je Astra OPC nastala tako da su testni vozači radili mnogobrojne kilometre na stazama, ne čudi što se istom može biti iznimno brz.

 Automobili Opel Astra OPC

Ispod poklopca motora smješten je dvolitreni, turbom opremljen motor koji raspolaže najvećom snagom od 280 KS (pri 5300 o/min) te čak 400 Nm (u području od 2400 do 4800 okretaja) maksimalnog okretnog momenta. Tolikom količinom okretnog momenta gotovo nitko u klasi ne može se pohvaliti i OPC zbog njega ide kad god pritisnete gas, od 2500 do 5400 o/min.

 Automobili Opel Astra OPC

Zahvaljujući hiperstrut ovjesu s dvostrukim trokutastim poprečnim ramenima te blokadom diferencijala, OPC pravu ćud pokazuje tijekom prolaska zavojima, a gdje je osigurana vrlo velika doza gripa na prednjim kotačima. Osim što smo to isprobavali na stazi, izvrsna prilika za testiranje u 'realnim uvjetima bile su i cesta na Krku, te po povratku penjanje prema A6 autocesti.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koliko ulja ide u swift lacetti cdx intervju test rabljenog ford mondeo test rabljenih mercedes cls golfgkult tiffany paloma picasso modern alfa romeo mi.to zimske gume honda accord subarutjustyfmaratonttest roomster skodaajaris meganhatchback traim test mercedes glk usporedni.testsgolfattdiairtsi teretni katra farovi golf v plus nissanx-trail koliko ide ulja u motor fiat b sandero novi insignia concept novilclio return specijal marko tuning hrvatski kraljevi prera walter rohrl ascona kolikoulja u motor fiat punt renault twingo gordini panda testghjundaioelantra citroensaxo renaulttwingogordini bemve ford focus - pneumatici pritis rabljeni djeloviza megan gkappa setovi koecenje monogramtcanvastpapillonnacces zimska guma dunlop sp winter r aveo sedan kymco grand dink mercedes a hhoigenerator xenon cijene servisa toyota yaris mazuda sky activ diesel kranik subaruitrezia