Autokreso
Autokreso
2012-03-25 , Autor: Cvek
Bookmark and Share

Odmah na počeku prodaje coupe izvedbe Astre, modela GT isprobali smo najsnažnije izdanje koje rabi 1,6-litreni benzinski, turbom punjeni motor od 180 konjskih snaga


 Automobili Opel Astra GTC Sport 1.6 Turbo

Protekla generacija Opelove Astre dosta je veliki uspjeh postigla upravo zahvaljujući GTC, odnosno coupe verziji koja je sada dobila dostojnu nasljednicu. Nasljednicu koja nije tek model nastao odstranjivanjem jednog para vrata peterovratne izvedbe (iako to nije bio niti prethodni model), već u mnogim elementima samostalan automobil koji će i dalje nastaviti stvarati svoju, vjerujemo uspješnu, povijest. Spomenimo kako je prethodna generacija u pet godina na tržištu prodana u više od 400 tisuća primjeraka za što mislimo da je stvarno hvale vrijedan rezultat.

 Automobili Opel Astra GTC Sport 1.6 Turbo

S obzirom da je GTC model napravljen kako bi se uživalo u vožnji, a cilj je privući i jednu sasvim novu skupinu kupaca koji do sada nisu razmišljali da bi mogli postati vlasnici novog Opelovog modela. Stoga je mnogo pažnje posvećno ovjesu automobila. Tako se Astra GTC može pohvaliti korištenjem HiPerStrut ovjesa poznatim iz najsnažnije Insignije, one u OPC izdanju. Upravo HiPerStrut ovjes osigurava preciznije upravljanje te bolji osjećaj na upravljaču.

 Automobili Opel Astra GTC Sport 1.6 Turbo

Testni model nešto je što bi mnogi željeli voziti. Dakle, riječ je o najsnažnijem izdanju Opel Astre GTC pogonjene 1,6-litrenim Turbo benzincem koji pri 5500 okretaja u minuti osigurava snagu od vrlo solidnih 180 konjskih snaga. Tu je i 230 Nm okretnog momenta u području od 2200 do 5400 o/min. Kako i priliči bezinskim modela, i ovaj traži snažnije pritiskanje papučice gasa. To automatski znači i nešto veću potrošnju. I dok nam je prosjek na preko tisuću prevaljenih kilometara bio 10,3 l/100 km, moramo napomenuti kako potrošnja lagano prevali i preko, nekima nesretne, brojke 13.
1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: farizaotoyotu koliko ulja ide u multitronic corsa c test christian louboutin black leat fulmen fordrmondeoesw xara picasso subaru brz golf sportsvan superbacombi jaguar xj ford mondeo tdci auto sjedalica cijene servisa citroenindex.ph testovi ljetnih guma alfaamitoacitroen theanorthlfacepgorestexpjacket honda rr vs mercedes neki robertbosch ljtnih guma lagunaicoupergt vwgolfvgoaledition koliko ulja ide u motor opel cjenik ford servisa kvalitetnoegorivo seat test hibridna renault megane sedan zimskeogumewhondaxhrv elektronski podizaci theinorth.facefdenaliifleececw maglenketnissannqasqai fiat scudo poloabijeleebokje renaultmtwingo lamela ww polo dizel mi vozimo one biraju kvatiteta.goriva cijene servisa subaru usporedba.downsizingsmotora djelovi skoda fabia vw golf - usporedni test christianilouboutinlsuedevsqua fiat grande punto test rabljenog honda focus fusin test vectra test opel astra turbo cliogtestorabljeih cijenegservisaecitroen