2010-08-31 , Autor: Domagoj Kodžić, Slike: GEC
Bookmark and Share

U nesvakidašnjem peterovratnom izdanju Mitsubishi Lancer Sportback ispada auto koji se ne kupuje iz prve, nego zbog trajnih vrijednosti


Zbog aljkavosti starog zastupnika Lancer kod nas nije uspio dosegnuti višu razinu prisutnosti na cestama. Generacijama su najsiromašniji paket opreme kupovali uglavnom umirovljenici. Tek s poslijednjom generacijom iznikla je dovoljno brojna ekipa zaljubljenika kojoj je privlačna bila samo izvedba evolution. Testirani je model nešto sasvim drukčije.

Između slabašnog prednjeg pogona od samo 86 ili 105 KS i serijskih 265-295 KS u kombinaciji s izvedbom 4x4 dosta je prostora. Tu prazninu Mitsubishi danas mora popuniti. Ima i adut. Uz klasičnu četverovratnu limuzinu, nudi se i puno pristalija kombinacija naglašenog sportskog dojma - peterovratna kombi-limuzina. Dimenzijama definitivno prevelika, nadilazi prosjeke klase, a to čini i agresivnim izgledom.

Najprije dizajnom. Ravan i dugačak poklopac motora s naglašenim nosom i trapezoidnom rešetkom djeluje upečatljivo. Agresivan u nekim linijama, priziva izgled morskog psa, ali i poneki element borbenog zrakoplova. Za dizajnerski vrlo klasični Mitsubishi neobično rješenje modela s peterim vratima ima svoje tržišno opravdanje, jer na europskom tržištu kompakti drže tri četvrtine prodaje. Zanimljivo je da Sportback nije malen. Sa 4585 mm duži je punih 15 mm od limuzinske verzije.

Golemi stražnji spojler samo dodatno naglašava sportski izričaj, kao i prikladni 18-colni naplaci. Lancer na cesti leži vrlo nisko i pokazuje svoje mogućnosti. Vozna mu je dinamika vrlo izražena, a dojam poboljšavaju elementi poput štitnika kotača koji upućuju na povezanost s reli automobilima.

No, zvuk stroja vraća nas u realnost. To nije turbo, nego dobar 1,8-litreni atmosferski motor s privlačnih 143 KS. Nudi bolju motorizaciju od europskih prosjeka, ali i nešto višu potrošnju. Motor se voli vrtjeti, mjenjač je odličan, a ni performanse nisu loše. Najvišom brzinom od 196 km/h te ubrzanjem od 10,4 sekunde nije namijenjen onima koji jure, nego onima koji se samo vole dobro voziti i koji neće biti razočarani.

Bogata oprema intense s neobičnim sadržajem, poput ESP-a i odličnog audiosustava iz Rockford Fosgatea, te smještaj iznad klasične kompaktne klase njegovi su veliki aduti. Veći od cijene, koja je s akcijskih 10.000 kuna bonusa pala na 154.500 kuna. Dakle, i povoljna je ako gledamo kroz metre, potpunu opremu i izuzetno pouzdanu mehaniku. I imidž je također odličan.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: toyotaourbanwcruiser ante mrdulas rabljenihmitsubishincarisma cjenik zamjenskih dijelova zac nissan motorno ulje koje trosi christian.louboutinfanklejarie nemo combi coupe ljtnih guma opelastragtcb nissan micra cc dijelovi thenorthfacelibretriclimat prodani fiatssport impress mercedessaklasaie kia najeftiniji sportski automobil lancia ypsilon koliko ulja ide u motor nissan seat ibiz cjenik dijelova renault clio cjenik dijelova renault clio pritisak u gumama renault clio pritisak u gumama renault clio test opel zafira goran puhovski louis vuitton classic china ru ugg classic mini koliko ulja ide u motor audi najbolji kompaktni suv hondavfr test rabljenog nissan qashqai vw bora daewoo matiz mercedes benz c gumezakamione toyota avensis ugradnja plina snaga logan pickup cjenik dijelova renault clio tiffanyheartbracelet:zenc cjenik dijelova za novu opel a diznezaopelcorsasport test auto guma tigar renault megane generation or ( mercedesmlcdi auto motor i sport katalog peu epway usporedni.testpalfaaromro cijene zimskih guma