Autokreso
Autokreso
2013-08-04
Bookmark and Share

Ovo je jedini benzinski model koji je moguće kupiti u domaćim prodajnim salonima, a stoji 154.900 kuna, čemu valja pribrojati 10 tisuća kuna za multimediju


 Automobili Mitsubishi ASX 1,6 Invite AS&G 2WD

Nemate li u svojoj linije proizvoda barem jedan SUV i crossover model, teško da možete ostvarivati neke izvrsne prodajne rezultate. Tako danas svakakve primjese na ovu temu imaju gotovo svi proizvođači, pa neki lagano i zaboravljaju koje su marke bili vladari i pioniri terenskih, odnosno kasnije SUV modela. Jedan od njih svakako je japanski Mitsubishi. Prisjetimo se Pajera, pa Outlandera, a nakon kojeg je stigao i ASX... Stupanjem na snagu novih trošarina cijena benzinskom ASX-u je sa 169.900 pala na 149.900 kuna.

 Automobili Mitsubishi ASX 1,6 Invite AS&G 2WD

Upravo smo osnovni model ASX-a i sami imali priliku isprobati. Ako kažemo osnovni, onda mislimo na benzinsku verziju, 1,6-litrenu čija se snaga i moment prenose samo na prednju osovinu. Model je to koji platformu dijeli s nešto većim Outlanderom, pa im je zajednički međuosovinski razmak od 267 cm. Ipak, ASX je i nakon nedavnog redizajna, dugačak 4295 mm, dok veći Outlander u dužinu broji 465,5 cm. Time ASX izravno napada Nissanov Qashqai te Kijin Sportage.

 Automobili Mitsubishi ASX 1,6 Invite AS&G 2WD

Automobil je to koji izvana odlično skriva dimenzije jer teško da bi netko 'na prvu' rekao da je toliko velik. To je razlog zašto i putnička kabina djeluje dosta raskošno, govorimo li o raspoloživom prostoru, a što svakako ugodno iznenađenje te putnicima na stražnjoj klupi pruža zavidnu količinu prostora za koljena. Znamo da japanski modeli n opčaravaju uređenjem putničke kabine, što se pokazalo i na ovom ASX-u, no ne možemo reći da nije sve na svom mjestu. Jednostavno i pregledno. Tu je i solidnih 416 litara obujma prtljažnika. Zahvaljujući sportskoj nastrojenosti prednjeg dijela vozila, ASX djeluje dosta privlačno, a što znači da privlači i poglede slučajne publike.

 Automobili Mitsubishi ASX 1,6 Invite AS&G 2WD

Iako ASX pripada segmentu SUV-a, odnosno crossover modela, mi bi ga ipak više svrstali u povišene kompakte. Naime, ASX nije model u kojem osjećate previše neudobonosti, on je vrlo dobro pripremljen s ciljem što boljeg upijanja neravnina. Zahvaljujući težini od 1270 kilograma ASX je lagan za upravljanje, kako u vožnji otvorenim prometnicama tako i tijekom probijanja kroz gradsku gužvu. Lagan je za okretanje, a problema nema ti prilikom parkiranja. Potrebno je tek manje privikavanje na gabarite, a s obzirom da nema velike prevjese olakšano je manevriranje.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: ken block bandit modelska godina test ford s-max testspminiwcoopersrabljeni jeep ovijes usb aoklasaamercedesltestovi izmjenauljaideumotorfiest koje ulje ide u opel meriva termostat kompkakt suv master test subaruntrezia touring tfsi renaultlatitude dacia duster opel antara kasko cilindar osram silverstar hibridna turbina bmw urban cijena dijelova seat leonindex nova astra seat ateca pervan street race osijek renault megane berline, dynami laguna renault kolicina ulja u motoru uljue zglobhompassat cijenaservisaseatalhambra daciadustervideo polovni ford fokus astraclassic gt phev naj-auto mane kod kupnje dizela usporedba golf plus i renault mazda maraton ford kuga disel sajla sjedala kadjar renault pritisak u gumama ford s max suzukigrandvitara bandit fiat punto koliko ide ulja u getribu rena volkswagenntouareg