Autokreso
Autokreso
2013-08-04
Bookmark and Share

Ovo je jedini benzinski model koji je moguće kupiti u domaćim prodajnim salonima, a stoji 154.900 kuna, čemu valja pribrojati 10 tisuća kuna za multimediju


 Automobili Mitsubishi ASX 1,6 Invite AS&G 2WD

Nemate li u svojoj linije proizvoda barem jedan SUV i crossover model, teško da možete ostvarivati neke izvrsne prodajne rezultate. Tako danas svakakve primjese na ovu temu imaju gotovo svi proizvođači, pa neki lagano i zaboravljaju koje su marke bili vladari i pioniri terenskih, odnosno kasnije SUV modela. Jedan od njih svakako je japanski Mitsubishi. Prisjetimo se Pajera, pa Outlandera, a nakon kojeg je stigao i ASX... Stupanjem na snagu novih trošarina cijena benzinskom ASX-u je sa 169.900 pala na 149.900 kuna.

 Automobili Mitsubishi ASX 1,6 Invite AS&G 2WD

Upravo smo osnovni model ASX-a i sami imali priliku isprobati. Ako kažemo osnovni, onda mislimo na benzinsku verziju, 1,6-litrenu čija se snaga i moment prenose samo na prednju osovinu. Model je to koji platformu dijeli s nešto većim Outlanderom, pa im je zajednički međuosovinski razmak od 267 cm. Ipak, ASX je i nakon nedavnog redizajna, dugačak 4295 mm, dok veći Outlander u dužinu broji 465,5 cm. Time ASX izravno napada Nissanov Qashqai te Kijin Sportage.

 Automobili Mitsubishi ASX 1,6 Invite AS&G 2WD

Automobil je to koji izvana odlično skriva dimenzije jer teško da bi netko 'na prvu' rekao da je toliko velik. To je razlog zašto i putnička kabina djeluje dosta raskošno, govorimo li o raspoloživom prostoru, a što svakako ugodno iznenađenje te putnicima na stražnjoj klupi pruža zavidnu količinu prostora za koljena. Znamo da japanski modeli n opčaravaju uređenjem putničke kabine, što se pokazalo i na ovom ASX-u, no ne možemo reći da nije sve na svom mjestu. Jednostavno i pregledno. Tu je i solidnih 416 litara obujma prtljažnika. Zahvaljujući sportskoj nastrojenosti prednjeg dijela vozila, ASX djeluje dosta privlačno, a što znači da privlači i poglede slučajne publike.

 Automobili Mitsubishi ASX 1,6 Invite AS&G 2WD

Iako ASX pripada segmentu SUV-a, odnosno crossover modela, mi bi ga ipak više svrstali u povišene kompakte. Naime, ASX nije model u kojem osjećate previše neudobonosti, on je vrlo dobro pripremljen s ciljem što boljeg upijanja neravnina. Zahvaljujući težini od 1270 kilograma ASX je lagan za upravljanje, kako u vožnji otvorenim prometnicama tako i tijekom probijanja kroz gradsku gužvu. Lagan je za okretanje, a problema nema ti prilikom parkiranja. Potrebno je tek manje privikavanje na gabarite, a s obzirom da nema velike prevjese olakšano je manevriranje.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koliko ulja ide u motor touran golfniv novi sandero savijetiokupnjiauta s klase renault laguna expression conf renault megan sedan benzin ili dizel kia sportage renault megan sedan koliko ulja ide u motor honde seat ateka fiat panda cjenikeguma zakretno svijetlo dizel ili benzin glf koliko ulja ide u motor seat continuouslminitbeanmnecklace opel zafira roletna gepeka crjevo od klime sa ventilom twingokrs subaru forester dachia sandero stepway suzuki eko tour nissan juke koliko ulja ide u mercedes s dacia dasterambience siva testovi rabljenih vozil chevrolet aveo sedan koliko ulja ide u motor toyota koliko ulja ide u motor seat i testautosjdalica cijene servisa chevrolet seatsleon.test active body control renault megan grandtour igorjakopec skodaarapid renaultrmegan tas golf testovi rabljenih renault senic grande golfiplusiiv corsa c test fnovifpassat hondaiaccordatypes hankook winter pritisak u gumama ford ka osvoji swift zracnifilter ... testoviquadova