Autokreso
Autokreso
2012-03-05 , Autor: Cvek, Slike: GEC & Cvek
Bookmark and Share

Prve tri generacije modela Ypsilon koji želi biti pripadnik luksuznog segmenta preživjele su u trovratnoj karoserijskoj izvedbi, da bi četvrto izdanje dobilo još jedan par vrata


 Automobili Lancia Ypsilon 1,3 MJT Platinum

Kao što smo bili izvjestili, krajem protekle godine u domaće prodajne salone stigla je nova, četvrta generacija Lancie Ypsilon. Novi je model 'narastao' na 384 cm dužine, 167 cm širine i 152 cm visine, uz međuosovinski razmak od 239 cm. S obzirom da je ovo automobil koji prvenstveno bira ženska publika, možemo razumjeti tek neznatne promjene u dimenzijama automobila.

 Automobili Lancia Ypsilon 1,3 MJT Platinum

Stoga ne čudi da nam je nedostajalo malo mjesta. Kako sprijeda, u području koljena, u širinu, tako i strga u dužinu. No, znamo da talijanski modeli nikada nisu bili previše rastrpošni u ovim karakteristikama. Iako su straga ugrađena još jedna vrata, s obzirom da je kvaka postavljena dosta visoko, u razini prozora, mnogi je niti ne primjete.

 Automobili Lancia Ypsilon 1,3 MJT Platinum

Na test smo dobili 1,3-litreni MJT uz najbolji, Platinum paket. Multijet druge generacije sad iz obujma 1,25 litre ostvaruje 95 KS pri 4000 Nm te 200 Nm pri samo 1500 o/min. Radi mirno i kultivirano te odmah 'hvata'. Moment je sasvim dobar, pa je elastičnost izuzetna. Šesti stupanj prijenosa još bi mu bolje pristajao. S obzirom da Ypsilon nije model koji je napravljen za jurnjavu, ubrzanje od 11,4 s sasvim je dostatno. Dosta mekano podešen ovjes primjeren je domaćim prometnicama pa Ypsilon dosta dobro upija brojne neravnine.

 Automobili Lancia Ypsilon 1,3 MJT Platinum

Kao što smo već spomenuli, Ypsilon nije model za jurnjavu i najbolje se snalazi u gradskom prometnu. Pa ipak je to automobil napravljen prvenstveno za talijanske kupce iz prenapučenih gradova. City opcija 'omekšanog' upravljača te stražnji seznori za parkiranje, i one manje spretene učinti će sretnima kada po gradu traže mjesto za svog ljubimca.
1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: c-elysse superbacombi suzuki s-cross mercedestvaneo tassel watchesl-xbreitlingdwatches,ro renault coupe lanciaiy megane gt novaskoda test rabljenog toyota auris hyundai sonata renault megane grandtoure pritisak u gumama fiat punto astra f mercedes a lasa a koliko ide ulja u motor clio megane gt gume dimenzije vw up! antifriz za matiz koliko ulja ide u motor pola renault twingo rs renault twingo rs aktualni broj westgate najveci chevrolet malibu motorno ulje za ford fiestu buy remicade propisi roomster-logan mazdaeskyactivsdiesel cjenik dijelova za vw passat vrsta ulja za motor audi megane gt koliko ide ulja u motor fiat b megane gt crv passat motor opel tigra honda odyssey renault opel corssa opel astra opc gradskarauta gvoznjaipeugeot seat arosa linhaj sise najskupljiwauti tablce: