Autokreso
Autokreso
2012-03-05 , Autor: Cvek, Slike: GEC & Cvek
Bookmark and Share

Prve tri generacije modela Ypsilon koji želi biti pripadnik luksuznog segmenta preživjele su u trovratnoj karoserijskoj izvedbi, da bi četvrto izdanje dobilo još jedan par vrata


 Automobili Lancia Ypsilon 1,3 MJT Platinum

Kao što smo bili izvjestili, krajem protekle godine u domaće prodajne salone stigla je nova, četvrta generacija Lancie Ypsilon. Novi je model 'narastao' na 384 cm dužine, 167 cm širine i 152 cm visine, uz međuosovinski razmak od 239 cm. S obzirom da je ovo automobil koji prvenstveno bira ženska publika, možemo razumjeti tek neznatne promjene u dimenzijama automobila.

 Automobili Lancia Ypsilon 1,3 MJT Platinum

Stoga ne čudi da nam je nedostajalo malo mjesta. Kako sprijeda, u području koljena, u širinu, tako i strga u dužinu. No, znamo da talijanski modeli nikada nisu bili previše rastrpošni u ovim karakteristikama. Iako su straga ugrađena još jedna vrata, s obzirom da je kvaka postavljena dosta visoko, u razini prozora, mnogi je niti ne primjete.

 Automobili Lancia Ypsilon 1,3 MJT Platinum

Na test smo dobili 1,3-litreni MJT uz najbolji, Platinum paket. Multijet druge generacije sad iz obujma 1,25 litre ostvaruje 95 KS pri 4000 Nm te 200 Nm pri samo 1500 o/min. Radi mirno i kultivirano te odmah 'hvata'. Moment je sasvim dobar, pa je elastičnost izuzetna. Šesti stupanj prijenosa još bi mu bolje pristajao. S obzirom da Ypsilon nije model koji je napravljen za jurnjavu, ubrzanje od 11,4 s sasvim je dostatno. Dosta mekano podešen ovjes primjeren je domaćim prometnicama pa Ypsilon dosta dobro upija brojne neravnine.

 Automobili Lancia Ypsilon 1,3 MJT Platinum

Kao što smo već spomenuli, Ypsilon nije model za jurnjavu i najbolje se snalazi u gradskom prometnu. Pa ipak je to automobil napravljen prvenstveno za talijanske kupce iz prenapučenih gradova. City opcija 'omekšanog' upravljača te stražnji seznori za parkiranje, i one manje spretene učinti će sretnima kada po gradu traže mjesto za svog ljubimca.
1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: renault megne watchesl-xbreitlingdwatches,ro mercedes sprinter mini bus kompkakt suv m minismoto mercedes a lasa a kiaibeta markomtomac mercedestvaneo golfkviitsi nissan nova micra mercedes a class euro iv hondapcrv kiaibeta australia testrzimskihogumassuv miniscoupe koliko ide ulja u motor clio honda odyssey koliko ulja ide u motor ducato hladnjak vode pick usporedbi test auto guma miniscountryman atlas cube earrings tiffany ea honda odyssey ocjenjuju volksvagen gte passat honda odyssey opel-citroen honda odyssey djevojkadana vw golf vii test hjundai elantra jubilarni seatarosa new vw touareg usporedni test touran dsg koliko ulja ide u motor scenic test rabljenog bmw karting grobnik suzuk swift benzin je novi dizel koliko ulja ide u motor scenic omvipremiumwdiesel gumesdimenzijecvwrpolo fsi motori cayman cros koje ulja ide u motor volvo xc bestcars motorno ulje za ford fiestu