2012-03-05 , Autor: Cvek, Slike: GEC & Cvek
Bookmark and Share

Prve tri generacije modela Ypsilon koji želi biti pripadnik luksuznog segmenta preživjele su u trovratnoj karoserijskoj izvedbi, da bi četvrto izdanje dobilo još jedan par vrata


 Automobili Lancia Ypsilon 1,3 MJT Platinum

Kao što smo bili izvjestili, krajem protekle godine u domaće prodajne salone stigla je nova, četvrta generacija Lancie Ypsilon. Novi je model 'narastao' na 384 cm dužine, 167 cm širine i 152 cm visine, uz međuosovinski razmak od 239 cm. S obzirom da je ovo automobil koji prvenstveno bira ženska publika, možemo razumjeti tek neznatne promjene u dimenzijama automobila.

 Automobili Lancia Ypsilon 1,3 MJT Platinum

Stoga ne čudi da nam je nedostajalo malo mjesta. Kako sprijeda, u području koljena, u širinu, tako i strga u dužinu. No, znamo da talijanski modeli nikada nisu bili previše rastrpošni u ovim karakteristikama. Iako su straga ugrađena još jedna vrata, s obzirom da je kvaka postavljena dosta visoko, u razini prozora, mnogi je niti ne primjete.

 Automobili Lancia Ypsilon 1,3 MJT Platinum

Na test smo dobili 1,3-litreni MJT uz najbolji, Platinum paket. Multijet druge generacije sad iz obujma 1,25 litre ostvaruje 95 KS pri 4000 Nm te 200 Nm pri samo 1500 o/min. Radi mirno i kultivirano te odmah 'hvata'. Moment je sasvim dobar, pa je elastičnost izuzetna. Šesti stupanj prijenosa još bi mu bolje pristajao. S obzirom da Ypsilon nije model koji je napravljen za jurnjavu, ubrzanje od 11,4 s sasvim je dostatno. Dosta mekano podešen ovjes primjeren je domaćim prometnicama pa Ypsilon dosta dobro upija brojne neravnine.

 Automobili Lancia Ypsilon 1,3 MJT Platinum

Kao što smo već spomenuli, Ypsilon nije model za jurnjavu i najbolje se snalazi u gradskom prometnu. Pa ipak je to automobil napravljen prvenstveno za talijanske kupce iz prenapučenih gradova. City opcija 'omekšanog' upravljača te stražnji seznori za parkiranje, i one manje spretene učinti će sretnima kada po gradu traže mjesto za svog ljubimca.
1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: mercedestvaneo test rabljenog nissan qashqai watchesl-xbreitlingdwatches,ro test rabljenog stilo vw polo tdi xarapicasso fiat chinquechento novivwpolo mitsubishi colt north reno megane marin felge koliko ulja ide u motor ford c gradska mala auta czero naj-auto toyota corola garmini koliko ulja ide u motor pola nova kolicina ulja ide u motor audi tunning street race... autoklub siget siatemogrijanja tuning abs senzori opelsvectrawc seat-o-min maraton test fluence nosac za bicikle skoda manchesterunitedjerseys: motorno ulje za ford fiestu rabljeni djelovi cjenik dijelova za vw passat rabljena vozila toyota fiat bravo mjt opel tuning show karlovac test smart nemo tepisi za citroen test zimskih guma suv hondaaccordtypes test rabljenog nissan qashqai opelomega ford fiest citroen c zero auto motor sport katalog compact cope koliko ulja ide u motor pola