2012-04-02 , Autor: Cvek, Slike: GEC & Cvek
Bookmark and Share

Najsnažnije i najbogatije opremljeno izdanje modela i40 u karavanskom izdanju imali smo priliku i sami isprobati te istražiti čime sve korejski stručnjaci žele poremetiti planove dosadašnjim vladarima tzv. passat segmenta


 Automobili Hyundai i40 CW 1,7 CRDi HP iThink A/T

'i' modeli u Hyundaijevoj paleti nesumnjivo znače veliki napredak ovog korejskog proizvođača. I dok je do nedavno slovo 'i' bilo namijenjeno manjim modelima (i10, i20, i30) na red je došao i segment koji je daleko interesantniji poslovnoj klijenteli - i40. Model je to koji od samih najava želi poremetiti račune neprikosnovenom vladaru segmenta - VW Passatu. Na jesen protekle godine stigao je i u domaće prodajne salone, i to kao karavan, dok ovih dana stiže i trovolumenska limuzina.

 Automobili Hyundai i40 CW 1,7 CRDi HP iThink A/T

Karavanski i40, kakvog smo i sami imali priliku isprobati, nosi oznaku CW (crossover wagon). Gledajući eksterijer automobila teško je zaključiti kojim su se točno dizajnerskim izričajem vodili prilikom stvaranja automobila, ali spoj nekoliko svjetskih 'kuhinja' na kraju se pokazao vrlo dobro upakiran. Dakako, cilj je bio zadovoljiti europske apetite. Pored maske u poznatom Hyundai stilu nove generacije, sprijeda, kao uostalom i straga, dominiraju veliki svjetlosni sklopovi. Prednja se ponose i LED tehnologijom.

 Automobili Hyundai i40 CW 1,7 CRDi HP iThink A/T

Putnička kabina je jednostavna, pregledna, a djeluje i dosta kvalitetna. Pohvalno je da su ujednačene i boje osvjetljenja instrumenata, s čime se korejski proizvođač dugo borio. Pitanje je samo kada će se odustati od plave boje osvjetljenja koja ponekad može biti naporna za oči. Testirani model imao je najbogatiji, iThink paket opreme pa se teško možemo požaliti da je nešto izostavljeno. Dio na koji nismo navikli je i pozdravna melodija prilikom svakog ulaska u automobil. Kvaliteta izrade nam se čini da je napravljena na vrlo visokom nivou.

 Automobili Hyundai i40 CW 1,7 CRDi HP iThink A/T

Tijekom druženje s Hyundaijem i40 CW bilo je mnogo znatiželjnika koji su se raspitivali o automobilu. I kad bi im spomenuli da je riječ o najsnažnijem izdanju govorili bi o snazi od 180, 200 KS. Ipak, riječ je o 1,7-litrenom dizelašu koji ima oznaku HP (high power) pa ne raspolaže sa 115 već sa 136 KS pri 4000 o/min. Tu je i 330 Nm maksimalnog okretnog momenta koji se ostvaruje pri 2000 o/min. Upravo je ovaj moment ono što čini ovaj motor vrlo iskoristivom. Na kraju ispada da je snaga od 136 KS sasvim dovoljna za svakodnevnu upotrebu, ali ipak ako je riječ o najbogatijem paketu opreme u automobilu koji pripada 'passat' klasi onda bi svakako trebao biti snažniji.
1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: usporednietestgzadnjiapogonai testavw renaultikangoo opelsmerivawdijelovi razina ulja u motoru za ford f mercedesocls golfltsi renaultrscenicetest t-roc faroviegolfkvaplus continuousminibeannecklace an stop svijetlo tnovippassat mazda tuning seatsibizawfr koliko ulja ide u motor nissan cijena altenatora za renault uporedni testcivic sedan teretni program guma fiat panorama alfagt avensis td cjenik dijelova za vw polo sel northfacemenjacket,thenort coachkeychainwithenamelco renault megan grantour predupravljanje mazdaetuning blaupunkt fx citroen berling daevutico a class koliko ulja u motor fiat ulys porche canyonne testssuvtguma renaultkclioisport meganegtline automatik ili rucni autogume ljetne auto radio auto presvlake kerestinec rasvjeta automobila auto katalog auto igre auti na struju koliko ulja ide u automatski m auris hibrid audi tts cijena audi quattro and x=x audi q astra h caravan