2012-02-15 , Autor: Marko Tomac, Slike: GEC
Bookmark and Share

Sreća je neopisiva kad istovremeno ostvarite dječački san i svoj poslovni cilj, a upravo je to pošlo za rukom Damiru Mašiću. Objedinio je najbolje od oba svijeta spojivši motocikl i karoseriju Hyundaia i20, ali ne na način na koji smo navikli kod takvih prerada


 Foto report Hyundai i20 ZX10 R

Zamjena motora ili 'engine swap' jedan je od najzahtjevnijih i najsočnijih zadataka koji možete staviti pred mehaničare. Tim prijedlogom izmamit ćete osmijeh na lice samo pravom entuzijastu i znalcu. Ali, takav će stručnjak dobro znati da to nije nimalo jednostavan posao. Znat će da ga očekuje mnogo muke, neprespavanih noći, znoja i suza, a onda - na kraju - vrlo veliko zadovoljstvo i pohvale.

 Foto report Hyundai i20 ZX10 R

E, takvu priču je prošao Damir Mašić uz pomoć Krešimira Saurebruna iz DAK Motosporta, ali i cijelog tima (mehaničari, limari i lakireri) iz obiteljske tvrtke Gašparić auto iz Velike Gorice. Ta velika i dobro uigrana momčad upustila se u sljubljivanje bitange i princeze, u spajanje Hyundaia i20 1,4 i Kawasakija ZX10 R Ninje. Nemoguća misija 'preko noći' je postala zanimljiva kombinacija! Ali, to nije ništa novo - mislili smo - jer davno su dečki spajali divlji Kawasakijev motor s puno lošijom karoserijom Fićeka. Sjećamo se, bio je to Fićosaki!

 Foto report Hyundai i20 ZX10 R

Ali, zato smo i ostali u čudu kad smo ušli u uredan prostor radionice koja izgledom ostavlja dojam prave motosportske tvrtke. Sve nam je bilo jasno kad smo ugledali korejca kako se s dizalice goropadno smiješi kroz srebrno-narančastu mrežu na prednjem braniku. Iza njega su se otkrila i dva velika intercoolera. Ne, to nije bio kućni ili domaći uradak, niti nečiji hobi, nego vrlo ozbiljan i uspješno izveden projekt. Još smo se više iznenadili kad smo pogledali 'ispod kože'. Brzo nam je postalo jasno da upoznavanju moramo pristupiti ispočetka i s puno više pažnje pregledati svu što je ugrađeno.

 Foto report Hyundai i20 ZX10 R

Kao i svi, odmah smo pomislili da su se na istom otpadu našli razbijeni Hyundai i20 i Kawasaki Ninja, pa se ideja o spajanju nametnula sama po sebi. Međutim, ništa od toga! Hyundai je kupljen kao potpuno novi model, a pronađen je i dobar primjerak Ninje. Zašto Hyundai i20? Zato što su Hyundaievi modeli dio Damirove obiteljske svakodnevice. Tvrtka Gašparić auto je iz godine u godinu najbolji Hyundaiev diler i serviser u Hrvatskoj, a i na ovome projektu ponovno smo se uvjerili da imaju znanje, odgovornost i kvalitetu koju se može postići samo kada su svi u obitelji jednoglasni i podržavaju ideje jedni drugima. Svaka čast!
1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: gokf v kapacitetet koliko ulja ide u mjenjac aud kvalitetanulja megan grand cro fordc-max opel astra opc pumpa goriva renaulttkoleos seat ibiza fr tsi mini coper countryman renault clio storia ople zimske guma koliko ulja ide u motor toyota euroustandart bukaivibracije mercedes vaneo daljinsko mercedes vario usporedba golf testeminiimorisccooper ford fokus sti pritisak renaultcliostoria kawaskai benzin ili dizel kia opel zafira tourer infiniti qx the north face sable shoes men koliko ulja ide u motor audi koliko ulja ide u motor audi koliko ulja ide u motor audi nagradna igra suzuki koliko ulja ide u motor audi pritisak u gumama mercedes koliko ide ulja u getribu fiat facelift mazda apex bionic,north face apex bi bmw i fiat fiatalineagtest mercedes vaneo dinoanovosel focustfordltest djevojkamdana pirell opel ampera audi quattro concept cijene servisa toyota chr hyundairsabta citroen jumpy