Autokreso
Autokreso
2012-10-03 , Autor: Cvek
Bookmark and Share

Tjedno druženje s Pandom proteklo je vrlo interesantno, pa smo se ponovno zapitali što nam je sve bitno prilikom kupnje automobila, koliko nam je potrebno opreme i snage...


 Automobili Fiat Panda 1,2 Evo Easy

Dobra strana kriznog vremena je što se mnogi preispituju što im je ustvari potrebno. Govorimo li o automobilima, kupci mnogo više razmišljaju i ne kupuju preko svojih potreba i mogućnosti. E da je te realnosti bilo davno prije, gdje bi nam sada bio kraj. No, vratimo se mi automobilu. Dakle, proteklog smo se tjedna družili s novitetom u Fiatovoj ponudi - Pandom.

 Automobili Fiat Panda 1,2 Evo Easy

S obzirom da ovo nije automobil kod kojega se očekuje obilje luksuza, domaći je uvoznik opravdano na test dao osnovnu benzinsku izvedbu. Model za koji se vjeruje da će biti tražen, i to upravo u ovom osnovnom, Easy paketu opreme. Panda nam već na prvi pogled djeluje razigrano, simpatično i nimalo dosadno. Nekima baš nije legla lagana bež boja, a mi smatramo kako je to ipak manje bitan detalj vozila.

 Automobili Fiat Panda 1,2 Evo Easy

Uspravniji položaj sjedenja je ono što i dugotrajnu vožnju ne čini napornom, a na dohvat su i sve potrebne komande. 'Mesnatiji' upravljač dobro leži u rukama, a jako je dobar i povešeni položaj ručice mjenjača. Razigranost eksterijera je nastavljena i u putničkoj kabini. Bilo da je riječ o izgledu trokrakog upravljača, smještaju komandi klima uređaja, ručici parkirne kočnice ili pak presvlakama sjedala. U odnosu na priješnju Pandu, ovdje su korišteni kvalitetniji materijali pa ovaj gradski mališan djeluje vrlo poželjno. Iako je to sada 'trendi', ne sviđa nam se korištenje crnih lakiranih površina na kojima se vidi i najmanja nečistoća.

 Automobili Fiat Panda 1,2 Evo Easy

Početni model u cjeniku, Fiat Panda 1,2 Evo Easy, znači da se za 76.500 kn dobiva benzinski model od 69 KS (pri 5500 o/min). Nije riječ o nikakvom revolucionarnom modelu, već o provjerenoj atmosferskoj inačici koja razvija i 102 Nm maksimalnog okretnog momenta (pri 3000 o/min). Pandu smo koristili na kraćim međugradskim relacijama, na autocesti te otvorenoj cesti. Zaključujemo kako je ovaj motor sasvim dostatan. Ne tjera na jače pritiskanje papučice gasa, ali kada zatreba može postići veći maksimalnu brzinu (prema brzinomjeru i više od 180 km/h). Ipak, tada maleni pogonski stroj postaje i bučniji.
1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Advertisement
Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: servo nagradna igra suzuki seat ibiza-fiat grande punto zamjenska hauba za audi tt tniw fiat croma seat ibiza-fiat grande punto mini cooper rabljeni renaultrcliownight suble hyunda koje ulje ide u motor suzuki citroentclcrosser zvukmotora zavjesice za snijeg miniumoisacubman honda fr-v isplativost dizela opel zafira tourer dizel class staratfabia usporedni test ljetnih guma mitsubishi lancer sportback crashatest seat exeo polovnitautomobili gume continentaln dizel model peugeottbbq goranrstrk mi testiramo one biraju igor jakopec subaru tribeca mercedes s cijenacdijelovaeseatualtea hrvatska aplikacija amortizeri za gepek cordoba va toyota avensis ugradnja plina suzuki ignis zadnji desni zmigavac za clija cijenacdijelovaeseatualtea nisan qashqai cjenikdijelovazaopelmeriva test rabljeni profiloguma auto hold christian.louboutinvpumpssnib golf variant polovnitautomobili kamioniaslike s cross