Autokreso
Autokreso
2012-07-04 , Autor: Cvek
Bookmark and Share

Nakon više od mjesec dana druženje sa Sanderom je završeno. Donosimo i dojmove posljednjeg čitatelja, Davorina koji je imao priliku isprobati našeg mini maratonca - Daciu Sandero Stepway


Posljednji čitatelj koji je isprobao Stepway je Davorin Gluhak

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Nakon 2 dana i 1000 km druženja s Daciom Sandero Stepway teško je naći neku ozbiljnu manu, osim što sam je morao vratiti. Privikavanje na Sandero je kratko trajalo. Auto je lagan za upravljanje, prednja sjedala su udobna, ali je naslon stražnjih malo preokomit čime se dobio veći prtljažni prostor, ali je smanjena udobnost. Kontrole su dobro postavljene, samo bi bilo dobro da je kontrola ventilacije i klima uređaja postavljena malo više.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Motor je dovoljno snažan da se sa lakoćom savladaju strmi usponi između Fužina i Hreljina. Najviše me se dojmila potrošnja goriva. Kako sam navikao na benzince, nakon prevaljenih više od 200 km, a da indikator potrošnje nije pokazao nikakve promjene, počeo sam sumnjati u ispravnost istog. Pri vožnji autocestom potrošnja raste, ali to je i očekivano.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

S obzirom na dobro ponašanje u zavojima Sandero Stepway se čini gotovo idealnim za nekog poput mene koji ne volim dosadne vožnje autocestama. Hvala na zanimljivom druženju sa Sanderom i nadam se da će bit još sličnih prilika.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi


Objavljeno: 19. lipnja 2012
Tomislavovi dojmovi nakon vikenda sa Sanderom Stepway

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Sviđa mi se što su u odnosu na neke Renaulte popravili kočnicu i kvačilo koji su sada mekši, a na njima su bili tvrdi kao kamen i čim pipneš kočnicu auto se zakopavao. Također bolje je što je volan tvrđi i ipak se osjeti nešto na njemu, ali ipak je malo pretvrd kada treba smotat u mjestu. Provezao sam se preko Sljemena i auto se skroz dobro ponašao na takvoj zavojitoj cesti, očekivao sam da će se naginjati puno više i da će biti kao na brodu.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Što se tiče vožnje po autoputu, tu se pokazao kao dobar, samo malo zna lelujat kada puhne vjetrić, ali to je vjerojatno zbog visine. Jedina zamjerka to loše postavljeno sjedalo, jer kada si poštelam udaljnost od volana onda su mi noge previše skvrčene i ta buka koja se javlja iznad 120 km/h.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Po meni je motor najbolja stavka jer ipak je to provjerena tehnologija kojoj nema zamjerke, čisto dovoljno tih 90 konja za normalnu vožnju, a kada treba povuče dizel bez problema. Također jedna sitnica koja je dobra, a to je da koristi H4 žarulje koje su jeftine, a ne kao neki koji imaju H1 za duga i H7 za kratka (Chevrolet Nubira, vozilo koje imamo u obitelji i skupe su žarulje).

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Malo smo se provozali i po jednom šumskom putu u Slavoniji i tada je ta povišenost karoserije došla do izražaja pa nije bilo struganja kartera ili podnice i prošli smo bez problema. Najveće mane su mi to što dječju auto sjedalicu nisam mogao postaviti da bude skroz fiksirana kao u svom autu, a vjerujem da je to do zadnjeg sjedala koji je malo kao klupa pa se ne može fiksirati kako spada, također kada navečer otvorim zadnja vrata i želim klinca staviti u auto ne pali se svjetlo u kabini. Boja, to mi se nije svidjela, ali to je individualna stvar. Volan je pretvrd kada se mota u mjestu, ali u vožnji je OK. Gepek je manji nego u mojoj Astri iz 1996.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

U svakom slučaju bilo je zanimljivo provozati Daciu i zahvaljujem vam se na pruženoj prilici i bilježim se sa štovanjem za bilo kakva druga testiranja.



Objavljeno: 14. lipnja 2012
Kako je Margareta Gluhak provela vikend sa Stepwayem!

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Ugodno sam se iznenadila kada mi je javljeno da ću preko vikenda na raspolaganju imati Daciu Sandero Stepway budući da sam čisto slučajno, na nagovor odgovorala na pitanje. Kako sam do sada vozila samo automobile na benzinski pogon trebalo mi je malo vremena na privikavanje na nešto sporiji start dizelskog motora, koji je i nešto bučniji. Posebno me se dojmio lagan ulazak u vozilo i preglednost. Nedostatak mi je što sjedalo vozača nije podesivo po visini.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Vikend sam provela vožnjom po sisačko-moslavačkoj i varaždinskoj županiji. Nakon prevaljenih oko 500 km, a s potrošenih manje od pola rezervoara goriva bilo mi je žao što zbog obveza nisam stigla isprobati Sandero Stepway na nekoj daljoj relaciji. Hvala još jednom što ste mi omogućili da isprobam Sandero.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi


Objavljeno: 11. lipnja 2012
Vikend sa Sanderom Stepway provela je Margareta Gluhak, a uskoro možete pročitati njene dojmove. Još uvijek imate priliku uključiti se u borbu na našoj Facebook stranici za druženje sa Stepwayem od sutra do petka. Sretno!

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Objavljeno: 08. lipnja 2012
Dojmovi Mladena Strahije iz Preloga nakon druženja sa Stepwayem!

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Prvi dojam prilikom preuzimanja je dopadljiva karoserija u modernoj bojii na alu naplatcima. Lagani ulazak u vozilo zbog povišene pozicije sjedenja je super. Motor dovoljno jak za praćenje prometa u gradu ali i na autocesti.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Zaputili smo se u Maribor i mogu reći da me auto oduševio na putovanju zbog dobre klime koja ugodno hladi, ali i zbog dobrih kočnica. Auto smo slikali pored ribnjaka gdje su se svi složili da je, tako povišen, stvoren za ribiče. Išli smo i do podnožja Pohorja gdje zimi skijaši voze za Zlatnu lisicu, a sad je to okupljalište biciklista koji voze downhill. U centru grada smo susreli sudionike maratona električnih vozila koji voze od Talina do Monte Carla. Sve u svemu auto zadovoljava potrebe prosječnog domaćeg vozača i ja bi bio zadovoljan da ga imam.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Izvještaj pišem dok sam Dacijom Sandero Stepway prevalio preko 400 kilometara i nestale su samo 3 crtice na pokazivaču razine goriva u rezervoaru te imam dojam da auto troši jako malo goriva i da bi mogao proći još toliko, ali nemam dovoljno vremena. Pozdrav iz Međimurja i preporučam se za iduće test vožnje.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Objavljeno: 04. lipnja 2012
Nakon Dejana, na red da isproba Daciju Sandero Stepway stigao je Mladen Strahija iz Preloga. Mladen će se tako družiti s Dacijom do petka poslijepodne, a kada će novi čitatelj dobiti priliku za vikend druženje.

Želite li i sami isprobati Daciju Sandero Stepway posjetite našu Facebook stranicu te pogodite stanje kilometara na testnom Stepwayu jutros u osam sati ujutro. Sretno!!!

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Objavljeno: 04. lipnja 2012
Dejanovi dojmovi nakon vikenda s Dacijom!
Obradovao sam se kad su mi dečki iz AMS-a javili da ću cijeli vikend imati na raspolaganju Daciu Sandero Stepway. Prvi susret s autom i sjedanje za upravljač uklonili su i ono malo predrasuda prema Dacia vozilima i njihovom rumunjskom podrijetlu. Pred sobom sam imao relativno mali, dopadljivi automobil čiji me kompaktni dizajn neodoljivo podsjećao na urbanog terenca.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Loše vrijeme i nepredviđene privatne obaveze omele su mi planove za prvu polovicu vikenda, ali sam ostatak vremena dobro iskoristio za obiteljsku vožnju po sljemenskim i zagorskim cestama. Pri tome nisam mogao ne primjetiti poglede znatiželjnih prolaznika koje je zainteresirao lijep izgled Stepwaya, a neki su nam i prilazili s pitanjima o automobilu i našem dojmu o njemu.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Automobil osim lijepog izgleda i boje koja mu odlično pristaje, ima udobnost svojstvenu za francuska vozila. Ugodno me iznenadila lagana upravljivost i dobro držanje po sljemenskim cestama i zavojima. Motor je snažan i auto odlično savladava uzbrdice. Ukupan dojam jedino kvari precizni ali tvrdi mjenjač, no ni to nije nešto što bi bitno utjecalo na opći pozitivni dojam o ovom automobilu. Konačan zaključak o vozilu dao je moj 4-godišnji Bruno koji je rekao da vratim našu 3 godine staru Fabiju i da zadržimo ovaj auto.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Još jednom zahvaljujem redakciji portala Auto motori i sport na ustupljenom Stepway-u.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Objavljeno: 01. lipnja 2012.
Na red da isproba Daciju Duster Stepway došao je i prvi čitatelj. Tako ovog vikenda za uživanje u vožnji ima Dejan Peruničić, a već početkom idućeg tjedna imati ćemo priliku pročitati kako se Stepway svidio Dejanu. U tjedan dana, koliko smo imali priliku družiti se s Dacijom, prevalili smo nešto više od 900 kilometara. Kilometraža koju prosječni vozač napravi u mjesec dana. S obzirom da je Stepway opremljen pragovima i donjim dijelom branika u srebrnoj boji, kao i zahvaljujući činjenici da ima veću udaljenost podnice od tla, bilo je nekoliko interesenata koji su se pitali ima li ovaj model i pogon na sva četiri kotača. Možda bi ovome trebali razmisliti i u Daciji. Također, ne bi bilo loše kada bi i ovaj model, koji nema putno računalo, bio opremljen i pokazivačem vanjske temperature. Sve ostalo je sasvim dostatno - radio CD uređaj, klima, električno pokretani prednji prozori, alu naplatci...
 
Želite li i sami isprobati Daciju Sandero Stepway posjetite našu Facebook stranicu te nam napišite koji bi Dacijin model najradije kupili te zašto. Sretno!!!


 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Objavljeno: 29. svibnja 2012.
Odmah po dolasku Stepwaya odlučili smo se na mali izlet, ne bi li se bolje upoznali s automobilom. Autocestom do Zadra, a nazad starom D1 cestom kroz Liku. Dojam jako dobar. Turbodizelski motor od 90 KS daje sasvim dovoljno za ugodno putovanje na autocesti, a isto tako i za lagodno krstarenje lokalnim prometnicama. Uz 200 Nm okretnog momenta niti pretjecanje, uz dvoje putnika i nešto prtljage, nije problematično. Ipak, dojam bi bio bolji kada bi ručni mjenjač imao još jedan, šesti sutpanj prijenosa. S obzirom da se radi o potpuno novom i nerazrađenom automobilu, potrošnja od 6,6 litara na putu prema Zadru, odnosno nešto bržom vožnjom nazad preko Gračaca, Plitvičkih jezera i Slunja, od 5,7 l/100 km sasvim su zadovoljavajući. Želite li i sami iprobati Daciju Sandero Stepway posjetite našu Facebook stranicu te nam napišite dovoljno dobar razlog zašto baš vi zalužujete druženje sa Sanderom. Sretno!!!

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Objavljeno: 25. svibnja 2012.
Danas smo vozni park redakcije upotpunili novim modelom. Riječ je o Daciji Sandero Stepway pokretanoj 1,5-litrenim dCi motorom od 90 KS. Idućih mjesec dana imati ćemo priliku družiti se s modelom koji na neki način označava ulazak u vrlo popularan segment crossovera. No, s obzirom da nismo sebični, i Vama, našim čitateljima omogućit ćemo druženje s Dacijom Sandero Stepway 1,5 dCi. Više informacija o ovom dijelu uskoro ćemo objaviti na našim Facebook stranicama (www.facebook.com/automotorisport.hr).

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Riječ je o primjerku koji je tek registriran, pa je na brojčaniku bilo tek prevaljnih 389 kilometara, a gotovo svakodnevno, upravo na ovim stranicama (i Facebooku), izvještavat ćemo vas o prevaljenoj kilometraži, te o bitnijim zapažanjima, dojmovima, iskustvima.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Stepway je sigurno najzanimljivija izvedba modela Sandero. U odnosu na obični Sandero donosi više stila i imidža, a nekim detaljima i veću iskoristivost. Smeđa boja karoserije kod nekih pobuđuje poveznicu s modelom Duster, a to dodatno potiču i neki detalji koje susrećemo na terenskim modelima, pa Stepway djeluje skuplje i privlačnije. Plastične zaštite blatobrana i ojačanja na branicima, krovni nosači te zaštite pragova odvajaju Stepway od običnog Sandera.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Udobnost putovanja trebao bi nam osigurati klima uređaj te radio CD MP3 uređaj s Bluetooom, USB utučnicom jačine 4X15W te s komandama kod upravljača. Prednja vrata opremljena su električnim podizačima stakala, a tu je i daljinsko centralno zaključavanje.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Pored toga Stepway je od običnog Sandera viši dva centimetra, pa je tako od tla udaljen 17,5 centimetara, iako se to nekima čini i višim. Da se razumijemo. Stepway nije model namijenjen lutanjima nepreglednim putevima, šumama i prostranstvima (kao i brojni SUV modeli), ali je dakako iskoristiv na makadamu i izvan asfalta, kada je bitna udaljenost od tla. Pogon na prednju osovinu sasvim je razumljiva opcija, jer s pogonom na sva četiri kotača cijena bi bila bitno drukčija, a automobil bi bio namijenjen drugoj publici.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

U odnosu na obični Sandero (75 KS), Stepway je opremljen jačom izvedbom 1,5-litrenog dCi motora, onom od 90 KS. Tu je i 200 Nm maksimalnog okretnog momenta. Prema službenim podacima ovaj model troši tek pet litara na stotinu kilometara, a uskoro ćemo se i sami uvjeriti da li je to uistinu tako. Treba mu 13,3 s do brzine od 100 km/h, a maksimum postiže kod 162 km/h. Postavljen je na aluminijske kotače s gumama 195/55 R16.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi

Poželite li i vi Daciju Sandero Stepway, znajte da starta od 86.400 kn koliko je potrebno izdvojiti za 1,6-litreni benzinac od 85 KS, dok dizelski model stoji 99.600 kn.

 Automobili Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi
2012-06-27 23:16:40

Mene zanima zašto ja nisam vidio zadnja dva kruga objave na facebooku što se tiče korištenja Stepwaya za vikend? Samim tim mi je bilo onemogućeno sudjelovanje u zadnja dva kruga, zadnja objava koju sam vidio i sudjelovao je bila kada je Margareta Gluhak osvojila vikenda s Stepwayom. Mislim da je sve ovo bilo namješteno tko će i kada voziti ovaj automobil.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: test mercedes r class usporedba svijetala lexus is legacy lagunaeiupassat iceiford ugg classic cardy usporedba karavana koliko ulja ide u motor audi novaopelcorsa sexi ... usporednietestkgolfawtdieiwtsi novi retna renaultscenictest renaulta renault clio night za sve mens north face vests dijeloviizahjeeperciroki petarda red rangeproverwevogue rally kumrovec djelovi skoda fabia propisi street race osijek krajnik spone quartz pumpa prodaja prevencijaodkravala power povrataknlegendepsls poloavsprivals koliko godina izlazi magazin elyse ford fokus plug-in pgo passat far renaultsenic toyota corolla vozilosanajmanjekvarovavoz kiacreed seat leon opelszafirawdijelovitdijelovi henry hund termootpornikzawvpolo tepisizapicaocitroen tempra gps