2015-09-06 , Slike: fotogec.com
Bookmark and Share

Izuzetno štedljiv motor daje Cactusu neku novu namjenu i svrhu, te ga čini odličnom izborom i za vrlo velik broj prijeđenih kilometara




Danas je sve više vozača koji žele kroz automobil pokazati kako ne žele neke tradicionalne stvari, a koje su strogo postavljene unutar nekakvih okvira. Imate li pak potrebu pokazati kako ste otvoreni za svojevrsnu ekstravaganciju, a da dakako da nije riječ o preskupom vozilu, onda je Citröen C4 Cactus svakako to model kroz se možete izraziti. Koliko je ekstravagantan, toliko je istovremeno i vrlo jednostavan. Imali smo priliku isprobati model u Feel razini opreme, i to pogonjen BlueHDi 100 BVM opcijom.



Realno, konstrukcijski je to klasičan gradski SUV koji je dizajnerski potpuno netipičan. Originalan je do zadnjeg detalja, a mi ćemo otkriti koliko je ta originalnost upotrebljiva u svakodnevici i na dalekom putovanju. Što očekivati? Puno! Citroën C4 Cactus je rival Renaultu Capturu, Opelu Mokki, Mazdi CX-3, a svakako i Peugeotu 2008. Treba naglasiti da, iako se u nazivu koristi oznaka C4, baza ovog automobila je model C3, odnosno Peugeot 208. Ukratko, to je 2008 na Citroënov način, a ne SUV-izvedba modela kompaktnog C4.



Cactus je velik poput prosjeka klase. Dug je 4157 mm i ima jedan od većih međuosovinskih razmaka te solidno širok trag kotača. Karoserija je neočekivano laka jer najteži dizelaš BlueHDI 100 na vazi je pokazao svega 1176 kg, a to je oko 100 kg lakše od Renaulta Captura, a od drugih čak i više. I to se osjeti dok vozite Cactus kroz prozračnost i lakoću vožnje, pa i učinkovite motore. Krug okretanja nije bajan (11,2/11,3) ali je u prosjeku klase, što nažalost ne možemo reći i za nosivost. Bilo bi dobro da Cactus smije ponijeti malo više od 434 kg. Prtljažnik je velik i širok, ali ima vrlo visok utovarni prag.



Citroën C4 Cactus je ponosni vlasnik najveće kabine u klasi. Od one u Captura na prednjim sjedalima kabina je šira čak šest centimetara, straga je ista, a za pohvalu je i visina na prednjim sjedalima jer strop je vrlo visok, dok straga prostora za glavu nema toliko. Treba znati i neke druge detalje. C4 Cactus nema velikog desnog otvora za ventilaciju, stražnji prozori se ne mogu spustiti, već su na njima leptir mehanizmi, a okretomjera nema ni u najbogatijim paketima opreme. Drukčiji je Cactus, ali - znate što - uopće ga nije teško voljeti.



Važan dio svakako su airbumpovi, zračni jastuci u vratima. Plastični su izvana i gumirani te trpe sve ogrebotine i blaže udarce, pogotovo one sa susjednih parkiranih automobila. Za razliku od lima ovako obložena vrata mogu se udariti i nekoliko stotina puta bez traga, pa su daleko zahvalnija za korištenje. Posebice jer je cijena jednog komada 870 kuna što je čak jeftinije od klasičnog lakiranja. Jeftinije je, a nakon nekog vremena - ako poželite - možete ih odabrati u drugoj boji pa nakon godinu-dvije unijeti malo svježine.
1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: paul kennedy hrvatski kraljevi prerada poka chevrolet orlando koliko ulja ide u motor opel porsche croatia auto katalog hotel dunlop sport reno megane coupe fiat tipo kupnja igoroigor marin bulicic koliko ulja ide u automatski m ante corsa povratak legende slr adac test pouzdanosti megane opeltinsignijapsportssturertci hyundai genesis pritisak u gumama ford escort diskovi kamiona mali dizel cijenaoservisacseatdibiza xenon svjetla fiat panda volkswagen phaeton seatoibizaesc cliootce chevorlet gt golf gte mercedes clx bio dizel golf iii prarada test zimskih guma wwtuareg opel insignija sports turer koliko ulja ide u motor megane lancia kappa a-klasa peugeotlnatjecanje travec tecdrah vectraogts dario konpek sciroccoar lista srama reva huyndai avante prarada test rabljenog golf porcheocayman citroen berling.. uljez nissan x land rover free landler