Autokreso
Autokreso
2015-09-06 , Slike: fotogec.com
Bookmark and Share

Izuzetno štedljiv motor daje Cactusu neku novu namjenu i svrhu, te ga čini odličnom izborom i za vrlo velik broj prijeđenih kilometara




Danas je sve više vozača koji žele kroz automobil pokazati kako ne žele neke tradicionalne stvari, a koje su strogo postavljene unutar nekakvih okvira. Imate li pak potrebu pokazati kako ste otvoreni za svojevrsnu ekstravaganciju, a da dakako da nije riječ o preskupom vozilu, onda je Citröen C4 Cactus svakako to model kroz se možete izraziti. Koliko je ekstravagantan, toliko je istovremeno i vrlo jednostavan. Imali smo priliku isprobati model u Feel razini opreme, i to pogonjen BlueHDi 100 BVM opcijom.



Realno, konstrukcijski je to klasičan gradski SUV koji je dizajnerski potpuno netipičan. Originalan je do zadnjeg detalja, a mi ćemo otkriti koliko je ta originalnost upotrebljiva u svakodnevici i na dalekom putovanju. Što očekivati? Puno! Citroën C4 Cactus je rival Renaultu Capturu, Opelu Mokki, Mazdi CX-3, a svakako i Peugeotu 2008. Treba naglasiti da, iako se u nazivu koristi oznaka C4, baza ovog automobila je model C3, odnosno Peugeot 208. Ukratko, to je 2008 na Citroënov način, a ne SUV-izvedba modela kompaktnog C4.



Cactus je velik poput prosjeka klase. Dug je 4157 mm i ima jedan od većih međuosovinskih razmaka te solidno širok trag kotača. Karoserija je neočekivano laka jer najteži dizelaš BlueHDI 100 na vazi je pokazao svega 1176 kg, a to je oko 100 kg lakše od Renaulta Captura, a od drugih čak i više. I to se osjeti dok vozite Cactus kroz prozračnost i lakoću vožnje, pa i učinkovite motore. Krug okretanja nije bajan (11,2/11,3) ali je u prosjeku klase, što nažalost ne možemo reći i za nosivost. Bilo bi dobro da Cactus smije ponijeti malo više od 434 kg. Prtljažnik je velik i širok, ali ima vrlo visok utovarni prag.



Citroën C4 Cactus je ponosni vlasnik najveće kabine u klasi. Od one u Captura na prednjim sjedalima kabina je šira čak šest centimetara, straga je ista, a za pohvalu je i visina na prednjim sjedalima jer strop je vrlo visok, dok straga prostora za glavu nema toliko. Treba znati i neke druge detalje. C4 Cactus nema velikog desnog otvora za ventilaciju, stražnji prozori se ne mogu spustiti, već su na njima leptir mehanizmi, a okretomjera nema ni u najbogatijim paketima opreme. Drukčiji je Cactus, ali - znate što - uopće ga nije teško voljeti.



Važan dio svakako su airbumpovi, zračni jastuci u vratima. Plastični su izvana i gumirani te trpe sve ogrebotine i blaže udarce, pogotovo one sa susjednih parkiranih automobila. Za razliku od lima ovako obložena vrata mogu se udariti i nekoliko stotina puta bez traga, pa su daleko zahvalnija za korištenje. Posebice jer je cijena jednog komada 870 kuna što je čak jeftinije od klasičnog lakiranja. Jeftinije je, a nakon nekog vremena - ako poželite - možete ih odabrati u drugoj boji pa nakon godinu-dvije unijeti malo svježine.
1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >


Ford Mustang 2,3 Ecoboost vs. 4,0 V6 Pony
Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: kraljevi prerada audi crashztest fiatvmarea servisni interval opel vwpolor test kvalitete dizel goriva testsmercedes veliki test guma motrio koje ulje ide u land cruiser v i a klase opel tuning show karlovac or ( najboljasuvvozila renault-clioastoria suzuki eco tour djecje autosjedalice koliko ulja ide u motor golf v elongated teardrop engagement pritisak u gumama lada niva daewo matiz toyota celica gorivotifon nissanpnote veliki test guma motrio fordemax toyotaorav bailey button triplet-deep atl cjenik dijelova za opel meriva audi sv renault scenic test on board camerea udaracprikretanju seat leon test ssang note gumejdimenzijeevwspolo fiatrprisma staklo atermicko chevrolet cruz mercedes-benzvitoretrovizor passatihighlineitdi dakarntoyotajhi-lux citroen visa classic noviasportagr kennedy duga putovanja dizel modeli automobila focus rs mastertest ford an audi etron spyder