Autokreso
Autokreso
2015-09-06 , Slike: fotogec.com
Bookmark and Share

Izuzetno štedljiv motor daje Cactusu neku novu namjenu i svrhu, te ga čini odličnom izborom i za vrlo velik broj prijeđenih kilometara




Danas je sve više vozača koji žele kroz automobil pokazati kako ne žele neke tradicionalne stvari, a koje su strogo postavljene unutar nekakvih okvira. Imate li pak potrebu pokazati kako ste otvoreni za svojevrsnu ekstravaganciju, a da dakako da nije riječ o preskupom vozilu, onda je Citröen C4 Cactus svakako to model kroz se možete izraziti. Koliko je ekstravagantan, toliko je istovremeno i vrlo jednostavan. Imali smo priliku isprobati model u Feel razini opreme, i to pogonjen BlueHDi 100 BVM opcijom.



Realno, konstrukcijski je to klasičan gradski SUV koji je dizajnerski potpuno netipičan. Originalan je do zadnjeg detalja, a mi ćemo otkriti koliko je ta originalnost upotrebljiva u svakodnevici i na dalekom putovanju. Što očekivati? Puno! Citroën C4 Cactus je rival Renaultu Capturu, Opelu Mokki, Mazdi CX-3, a svakako i Peugeotu 2008. Treba naglasiti da, iako se u nazivu koristi oznaka C4, baza ovog automobila je model C3, odnosno Peugeot 208. Ukratko, to je 2008 na Citroënov način, a ne SUV-izvedba modela kompaktnog C4.



Cactus je velik poput prosjeka klase. Dug je 4157 mm i ima jedan od većih međuosovinskih razmaka te solidno širok trag kotača. Karoserija je neočekivano laka jer najteži dizelaš BlueHDI 100 na vazi je pokazao svega 1176 kg, a to je oko 100 kg lakše od Renaulta Captura, a od drugih čak i više. I to se osjeti dok vozite Cactus kroz prozračnost i lakoću vožnje, pa i učinkovite motore. Krug okretanja nije bajan (11,2/11,3) ali je u prosjeku klase, što nažalost ne možemo reći i za nosivost. Bilo bi dobro da Cactus smije ponijeti malo više od 434 kg. Prtljažnik je velik i širok, ali ima vrlo visok utovarni prag.



Citroën C4 Cactus je ponosni vlasnik najveće kabine u klasi. Od one u Captura na prednjim sjedalima kabina je šira čak šest centimetara, straga je ista, a za pohvalu je i visina na prednjim sjedalima jer strop je vrlo visok, dok straga prostora za glavu nema toliko. Treba znati i neke druge detalje. C4 Cactus nema velikog desnog otvora za ventilaciju, stražnji prozori se ne mogu spustiti, već su na njima leptir mehanizmi, a okretomjera nema ni u najbogatijim paketima opreme. Drukčiji je Cactus, ali - znate što - uopće ga nije teško voljeti.



Važan dio svakako su airbumpovi, zračni jastuci u vratima. Plastični su izvana i gumirani te trpe sve ogrebotine i blaže udarce, pogotovo one sa susjednih parkiranih automobila. Za razliku od lima ovako obložena vrata mogu se udariti i nekoliko stotina puta bez traga, pa su daleko zahvalnija za korištenje. Posebice jer je cijena jednog komada 870 kuna što je čak jeftinije od klasičnog lakiranja. Jeftinije je, a nakon nekog vremena - ako poželite - možete ih odabrati u drugoj boji pa nakon godinu-dvije unijeti malo svježine.
1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: goodyeartntc dijelovi za seat altea xl trajeli servis kombija dugo i head-up kupovina online kralj mazda honda koliko ide ulja u getribu seat limarija skoda octavia vwpolokaravna corsa c test tzcteretnavozila the north face pants : zen car suzuki vitara s avante renault clio opel zafira zvukamotora pritisak u gumama ford ka popularne.limuzinesusporedba test zimskih guma wwtuareg nemiran ili nikakav prazni hod adac test pouzdanosti suzuki vw polo gti poloavseup hrwatska tiffany elsa peretti open cent honda ulje toyota rav test mercedes r class kolikouljaideuautomatskim hibridna allroad hjundaielantra test izdrzljivo mitsubishi otlander dijelovi santa domenica megan karavan opel corsa opc djelovi dacia lodgy koliko ulja u motor nova b klasa mercedes elektro vozila hyundai genesis fiat dino smartcdi zimskeogumewhonda.accord motor koliko ulme zbira mercedes cl hyundai matrix fiat stilo japanski auti