Autokreso
Autokreso
2015-05-26
Bookmark and Share

Obnovljeno izdanje najmanjeg modela iz proizvodne linije DS modela može se pohvaliti manjim dizajnerskim korekcijama, a isprobali smo ga u dizelskom izdanju


 Automobili Citroën DS3 BlueHDi 120 SportChic

U slučaju da još niste čuli, Citroën je lani odlučio DS odvojiti kao zasebnu marku, tako da će več postojeći modeli gubiti obilježja chevrona te nastavljaju djelovati samostalno. Najprodavaniji model serije DS je naravno - DS3. S njime je cijela rapsodija i počela prije pet godine, a danas - nakon više od 300.000 prodanih primjeraka - to je i dalje automobil koji privlači nove kupce.

 Automobili Citroën DS3 BlueHDi 120 SportChic

Obnovljeni DS3 ponajprije je zamjetan po novim svjetlosnim grupama koje u sebi objedinjuju LED- i ksenonsku tehnologiju. Uz to, testni je primjerak pored ugodne kombinacije boja bijelog trupa i crnog krova imao i zgodne naljepnice 'Irresistible Paris' koje su dodatno naglašavale cijeli izgled. Novost je i nova obitelj motora. Naš je DS3 pokretao dobro znani 1,6-litreni dizelski derivat PSA-grupacije koji sad uz Euro6 normu postiže 120 KS, što se u malenom autu izvrsno manifestira. Još je važniji okretni moment od 300 Nm, te činjenica kako motor rado diše iznad 1500 o/min.

 Automobili Citroën DS3 BlueHDi 120 SportChic

Uz često posezanje za temeljito obnovljenim mjenjačem još je živahniji, mada zapravo nije potrebno prelaziti 2000 o/min. Čak i kada se požurite, okretaji mogu ostati dovoljno nisko zahvaljujući dugo proračunatom ručnom mjenjaču sa šest stupnjeva. Ako baš inzistirate, broj okretaja s lakoćom prelazi 4000 o/min, a oni tvrđih ušiju ovaj će motor lako okrenuti i do 4800 o/min. Izvedba ubrzanja 0-100 km/h od 9,4 sekunde sasvim je na razini dizel sportaša, no elastičnost je još zapaženija i izraženija. Zanimljiva je i najviša brzina vozila. Testni je primjerak bio limitiran na 190 km/h, što je podosta neobično, posebice kada je dojam kako bi najviša brzina s lakoćom bila viša i od 200 km/h.

 Automobili Citroën DS3 BlueHDi 120 SportChic

U vozačkom smislu pak svidjet će vam se ovjes. Primjetno je tvrd, ali ne i neudoban. Počiva na 17-colnim kotačima s Michelinovim gumama Pilot Exalto u dimenziji 205/45 R 17 koje zaslužuju sve pohvale, kao i cijeli koncept automobila. Štoviše, sportaš s niskom potrošnjom oduševljava svakim kilometrom. U kombiniranoj potrošnji, izračun na putnom računali bio nam je tek neznatno viši od 5 litara, što je izvrstan rezultat.

 Automobili Citroën DS3 BlueHDi 120 SportChic

Cijena zasigurno nije adut modela DS3, ni razlog zašto će se stajati u redu. Najjeftiniji dizelom opremljen DS3 (HDi 70 Chic) stoji 119.180 kuna, snažniji e-HDi 90 u paketu So Chic stoji 143.399, dok je početna cijena izvedbe BlueHDi 120 u paketu Sport Chis 177.608 kuna. Dodamo li tome i impresivan paket opreme Nacre boja/ Moondust krov (4300 kn), kožu Mistral (5000 kn), navigaciju eMyWay, kameru za vožnju unazad, pomoć pri parkiranju straga, automatski klima-uređaj (8000 kn), te naplatke u sjajnoj crnoj boji (400 kn), cijena se diže na impresivnih 196.717 kuna.

 Automobili Citroën DS3 BlueHDi 120 SportChic

Dakle, DS3 koji još uvijek zovemo Citroënom, na razini je konkurencije od koje se ipak primjetno razlikuje. Na vama je prosuditi što vam više znači - forma ili sadržaj - te koji je iznos te koja marka opravdano i prihvatljivo rješenje za vas.

 Automobili Citroën DS3 BlueHDi 120 SportChic


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: cijena novog motora- seat christian louboutin rodita zip usporedba.downsizingsmotora honda accord mini cross novi skodini modeli laguna coupe gt motorno ulje za mondeo kvari li se cayenne s e-hibrid pritisak u gumama renault clio vrsta antifriza za matiz adac test pouzdanosti suzuki sx cross vwr hrwatska a line empire waist tube top l pritisak u gumama renault clio opel vivaro pritisak u gumama renault mega ford focus tdci ford s-max max zavjesice za snijeg svi modeli dacije lanciay retarder pritisak u gumama mercedes spr rangekroveresupercharged koliko ulja ide u motor fiat d gradskacmalalauta dijelovi za seat altea xl goodryear test kvalitete dizel goriva libero auto motor i sport katalog peu cjenik dijelova renault laguna gradskacmalalauta grijano prednje staklo ford true motrio auto gume test toyota celicia toyota urban crruiser a line empire waist tube top l koliko ulja ide u motor opel a jazzhonda sportska daewoo matiz clio iv opelsinsignija% usporedni.testvalfasromro opel kadett c vw golf-vodic za kupnju