2016-04-02
Bookmark and Share

Obnovljeni C4 lani je dobio nadopunu motora i mjenjača gdje najviše pažnje plijeni 1,2-litreni benzinac u nekoliko izvedbi snage te automatski mjenjač koji se doživljava kao veliko iznenađenje






Jedva primjetan, više trendovski redizajn pomaže Citroënu da C4 još više učvrsti u segmentu kompaktnih automobila, gdje su redovite promjene svakodnevne, a baš u njima C4 vrlo dobro 'pliva'. Uvijek nekako bolje opremljen od konkurencije, s dobrim motorima i povoljnom cijenom podosta lako pronalazi svoje mjesto na tržištu. C4 je zadovoljavajuće prostran i dovoljno udoban. Mjesta ima i na stražnjim sjedalima, a obujam prtljažnika od 408 litara među vodećima je u klasi.



S obzirom da je C4 dizajnerski bio vrlo dobro 'popeglan', iako ga je zadesilo obnavljanje, stručnjaci za dizajn nisu imali previše posla. Govorimo li o eksterijeru, tu su nova LED svjetla sprijeda i straga. Ulaskom u putničku kabinu susrećemo novo pročelje armature sa 7-inčnim multimedijalnim ekranom osjetljivim na dodir. Sjedala su kombinacija tekstila, alkantare i umjetne kože s bijelim prošivom, a vozač na kombinaciji analogne i digitalne instrumentne ploče može birati boju osvjetljenja.









Trendovski downsizing PSA-grupacije je primjer za ugledanje jer ne radi se samo o pukom smanjivanju radnog volumena, već i poprilično snažnim, vrlo učinkovitim motorima. Punih 130 KS pri 5500 o/min, te izvrstan okretni moment od 230 Nm pri 1750 o/min sjajno se slažu s automatskim mjenjačem, jer je motor 'aktivan' već od 1500 o/min, te se ugodno može voziti na elastičnost. Tada je potrošnja bliža brojci od pet litara, dok je preko svega ipak treba očekivati 7,4 litre. Još uvijek vrlo pristojan podatak.







Odličnim se pokazala ideja po kojoj PSA nisu krenuli u zamku zvanu mjenjač s dvostrukom spojkom, već su se odlučili za klasičan automatski mjenjač sa šest stupnjeva, koji jednako kvalitetno obavlja zadaće. Primjereno je brz, ima željeni sportski mod, a stupnjevi se mogu i mijenjati papučicama na upravljaču. K tome, apsolutno nema zahtjevno održavanje ili česta ažuriranja, proizvod je Aisina te se diči dugotrajnosti.





Testni je primjerak k tome bio i odlično opremljen, te je pored crvene babylon boje (5000 kn), bio bogatiji za vrhunski Denonov audiosustav, koji još uključuje sedmoinčni zaslon osjetljiv na dodir, USB i Bluetooth (7500 kn), Miami 17-colne naplatke od lake legure (3300 kn), te stakleni krov (3500 kn), što sve zajedno cijenu u konačnici podiže na 185.110 kuna. Inače, početni Citroën C4 s novim strojem PureTech 82 cijenom starta od 116.900 kuna.







Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: chervolet sedan aixam opel calibra mercedes vario acelor-mital koliko ide ulja u motor smart vwsport mitsubishiasx test gum toyota ravev veliki pregled vw eos hondacr-z abarth alfa romeo gradovi logan roomster gulietta australiaiuggnclassicobaileyib clioatest vw buba fan klub toyotatprius prednji zadnji fiat ulysse dijelovi dacianpikap test rabljenog toyota corolla opel astra classic dakar ktm koliko ulja ide u motor opel renault jelinek subaru legacy ford cugar konkurencija honda odyssey linea test redizajniraniseatleonfr cijene i ponuda ljetnih guma f u-boat test volvo dizela christian louboutin gold embro turbo punjac nisan test auto gume bfgoodrichindex test karavana mastertest srednja klasa test zimskih guma wwtuareg pritisak u gumama ford ka test vw sharan rabljenitdjelovi tablica dijelovi nisan qashqai adblue