Autokreso
Autokreso
2014-01-31 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Na dužini od 443 cm smještena je vrlo prostrana putnička kabina sa 537 litara obujma prtljažnog prostora. U kombinaciji sa 1,6-litrenim turbodizelašem od 116 KS, Picasso djeluje kao vrlo dobra obiteljska krstarica koja starta sa 150.815 kn, dok su potrebne nadoplate za bolju opremu


 Automobili Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI Intensive

Citroën je lani s ponosnom u prodaju pustio novi C4 Picasso, kao i njegovu Grande izvedbu. Priča o modelu Picasso započela je još s izvedenicom modela Xsara, a model o kojem danas govorimo pripadnik je druge generacije modela koji ime, ali i mnogo više, vezuje uz kompaktni C4. Veliki je to skok u odnosu na dosadašnji model, a koji se pored zanimljivim stilom, može pohvaliti i vrlo zadovoljavajućom ponudom raspoloživog prostora.

 Automobili Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI Intensive

Pogledamo li automobil sprijeda, odmah u oči upadaju dvostruka prednja svjetla, s time da su gornja dnevna u LED tehnologiji. Glavna su pak dvofunkcijska xenon zakretna svjetla koja po noći daju hrabrosti onima koji se boje mraka. Pohvala za svjetla u svakom slučaju. Ulazak u putničku kabinu otkriva prostranu unutrašnjost, a što naglašava ogromno vjetrobransko staklo (možda po ljeti malo i preveliko).

 Automobili Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI Intensive

Kad se vozač smjesti na vrlo ugodnu poziciju, s koje ima dobru preglednost, pogled prema straga mogla bi popraviti nešto veća bočna ogledala. U unutrašnjosti dominira središnji greben. U samom vrhu smješten je glavni, čak 12-inčni display na kojem se ispisuju svi bitni podaci o vozilu i njegovom korištenju. Bilo da je riječ o brzinomjeru, brojaču kilometara, obrtomjeru, putnom računalu, vanjskoj temperaturi, navigaciji... Menu testiranog modela dozvoljavao je dvije verzije grafike, obje dosta dobro izvedene.

 Automobili Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI Intensive

Nešto manji, niže smješteni display omogućava korištenje brojnih funkcija vozila, i to zahvaljujući tome što je osjetljiv na dodir. Oko njega su smješteni 'gumbi' koji to i ustvari nisu, jer su uklopljeni u površinu navedene podloge, te ne strše kao što smo to navikli gledati. Tjedan dana 'prčkanja' po istima nije dovelo do situacije da je nešto 'zaštekalo'. To se i očekuje, no znate da se s modernim tehnologijama nikad ne zna.

 Automobili Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI Intensive

Prostora na prednjim, ali i odvojenim stražnjim sjedalima ima sasvim dovoljno. Prednja su sjedala dosta masivna, ostavljaju dojam fotelja. Njihov stražnji dio profiliran je tako da je donji dio malo uvućen, dok je na gornjem istaknut preklopni stolić. Time nije narušen prostor za koljena voza na stražnjim sjedalima. Prekapanjem naslona sva tri stražnja sjedala moguće je postići ravnu podnicu koja započinje na početku prtljažnika. Upravo je prtljažnik od 537 litara stvar na koju trebaju biti posebni.

 Automobili Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI Intensive

Prostranost kompletnog automobila dugog 443 centimetra može se zahvaliti gradnji na novoj EMP2 platformi, a koja bi trebala poslužiti kao podložak za čak 80 posto vozila PSA grupacije narednih godina. Ako će ostali biti napravljeni prema receptu koji smo vidjeli na modelu Citroën C4 Picasso, vjerujemo da ih očekuje zapažen uspjeh.

 Automobili Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI Intensive

Testirani model opremljen trećim (od četiri), Intensive paketom opreme rabi poznati 1,6-litreni turbodizelski stroj. Dakle, iz obujma 1560 kubnih centimetara dobivena je snaga od 116 KS te vrlo dobrih 270 Nm okretnog momenta. Performanse su solidne - 11,8 do stotke, 189 km/h je maksimalna brzina te je prosječna potrošnja na testu bila oko 6,7 litara, doduše uz temeprature niže od ništice.

 Automobili Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI Intensive

Vozaču je na raspolaganju bogato opremljen upravljač, s brojnim funkcijama, a obiteljski vozači biti će zadovoljni i elastičnošću. Preporuka je voziti ga u području između 1900 i 2500 okretaja, a što uz dobro odmjeren 6-stupanjski ručni mjenjač zna biti vrlo ugodno. Poraditi se može još malo na preciznosti i finoći mjenjača, ali i korištenoj tehnologiji. Naime, iako je opremljen ključem koji nije potrebno vaditi iz džepa, automobil ga ponekad nije prepoznavao. Umetnete li ga pak u za njega predviđen utor, malo je nespretno vađenje ako ključ nije opremljen nekim privjeskom.

 Automobili Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI Intensive

Tijekom vožnje primjećujemo i kako je ugodna vožnja i pri brzina većim od 100 km/h, jer nema pretjerane buke. Citroën C4 Picasso nikako nije model koji 'zove', a uostalom nije niti zamišljen kao model kojem treba posvetiti mnogo pažnje u sportskom pogledu. Zato pak odlično upija mnoge neravnine koje tijekom ovih zimskih mjeseci niču kao gljive poslije kiše.

 Automobili Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI Intensive

Citroën C4 Picasso starta s cijenom od 142.830 kn za osnovni, Attraction paket opreme te benzinski VTi motor od 120 KS. U istoj razini opreme, testni motor stoji 150.815 kn, dok je za treću, Intensive razinu potrebno izdvojiti 176.375 kn. Tome dakako treba dodati i nekoliko stavaka s popisa dodatne opreme, tako da je cijena testnog primjerka porasla na 197.782 kn.

 Automobili Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI Intensive


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: chevrolet.malibu ford-puma svjetla fiat panda poliranje farova auris test honda strim christian.louboutinsfastenhlea starter za akumulator pritisak u gumama ford c max smart fortwo app hyundai santafe prvi broj magazina auto motor toyota-prekorijekeiprekomo daewo guma tigar chevrolet corveta chevroletlcaptiva turbo punjac opel stvarno strasan benzin ili dizel active park bikinisdjevojke daciaofaduster opc corsa dacia duster elia cijena petarda opel mokka x wrangler hotel za gume lada niva activeparkassist suzuki audisavant kupnja zimskih guma koliko ulja ide u motor mitsub cjenikrdijelovavzafvwipassativ automatik ili rucni renault megane generation iii cjenik servisa focusa tablce: kia ceed dizel opel agila xantiaokaravan lancanik pritisak u gumama renault scen opel kadet mercedesmklasa neki posteni decki ljetne gume test golfsrabit