Autokreso
Autokreso
2015-10-13 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Tražite li gradski automobil koji može primiti i četvero putnika, malenih dimenzija te štedljivog motora, C1 se čini vrlo dobrim izborom




Nakon što smo imali priliku isprobati C1 u izvedbi s mekanim krovom, na testu smo imali i model s normalnim, limenim krovom. Već u prvoj generaciji Citroën je postigao zapaženije rezultate u ovom najmanjem segmentu, te time se izborio kao 'najjači' u konkurenciji svoje braće, Toyote Aygo i Peugeota 108. Dodatna prednost u ovoj drugoj generaciji svakako je izostanak prodaje modela iz PSA grupacije, pa se treba 'boriti' samo s Toyotinim predstavnikom.



Citroën C1 i dalje je među najmanjim autmobilima u klasi, što je izvrsna prednost za vozače u velikim gradovima gdje nedostaje parkirnih mjesta. Pored toga vozite li C1 imajte na umu da je manevriranje vrlo jednostavno i lagano, a što je vrijednost koju svakako cijene pripadnice nježnijh spola. S obzirom na zanimljivu crvenu boju Agrume, slobodno možemo ustvrditi da ovako opremljen C1 neće ostati nezamijećen. Ova boja dolazi uz nadoplatu od 1290 kuna.



Veliki automobil u malenom pakiranju, najkraći je opis modela C1. Iako je riječ o automobilu dugom tek 347 centimatara, putnička kabina pruža sasvim dovoljno prostora da se pored vozača i suvozača, na stražnjoj klupi, smjeste još dva putnika. Prostora imaju dovoljno i za međugradske relacije. Doduše, za očekivati je da nešto u toj konfiguraciji mora patiti, a to je svakako prtljažnik.



Obujam od 196 litara ustvari je dostatan za svakodnevnu upotrebu, za odlaske u trgovinu jer ipak imajmo na umu da nas je u automobilu vrlo rijetko više od dvoje. Kako bi upravo smještaj vrećica iz prodavaonice bio jednostavniji, te da one ne 'lete' po prtljažniku, C1 je opremljen kukicama na koje se vrećice mogu objestiti. Imate li potrebe za priejvozom večih predmeta, preklapanjem naslona stražnje klupe obujam prtljažnika raste na 780 litara.



Shine, odnosno bogatija razina opreme (s nekim nadoplatama) u razigranu putničku kabinu donosi dašak luksuza na koji smo navikli kod i dva broja većih automobila. Tako je na središnjem grebenu smješten veliki zaslon u boji, dijagonale 7 inča (18 cm) te je osjetljiv na dodir. Opremljen je funkcijom Mirrow Screen.



Ispod donosi i nagovještaj luksuza, za koji je možda i ponajviše zaslužan veliki središnji zaslon u boji, dijagonale 7 inča (18 cm) i osjetljiv na dodir, koji je zamijenio jednostavan radio kakav dolazi uz osnovni model. Na istom je tragu i konzola s prekidačima automatske klime, koja djeluje nešto ozbiljnije od one ručnoga. No, sve bitno zapravo je slično. Zanimljivo, CD čitača nema (tu su zato USB i aux priključci), za volanom se sjedi prirodnije nego u prethodniku, upravljač je mesnat i lijepo leži u rukama, a ručica mjenjača je osjetno preciznija i brža.



Testni model je Citroën C1 Shine VTi 68 čija je cijena 87.608 kn. Na to treba dodati još s liste dodatne opreme crvenu Agrume boju (1290 kn), rezervni kotač (600 kn), pomoć pri parkiranju koji uključuje 7-inčni ekran i Mirrow Screen (1500 kn) te paket automatska klima (3000 kn). S obzirom na to cijena testiranog automobila s PDV-om, opcijama, te obračunatim davanjima i važećim popustom je 95.019 kn. Valja imati na pametu kako C1 dolazi uz 4 godine garancije.





















Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: kralj mazda honda koliko ide ulja u getribu seat limarija skoda octavia vwpolokaravna corsa c test tzcteretnavozila the north face pants : zen car suzuki vitara s avante renault clio opel zafira zvukamotora pritisak u gumama ford ka popularne.limuzinesusporedba test zimskih guma wwtuareg nemiran ili nikakav prazni hod adac test pouzdanosti suzuki vw polo gti poloavseup hrwatska tiffany elsa peretti open cent honda ulje toyota rav test mercedes r class kolikouljaideuautomatskim hibridna allroad hjundaielantra test izdrzljivo mitsubishi otlander dijelovi santa domenica megan karavan opel corsa opc djelovi dacia lodgy koliko ulja u motor nova b klasa mercedes elektro vozila hyundai genesis fiat dino smartcdi zimskeogumewhonda.accord motor koliko ulme zbira mercedes cl hyundai matrix fiat stilo japanski auti ford kuga testovi test rabljenog civic hj test mercedes r class auto show zagreb