Autokreso
Autokreso
2012-10-04
Bookmark and Share

Nakon Branke Perković i Daliborka Šejić, treća u nizu čitateljica koja je imala priliku isprobati Renault Scenica bila je Mihaela Vargašević


 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi

Znam da će biti teško, ali pokušati ću u najkraćim crtama prenijeti svoje oduševljenje automobilom na papir. U ponedjeljak sam preuzela Renault Scenic 1,6 dCi. Ono prvo što me je oduševilo svakako je kartica, odnosno ključ za automobil. Naime, postoji predviđeno mjesto u koje ide kartica, ali je sasvim dovoljno istu imati u džepu ili torbi unutar automobila da bi se mogao pokrenuti. Osobama ženskom spola to ide na ruku jer nema nepotrebnog traženja po torbi. ;) Odlična je stvar i što se izlaskom iz automobila nakon svega nekoliko koraka automobil sam zaključava bez da išta morate napraviti.

 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi

Od nekakvih tehničkih crta spomenula bih ugrađenu navigaciju koja je mene spasila. Kako živim u Zagrebu i nemam svoj automobil ovisna sam o gradskom prijevozu te mi je ovo stvarno puno pomoglo. Navigacija je točna, kako u traženju cilja tako i u minutaži stizanja na isti, ako niste zadovoljni prvom odabranom rutom, postoji alternativa koju izabere u roku odmah. Ono što me je na početku vožnje uplašilo, a kasnije se pokazalo izvrsnim, jest što Renault Scenic nema standardnu ručnu kočnicu. Pri prvoj uzbrdici sam to odmah i doživjela, nije uopće potrebno držati kočnicu jer se ovisno o nagibu automobil sam zakoči te pritiskom na papučicu gasa kreće puno jednostavnije nego automobili koji imaju standardnu ručnu kočnicu.

 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi

Također sam bila vrlo iznenađena malom potrošnjom goriva, naime, automobil ima rezervoar od 55 litara i ja sam si stvarno dala truda da to potrošim na većim udaljenostima, no moram priznati da nisam uspjela iako sam većinu vremena provodila baš za volanom.

 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi

Sama unutrašnjost automobila je vrlo prostrana, ali za razliku od nekih drugih automobila, ovomu prtljažnik i dalje ostaje prostran. Smatram da je važno spomenuti i kameru koja se pali na ekranu prilikom vožnje unatrag, kao i zvukove upozorenja ako se automobil previše približava nekakvom objektu ili osobi. Kamera je odlična, točno pokazuje u kojemu smjeru i koliko možete krenuti unatrag te puno pomaže prilikom uparkiravanja, naročito na nekim ne baš prostranim mjestima. Tu su također i znakovi upozorenja za vezanje pojasa i automatsko zaključavanje prilikom kretanja.

 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi

Moram priznati da sam oduševljena, kako vanjskim izgledom automobila, tako još više onim što pruža kada ga krenete voziti. Doista sam počašćena i zahvalna na ukazanoj prilici za testiranje ovoga automobila, te mogu reći da bi Renault Scenic 1,6 dCi da sam u prilici za kupovinu automobila, bio moj prvi izbor. 

objavljeno 31. kolovoza 2012.

 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi

Već pri pri pogled oduševio me vanjski dizajn auta koji se razlikuje od dosadašnjih Scenica. Dodane su diodna svjetla u prednji branik koji čini auto još atraktivnijim i po mraku. Testirani model bio je 'trula višnja' boje koja mu odlično pristaje. Unutrašnjost automobila je u crnoj elegantnoj boji i sjedala su napravljena u kombinaciji kože i platna što ih čini izuzetno otpornim i udobnim. Pri pogledu na instrumentnu ploču, dobivamo dojam dubine koji automobil čini većim, osobito jer su tako postavljeni brzinomjer i obrtomjer u digitalnom obliku te se u nastavku nalazi ekran za navigaciju. Tipke za navigaciju su smještene na konzoli između prednjih sjedala te može pronaći bez većih problema bilo koje mjesto, adresu.

 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi

Ključ (karticu) automobila nije potrebno u predviđenom utoru već je dovoljno da bude unutar vozila te se agregt pali pritiskom na tipku Start. Praktično je imati ključ u torbici ako je samo jedan vozač, ako su dva vozača vrlo lako može doći do gubljenja ključa, a gdje dolazi do izražaja automatsko zaključavanje. Za pohvalu je što se automobil zaključa čim auto krene. Zaključa se i kada se s kraticom udaljite od vozila. Tako sam imala situacija da sam bila straga s djetetom, suprug je ugasio automobil i s karticom u džepu se udaljio od vozila. Za njim je krenuo i sin koji je zatvorio vrata, i automobil se zaključao. Kad sam otvorila vrata iznutra upalio se alarm koji je onda suprug neutralizirao karticom. Stvar privikavanja. Za pohvalu je veliki broj senzora koji upozoravaju na blizinu drugog auta pri parkiranju, te blizinu prepreka. Tu je i iritantni zvuk nevezivanja, a koji jednostavno tjera vozača i suvozače da upotrijebe sigurnosne pojaseve. Posebno bih istaknula kameru za vožnju unatrag pa se u svakom trenutku može vidjeti nalazi li se neko dijete ili neka druga prepreka iza automobila. Osim toga na ekranu se pojavljuju crte vodilje koje pokazuju smjer kotača te kuda će vozilo nastaviti s vožnjom unazad.

 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi

 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi
Radio je odlične kvalitete i hvata puno radijskih stanica, a kad tome dodamo i Bose ozvučenje dobivamo ugodnu vožnju uz omiljenu glazbu koju je moguće slušati i s CD-a te USB sticka. Osobito bih pohvalila rolo sjenila za sunce u zadnjim vratima. Vrlo, vrlo praktično. Vožnja je ugodna i pri većim brzinama nema puno šumova. Može se normalno razgovarati u automobilu bez podizanja boje glasa. Pohvalila bih i tempomat koji se pokazao kao izvrsno rješenje za ceste Slavonije gdje su prometnice široke i s ograničenjem 70 odnosno 90 km/h i kojim je jednostavno upravljanje postavljenim tipkama na upravljaču.

Dolaskom na semafor u 'leru' automobil se gasi (auto start/stop sustav), a pritiskom na papučicu spojke motor se istog trenutka pali. Praktično u većim gužvama, ali iritantno u manjim sredinama. No, može se isključiti. Za pohvalu je električna parkirna kočnica koja kretanje na uzbrdicama čini lakšim. Prostor na stražnjim sjedalima je zadovoljavajući. Obzirom je obiteljski auto, prima bez problema dvije dječje sjedalice, a kada ostaje malo mjesta za treću osobu. U unutrašnjosti bi pohvalila jako puno pretinaca za stvari. Ladice ispod prednjih i zadnjih sjedala te veliki spremnici u podu i spremnik u pomičnoj konzoli između prednjih sjedala.

Sve u svemu, auto je odličan, s puno opreme koja olakšava vožnju. Pohvala ide o odličnim karakteristikama dizelskog motora od 130 KS te vrlo maloj potrošnji. Ugodno sam se iznenadila kada sam na instrumentnoj ploči vidjela između pregršt informacija da je prosječna potrošnja goriva 6,1 l na 100 km! S tim da je bila kombinirana vožnja po autocesti te županijskim cestama. Automobil koji toplo preporučam!



Prva na redu bila je Branka Perković, profesorica engleskog jezika koja nije skrivala oduševljenje Scenicim

 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi

Dakle, kako početi. Kao prvo, velika zahvala na pruženoj mogućnosti korištenja ovog prekrasnog vozila na tjedana dana. O Renaultu većina ljudi govori u superlativu, a i ja im se priklanjam nakon sedmodnevnog doživljaja sa Scenicom 1.6 dCi. Automobil nema što nema. Ali doslovno. Nedostajao je samo plaćeni vozač. Ali, to zadovoljstvo mu ne bih bila dala. :) Prvo na što gledam, kao žena, je prostranost i vanjski izgled. Tu je od mene dobio čistu peticu. Recimo, u prtljažnik stanu čak troja dječja kolica! Prostora u kabini napretek. Djeca su se igrala traženja skrivenih pretinaca kojih ima nekoliko; oni plitki ispod njihovih nogu na stražnjoj klupi, pa sve do pladnja predviđenog za bočicu na stražnjoj strani prednjih sjedala.

 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi

Povlačenjem ručice na srednjem dijelu stražnje klupe ista se automatski preklapa čime je dobiven kontakt s prtljažnikom, što je djeci također bilo vrlo zanimljivo. Dalje, pametna kartica. Ali stvarno je pametna. Korak do vozila, vrata se otključavaju. Korak-dva od vozila, vrata se zaključavaju. Naravno, kartica mora biti u džepu ili u torbi vozača. Oduševljenje!

 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi

Ručna kočnica automatski se aktivira i deaktivira. Nema nikakvog povlačenja. Trebalo mi je, doduše, neko vrijeme da 'prokužim' sve te silne tipke i mogućnosti koji automobil daje, ali nakon prvog dana vožnje već je sve sjedalo na mjesto. Navigacija-točna u metar. Mislim da nema uličice koja nije navedena na karti. Opcija 2D, 3D, glasovno, bez glasa... ma stvarno vrhunski! A sad ono najzanimljivije. Kamera kod parkiranja unazad... Dakle, prvi put se parkiram, a djeca iza pitaju kakav je to filmić na televiziji. :) Nisam se,doduše, mogla time previše služiti jer, nije mali čovjek navikao na sve to i treba vremena da to prihvati. :)

 Automobili Renault Scenic 1,6 dCi

Zvučnih efekata također ne manjka; od 'zaveži se', ubacivanja u brzinu za vožnju unatrag, upozorenja da netko prilazi preblizu vozilu, pa do signala da se parkiranjem prilazi preblizu nekom drugom vozilu/objektu. Eto, mislim da stvarno, nakon sedam dana druženja, nemam apsolutno nikakve zamjerke na vozilo. Osim što je, eto, tih sedam dana stvarno prebrzo prošlo...

Vjerujem da će i svi budući vozači ovog vozila dijeliti moje oduševljenje.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: stype minisbager northfacekids,northfacefor linea test zimski mini cross opva sezona digitalni.okvir kako skoda superb giulettartest walter rohrl ascona test autoguma renault grand scenic honda vezel mercedesglccupe pritisak u gumama fiat punto bmw susret auto book koliko ulja ide u motor golf koliko ulja ide u motor fiat koliko ulja ide u motor golf koliko ulja ide u motor fiat northfacekids,northfacefor klub alfisti) and isnull(time renault ze kvaliteta ulja zaplijenjena vozila cijene servisa toyota auris alfaromeogiulia kompaktniesuv golf kult test rabljenog mazda rallykumrovec staklo vjetrobran vesna akumulator opel meriva dijelovi koliko ulja u motor mazda mpv test rabljenog mazda wrangler koliko ulja ide u motor audi xenonasvjetlaerenault polo r aktualni broj koliko ulja ide u motor audi a-mercedes lock charm key engagement ring koliko ulja ide u motor audi suzuki kizashi kombi ford mondeo sw