2012-02-06 , Autor: Cvek, Slike: GEC & Cvek
Bookmark and Share

Model koji već u početnoj izvedbi, koja starta od 73.990 kuna, raspolaže ESP-om, doživio je brojna tehnička i dizajnerksa poboljšanja koja su ga učinila poželjnim automobilom


 Automobili Chevrolet Aveo 1,4 LTZ

Kada je General Motors odlučio Daewoo modele ponuditi pod značkom Chevroleta, mnogi su se smijali i smatrali kako to nema nikakvog smisla. Daewoo modeli tada, i njihovi današnji nasljednici koji ponosno nose prezime Chevrolet dva su odvojena svijeta. Tome je dokaz i Aveo koji je u novom izdanju na jesen stigao i u domaće prodajne salone. Mi smo imali priliku isprobati njegovu peterovratni izvedbu i to u kombinaciji sa 1,4-litrenim benzinskim motorom od 100 konjskih snaga.

 Automobili Chevrolet Aveo 1,4 LTZ

Iako mnogi smatraju kako su u odnosu na prethodni model učinjene premale dizajnerske promjene, pomnije promatranja daje jednu sasvim drukčiju sliku. Velika novina je prednja maska koja je sada postala atraktivnija, i prati smjernice primjenjene na nekim većim Chevrolet modelima. Sprijeda su velika novost i svjetla, koja u odnosu na gotovo sve ostale modele na tržišti nisu skrivena ispod zajedničkog stakla, već je svaka lampa, dugih i kratkih svjetala, zasebna. Slična je situacija i na stražnjem dijelu, sa stražnjim svjetlima. Ne, nemojte pomisliti da ćete uštedjeti ako vam se samo jedna razbije - kupuju se kao komplet. Atraktivnost je dobivena, a u to smo tijekom testa i sami uvjerili kada su se neki vozači njemačkih automobila raspitivali kakav je automobil, te izjavljivali kako im je automobil vrlo atraktivan.

 Automobili Chevrolet Aveo 1,4 LTZ

Simpatičnost i razigranost eksterijera prenesena je i na putničku kabinu u kojoj je raspored vrlo dobar i vozaču su na dohvat ruke svi potrebni prekidači. Možda je samo nespretno što je prekidač za ESP smješten kod ručice mjenjača, ali to je ionako nešto što se vrlo rijetko koristi. Usklađene su sve boje, kao i osvjetljenja, a da se cilja na mlađu publiku pokazuje instrumentna ploča koja je napravljena po uzoru na one na motociklima. Simpatično, ali nas to nije previše oduševilo jer zbog toga djeluje premala.
1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: polovgtittestvday honda crv test snaga mazda mps termo otpornik wv polo xenon svjetla fiat panda servisi ikvarovi honda civic test rabljenog ford focus tddi ko nijedan drugi dizel malog srca mini moris koliko ulja ide u motor captur combi nubira opel kadett e grijaci motora usporedba polovnjaka turbo benzinac auto show zagreb koliko ulja ide u motor opel mitsubishi colt skoda octavia wolksvagen beetle turbine suszki vitara citroenjumpy brz gumestest tehnika fiat grande punto porschetpanameraegts pritisak u gumama renault mast smart fourfour usporedba golf i kia ceed gt line ljubitelji pritisak u gumama renault espa tas golf noviilirabljeniza mercedes e koliko ulja ide u motor bora christian louboutin armony ank dijelovi c-crosser benzinac ili diesel ante bogdanic discovery sport mercedes-benz s class polovni autom test ovog touarega srednja klasa electa nevo